От: Проблем при включен преден мост на ОФА-КБ, 2000куб.см.
Поздрави от гр.Кюстендил! Проблемът, който съм описал по-горе, най- накрая го отстранихме с общи усилия. Оказа се, че вилката, която поръчах от "Дженеръс ауто", не е тази, която беше износена в моята раздатъчна кутия. От фирмата отказаха да ми върнат парите или да я заменят за някой консуматив, и затова я оставих да се продава при Лозан. Поради това, че износената при мен вилка нова струва 416лв., прибегнах до наваряване и фрезоване ня износената. За да предпазя от проблеми някой, който също е решил да наварява вилка, ще му кажа къде сбърках аз и как се справих с проблема. Без да знам, че ще имам проблем след това, заварчик навари внимателно вилката с телоподававащо, но при фрезоването след това се оказа, че заварката се е закалила и 4-ма фрезисти ми отказаха да я фрезоват, защото заварката била по-твърда от фрезбургиите йм. Както и да е, след дълго търсене намерих оръжеен майстор, който с някакви диамантени бургии успя да изчисти заварката и я направи супер. След това Лозан сглоби раздатката, аз я качих към опашката на скоростите и при разговор с него се оказа, че при мен е липсвала една пружина, която държи лостът за бързите и бавните прадавки под напрежение и тя не му позволява да се "мандахерца" и да се самоизключва, след като включа 4Н. След това Лозан направи в неговия сервиз настройка на автоматичните хъбове да зацепват по-здраво и сега фронтерката е супер. Чакам с нетърпение да започне ловния сезон и да падне снежец. Останах мното доволен от регистрацията си в този форум, и се надявам и аз да съм бил полезен с нещо на останалите участници. Поздрави на всички и безаварийно шофиране.
Поздрави от гр.Кюстендил! Проблемът, който съм описал по-горе, най- накрая го отстранихме с общи усилия. Оказа се, че вилката, която поръчах от "Дженеръс ауто", не е тази, която беше износена в моята раздатъчна кутия. От фирмата отказаха да ми върнат парите или да я заменят за някой консуматив, и затова я оставих да се продава при Лозан. Поради това, че износената при мен вилка нова струва 416лв., прибегнах до наваряване и фрезоване ня износената. За да предпазя от проблеми някой, който също е решил да наварява вилка, ще му кажа къде сбърках аз и как се справих с проблема. Без да знам, че ще имам проблем след това, заварчик навари внимателно вилката с телоподававащо, но при фрезоването след това се оказа, че заварката се е закалила и 4-ма фрезисти ми отказаха да я фрезоват, защото заварката била по-твърда от фрезбургиите йм. Както и да е, след дълго търсене намерих оръжеен майстор, който с някакви диамантени бургии успя да изчисти заварката и я направи супер. След това Лозан сглоби раздатката, аз я качих към опашката на скоростите и при разговор с него се оказа, че при мен е липсвала една пружина, която държи лостът за бързите и бавните прадавки под напрежение и тя не му позволява да се "мандахерца" и да се самоизключва, след като включа 4Н. След това Лозан направи в неговия сервиз настройка на автоматичните хъбове да зацепват по-здраво и сега фронтерката е супер. Чакам с нетърпение да започне ловния сезон и да падне снежец. Останах мното доволен от регистрацията си в този форум, и се надявам и аз да съм бил полезен с нещо на останалите участници. Поздрави на всички и безаварийно шофиране.
Коментар