Здравейте, колеги!
Аз съм от гр.Кюстендил и имам проблем с ОФА, 1996г., къса база, 2000куб.см., който ме побърква. Прегледах всички коментари по подобните теми, които явно са често срещани, но тъй като са от преди 2-3 г., не разбрах дали колегите са ги отстранили? Моят проблем е следния: Джипът е с автоматични хъбове. При включване на 4Н, след 20-30метра, постепенно лостът на двойното предаване се самоизключва и се връща в позиция между 4Н и 2Н. Често, но не винаги, след като лостът се самоизключи, при движение направо, след още 50-100м. започват да се чуват много силни удари откъм предната дясна главина, които направо усещам на волана. Тези удари идват с въртенето на колелото така, че все едно са от ексцентрик. Когато изключа от скорост големия лост, ударите продължават, но след още 100-150м. изчезват. Откарах автомобила на няколко майстори за диагноза, но всеки от тях изказа накое от следните мнения: раздатъчна кутия, хъбове, преден диференциал. Разглобихме с един от тях хъбовете, но и по двата няма следи от износване и изронване на зъбите и видимо са в много добро състояние. По съвет на майстора разменихме местата йм, но проблемът все още го има. Днес /05.04.12г./ свалихме с него раздатката и в момента се чудим дали да я отваряме или да търся втора употреба, но здрава. В коментарите по темата пишеше, че в нея най-често се износвали "вилка и синрьон", за което желая да ви попитам, дали описаните признаци могат да се дължат на тези износени части, предлагат ли се те като резервни и евентуално каква е тяхната цена?
Благодаря на всички предварително!
0897 800501- Гената
Аз съм от гр.Кюстендил и имам проблем с ОФА, 1996г., къса база, 2000куб.см., който ме побърква. Прегледах всички коментари по подобните теми, които явно са често срещани, но тъй като са от преди 2-3 г., не разбрах дали колегите са ги отстранили? Моят проблем е следния: Джипът е с автоматични хъбове. При включване на 4Н, след 20-30метра, постепенно лостът на двойното предаване се самоизключва и се връща в позиция между 4Н и 2Н. Често, но не винаги, след като лостът се самоизключи, при движение направо, след още 50-100м. започват да се чуват много силни удари откъм предната дясна главина, които направо усещам на волана. Тези удари идват с въртенето на колелото така, че все едно са от ексцентрик. Когато изключа от скорост големия лост, ударите продължават, но след още 100-150м. изчезват. Откарах автомобила на няколко майстори за диагноза, но всеки от тях изказа накое от следните мнения: раздатъчна кутия, хъбове, преден диференциал. Разглобихме с един от тях хъбовете, но и по двата няма следи от износване и изронване на зъбите и видимо са в много добро състояние. По съвет на майстора разменихме местата йм, но проблемът все още го има. Днес /05.04.12г./ свалихме с него раздатката и в момента се чудим дали да я отваряме или да търся втора употреба, но здрава. В коментарите по темата пишеше, че в нея най-често се износвали "вилка и синрьон", за което желая да ви попитам, дали описаните признаци могат да се дължат на тези износени части, предлагат ли се те като резервни и евентуално каква е тяхната цена?
Благодаря на всички предварително!
0897 800501- Гената
Коментар