Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на виско муфа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Смяна на виско муфа

    Първоначално публикуван от Plamen0401 Преглед на мнение
    Какви 5 радиатора и термостати, колегата го е обяснил точно и ясно, втория вентилатор можеш да си го пускаш когато си поискаш с ключе монтирано на таблото.
    Да ама ако термостата не отвори големия кръг на охлаждане, май антифриза не минава през радиатора, не е ли така
    ,???

    Коментар


    • #17
      От: Смяна на виско муфа

      Първоначално публикуван от Гюлето Преглед на мнение
      Да ама ако термостата не отвори големия кръг на охлаждане, май антифриза не минава през радиатора, не е ли така
      ,???
      Ами термостата е отделен възел, след него дали виско или ел.перка все там.

      Коментар


      • #18
        От: Смяна на виско муфа

        Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
        Ами термостата е отделен възел, след него дали виско или ел.перка все там.
        Точно това намеквам.

        Коментар


        • #19
          От: Смяна на виско муфа

          Първоначално публикуван от Plamen0401 Преглед на мнение
          Какви 5 радиатора и термостати, колегата го е обяснил точно и ясно, втория вентилатор можеш да си го пускаш когато си поискаш с ключе монтирано на таблото.
          колегата е монтирал допълнителен вентилатор и това е добре. но има случаи, когато термостата остава затворен, охлаждащата течност се върти само в малкия кръг. тогава с каквото и да обдухваш радиатора няма никаква файда,щото просто през него не минава охлавдаща течност в тоя случай само вентилатора на парното може да ти помогне,ама слаба работа.

          Коментар


          • #20
            От: Смяна на виско муфа

            Като го чета тоя намек-направо си е казване.Прав си,но не си разбрал "намека' на maxxx
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар


            • #21
              От: Смяна на виско муфа

              Първоначално публикуван от Гюлето Преглед на мнение
              Точно това намеквам.
              Намекаът ти е малко чуден - работи или не.И в двата случая не търси там проблема с виско след отварянето му или ел.охлаждане.
              Всяко отговаря за свои си функции, а ти искаш да ги обединяваш.
              Не става, помисли.

              Коментар


              • #22
                От: Смяна на виско муфа

                Колеги, забивате излишно в глуха улица:
                Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                Много удачно е ,според мен, както съм и направил.Два вентилатора,оригиналния с виското и допълнителен отпред пред радиатора,който включваш в тежки терени или въобще когато има нужда!Радиатора става двойно обдухван-никакъв риск от каквото и да е прегряване!
                svi6tovski се хвана за думите "каквото и да е прегряване"
                Първоначално публикуван от svi6tovski Преглед на мнение
                риск от прегряване винаги има. а ако не ти отвори термостата какво ще охладиш. и 5 радиатора да има , все тая тогава. иначе е добра опция, двойно застраховане.
                Т.е. и 50 радиатора със 150 вентилатора на накачиш риск от прегряване пак има: блокирал термостат.

                Иначе отпред на радиатора има достатъчно място за допълнителен вентилатор.
                Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                Коментар


                • #23
                  От: Смяна на виско муфа

                  Зад клавиатурата всичко изглежда лесно, но като започнете да преправяте охлаждането ще установите че не е точно така. На мен ми отне повече от месец и около 300 лв. Написах крайния работещ резултат за да не се налага да се чудите какво как да се прави. Всеки обаче е свободен да експериментира със собсвтения си автомобил както намери за добре. Само ще кажа, че нито датчик от астра или вектра нито вентилатор от същите ще свърши работа. Също така виско от омега може да използвате да си охлаждате краката но не и мотора на Фронтера.

                  п.с. И ще помоля колегите които смело дават съвети щото са виждали как някой бил казал че нещо работило да си пазят мнението за себе си. Споделяйте само сигурна и тествана схема най-добре от 1-ва ръка. Това че двигателя е същия като на вектра не значи абсолютно нищо.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #24
                    От: Смяна на виско муфа

                    Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                    Това че двигателя е същия като на вектра не значи абсолютно нищо.
                    Ще си позволя да те допълня, че вектрата е 1 тон, а фронтерата е 1.7 тона. И колечеството масло в картера е повече от на вектрата. И вектрата няма бавни скорости. Това са все неща, от които зависи загряването на мотора и съответно необходимост от адекватно охлахдане, което принципно си е сметнато от инженерите на фронтерата. Има още много фактори. И затова охлаждането на вектра няма да върши работа при фронтера.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Смяна на виско муфа

                      Колега fanatic би ли споделил ти как си преправил охлаждането и по добър вариант ли е от ново виско.Намерих по моргите виско но дали ще върши работа?

