Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автопилот на ОФБ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Автопилот на ОФБ

    Здравейте колеги, на моята махнах кората под волана за да изкарам кабели от буксата, но се оказа, че на буксата кабелите липсват(не стигат до нея). Можете ли да ми кажете, на самия компютър кои са използваните крачета?
    Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

    Коментар


    • #17
      От: Автопилот на ОФБ

      Сигурен ли си, че до черната букса от картинката не стигат кабели 7,8,9 и 10? Трябва да я откачиш от конзолата за да я разгледаш добре отзад. Ако наистина липсва инсталация не бих те съветвал да пипаш директно в компа - може би нямаш предвиден темпомат и можеш лесно да изгориш нещо скъпо!
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

      Коментар


      • #18
        От: Автопилот на ОФБ

        Проверих буксата, до нея не стигат тези кабели. Не се притеснявам да изгоря каквото и да било, само искам да разбера на кои крачета на компютъра са тези кабели.
        Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

        Коментар


        • #19
          От: Автопилот на ОФБ

          Замених си Фронтерата с по-нова, 2003 с мотор Y22DTH и ръчни скорости. Естествено исках да си пусна круиза и на нея - уж всичко е наред, има ги четирите кабела до черната букса, но не ще да тръгне?! Не ми се вярва ръчните скорости да са проблема - имах Астра Н с ръчка и фабричен круиз, по-скоро е нещо различно в компа и не става! Някой да има идея?!
          Honda XL600LM, 1987
          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
          Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

          Коментар


          • #20
            От: Автопилот на ОФБ

            Сега видяхме с OP-COMа на един приятел, че круиза не е активен! Къде може да ми го активират?
            Honda XL600LM, 1987
            Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
            Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

            Коментар


            • #21
              От: Автопилот на ОФБ

              Въпросният черен конектор управлява ли нещо друго или не? Доколкото разбирам от прочетеното конектора си седи така както е показан на снимката, а на моя има закачена някаква букса, от която излизат 5-6 кабела и влизат във волана! А и отделно ги няма 7, 8 и 9 краче на самия конектор. И моята е дизел 99 г.

              Коментар


              • #22
                От: Автопилот на ОФБ

                Нормално е да влиза букса - тя е от лостовете за мигачи/чистачки. Трябва да имаш 7,8,9 и 10 краче на тази част която е на снимката, ако ги имаш и на мъжката част на буксата, значи си имаш фабричен круиз с копчета на мигачите! Освен това трябва и на компютъра да му е разрешено да управлява круиза - проверява се с OP-COM дали е активна тази функция.
                Honda XL600LM, 1987
                Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

                Коментар


                • #23
                  От: Автопилот на ОФБ

                  Е точно тези крачета изцяло липсват

                  Коментар


                  • #24
                    От: Автопилот на ОФБ

                    Значи нямаш инсталация за круиз изобщо!
                    Honda XL600LM, 1987
                    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                    Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

                    Коментар


                    • #25
                      От: Автопилот на ОФБ

                      След 4 месеца борба и най-вече при подкрепата на Кремъл, реших проблема! Решението е било през цялото време пред очите ми, но трябва да се чете по-внимателно - хората отдавна са написали как се програмира круиза с Op-com. След като го активирах си сложих любимата стара схема с копчето, защото оригиналните лостчета продължават да са кът и всичко тръгна! Вече е ясно, че и за Y-мотора нещата са безпроблемни. Сега остана само да го пробвам как ще се държи с ръчни скорости - предполагам по-кротко, защото не може да върне една надолу и да изреве!
                      Honda XL600LM, 1987
                      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                      Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

                      Коментар


                      • #26
                        От: Автопилот на ОФБ

                        Продължавам упорито да допълвам информацията по сиромашкия круиз: тръгва чак след първото натискане на спирачките! Доста време ми отне да разбера защо един път работи безгрижно, а друг не тръгва изобщо. Проверявах копчета, кабели, мислех и за компютърен бъг, но нещата се оказаха по-прости - ако не тръгва, значи още не си ползвал спирачката, чукваш един път и всичко се оправя!
                        Honda XL600LM, 1987
                        Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                        Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

                        Коментар


                        • #27
                          От: Автопилот на ОФБ

                          Edo,този круиз само за автомат ли става?
                          ОФБ 2.2 ДТИ 2000г
                          ТЕЛ;0876228770

                          Коментар


                          • #28
                            От: Автопилот на ОФБ

                            Първоначално публикуван от Данаил Андреев Преглед на мнение
                            Edo,този круиз само за автомат ли става?
                            Не, в момента го ползвам с ръчни скорости.
                            Honda XL600LM, 1987
                            Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                            Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

                            Коментар


                            • #29
                              От: Автопилот на ОФБ

                              Някой да има схема с пиновете на ECU-то за Y22DTH? Искам да си пусна и лампата на таблото, а в руското ръководство няма подробни схеми!
                              Honda XL600LM, 1987
                              Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                              Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

                              Коментар


                              • #30
                                От: Автопилот на ОФБ

                                Темата е малко стара, но и аз да попитам... Някой дали е открил кой пин на ЕКУ-то дава сигнал за включен темпомат при х22дтх? Иначе проблемът с бутоните го реших по лесният начин Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0083.jpg
Прегледи:1
Размер:127.6 КБ
ID:5694872

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X