Здравейте , колеги аз пак я закърших с мойта ОФА 2,2 16в този път при разглобяването на задно ляво колело се скъсаха и шесте болта .Киснах ги блъсках по гайките обаче не и не като солети  а може би по добре че се случи в гаража ми че иначе ако бях при някой вулканизатор ........Купих нови болтове "оригинални " от оторизиран магазин ,обаче въпреки че обозначенията и дължината съвпадат с удивление открих че има разминаване в броя на шлица при старите болтове са 28 нарезчета при новите са 26 .Питането ми е в връзка с монтирането на новите болтове дайте акъл как по човешки че няма бъркане старите ги избих ама новите няма от къде място за набиване   и тези болтове де да знам ако трябва да търся втора употреба ли или пък полуоска направо ,вече контактния ключ ме е страх да завъртя
 а може би по добре че се случи в гаража ми че иначе ако бях при някой вулканизатор ........Купих нови болтове "оригинални " от оторизиран магазин ,обаче въпреки че обозначенията и дължината съвпадат с удивление открих че има разминаване в броя на шлица при старите болтове са 28 нарезчета при новите са 26 .Питането ми е в връзка с монтирането на новите болтове дайте акъл как по човешки че няма бъркане старите ги избих ама новите няма от къде място за набиване   и тези болтове де да знам ако трябва да търся втора употреба ли или пък полуоска направо ,вече контактния ключ ме е страх да завъртя  че може и него да счупя без да искам .Благодаря ви предварително
 че може и него да счупя без да искам .Благодаря ви предварително
							
						
					 а може би по добре че се случи в гаража ми че иначе ако бях при някой вулканизатор ........Купих нови болтове "оригинални " от оторизиран магазин ,обаче въпреки че обозначенията и дължината съвпадат с удивление открих че има разминаване в броя на шлица при старите болтове са 28 нарезчета при новите са 26 .Питането ми е в връзка с монтирането на новите болтове дайте акъл как по човешки че няма бъркане старите ги избих ама новите няма от къде място за набиване   и тези болтове де да знам ако трябва да търся втора употреба ли или пък полуоска направо ,вече контактния ключ ме е страх да завъртя
 а може би по добре че се случи в гаража ми че иначе ако бях при някой вулканизатор ........Купих нови болтове "оригинални " от оторизиран магазин ,обаче въпреки че обозначенията и дължината съвпадат с удивление открих че има разминаване в броя на шлица при старите болтове са 28 нарезчета при новите са 26 .Питането ми е в връзка с монтирането на новите болтове дайте акъл как по човешки че няма бъркане старите ги избих ама новите няма от къде място за набиване   и тези болтове де да знам ако трябва да търся втора употреба ли или пък полуоска направо ,вече контактния ключ ме е страх да завъртя  че може и него да счупя без да искам .Благодаря ви предварително
 че може и него да счупя без да искам .Благодаря ви предварително
							
						


 .Свързах се с него пък човека ще каже , не ми е за парите не че ги имам в излишък не  се скъпя и полуоска ако трябва ще купя само да стане като хората .И само като си помисля че цялата работа тръгна от смяна на въжетата  на ръчната спирачка
.Свързах се с него пък човека ще каже , не ми е за парите не че ги имам в излишък не  се скъпя и полуоска ако трябва ще купя само да стане като хората .И само като си помисля че цялата работа тръгна от смяна на въжетата  на ръчната спирачка  дано да няма други изненади .
 дано да няма други изненади .
							
						
Коментар