                      Коментар


                      • #26
                        От: Смяна на виско муфа

                        При положение,че литража охлаждаща течност при вектра ц20не и фронтерата е един и същ няма да има проблем с охлаждането. и защо се смята,че виското е по-добро от елвентилатор не знам. казваш фронтерата се движи на двойно и има бавни скорости. Добре,но дали с тия дифове,предавки и пр натоварването на мотора е по-голямо отколкото при вектрата във високи обороти-примерно поддържане на 4-5000 об?
                        Лично съм слагал по-малък радиатор наполовина на заводския и с наполовина по-малък вентилатор от заводския на хонда 160 коня. разликата беше,че вентилатора беше с по-голям дебит и охлаждането с него беше ако не по-дпбро, то поне на нивото на оригинала. хондата се караше предимно във високи обороти и продължително време.
                        Така,че за мен няма да има проблем ако се монтира вентилатор от вектра на фронтерата. а и моята има на радиатора си дори стойки с резби точно за монтаж на елвентилатор. за какво ли са там?
                        Датчиците- ми има ги дори лепящи,който работят доста добре.
                        колкото до натоварването на мотора-да,имат значение и килата,и режима на работа ,но и предавките и скоростите. нали не мислиш,че кутията на вектра и фронтера е една и съща.
                        Последно редактирано от svi6tovski; 11-07-12, 21:58.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Смяна на виско муфа

                          Първоначално публикуван от mitkoo_a91 Преглед на мнение
                          Колега fanatic би ли споделил ти как си преправил охлаждането и по добър вариант ли е от ново виско.Намерих по моргите виско но дали ще върши работа?
                          ето я темата http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=8140

                          според мен е по-добре от ново виско защото то изкарва не повече от 2 години. Ако имаш късмет може и 4-5 да изкара но е съмнително, при моя вариант даваш някакви пари и забравяш за охлаждането, най-много да купиш някой датчик за 20-на лв. след 2-3 години макар че на мен не ми се наложи.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #28
                            От: Смяна на виско муфа

                            Първоначално публикуван от svi6tovski Преглед на мнение
                            При положение,че литража охлаждаща течност при вектра ц20не и фронтерата е един и същ няма да има проблем с охлаждането. и защо се смята,че виското е по-добро от елвентилатор не знам. казваш фронтерата се движи на двойно и има бавни скорости. Добре,но дали с тия дифове,предавки и пр натоварването на мотора е по-голямо отколкото при вектрата във високи обороти-примерно поддържане на 4-5000 об?
                            Лично съм слагал по-малък радиатор наполовина на заводския и с наполовина по-малък вентилатор от заводския на хонда 160 коня. разликата беше,че вентилатора беше с по-голям дебит и охлаждането с него беше ако не по-дпбро, то поне на нивото на оригинала. хондата се караше предимно във високи обороти и продължително време.
                            Така,че за мен няма да има проблем ако се монтира вентилатор от вектра на фронтерата. а и моята има на радиатора си дори стойки с резби точно за монтаж на елвентилатор. за какво ли са там?
                            Датчиците- ми има ги дори лепящи,който работят доста добре.
                            колкото до натоварването на мотора-да,имат значение и килата,и режима на работа ,но и предавките и скоростите. нали не мислиш,че кутията на вектра и фронтера е една и съща.
                            Колега хайде спри се с тия безпочвени мнения моля те. Караш ме зорлем да ти трия постовете. Помисли, прочети какво си написал, тук е технически форум не сме ония за тунинга. Ако продължаваш да твърдиш, заповядай с твоята фронтера ще и сложим малък вентилатор и малък радиатор и аз ще карам ти ще снимаш видео, гарантирам ти че до 30 минути главата ще е на спагети.
                            Явно е че си говориш наизуст, или просто не си виждал радиатор на фронтера и такъв на вектра. Също така никой не спори, че с ел.вентилатор е по-лошо но ако беше прочел темата и линковете в нея щеше да го знаеш.
                            Последно редактирано от fanatic; 12-07-12, 08:08.
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #29
                              От: Смяна на виско муфа

                              Значи-говоря за вентилаторно охлаждане,при положение ,че всичко по водна риза и термостат е в ред.То и гарнитура може да ти прави температурни аномалии,клапани също,но това е друга тема.При положение ,че всичко ти е на 6 виското си бачка, допълнителната перка си я включваш на тежки терени за гаранция и сигурност .Метода го използвам от 15 г. и е безгрешен, много бързо охлажда и не позволява стрелката да мръдне и мм. нагоре по скалата,мотора е защитен,даже да се въртиш 2ч. в някой слог или кал при 35;40гр. жега
                              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Смяна на виско муфа

                                Ето какво сътворих http://mitkoo91.snimka.bg/automobiles/radiator.694991 http://mitkoo91.snimka.bg/automobile...94991.28082309 http://mitkoo91.snimka.bg/automobile...94991.28082313 вентилатора е купен от морга от някакво рено направих си стоика за да се закрепи за радиатора. Температурата на датчика е 86-82 градуса за сега нямам проблеми с температурата положението на стрелката при включване на вентилатора е 2-3 милиметра над средната чертичка.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X