Обява

Свий
Няма добавени обяви.

фронтера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • фронтера

    Здравейте,изглежда ще сменям возилото и нещо напоследък ме тегли към фронтерата,ако не друго то предполагаемо поне частите не са като на сузуки./имам предвид -ценово/Та нещата вървят към фронтера 97-98г и разглеждайки разни българоиталианонемски мобилета неизбежно се натъквам на следния факт,продават се коли /имам предвид дългата база/ със бензинов двг.2.2 16v предполагам инжекцион и по широка гама дизели като:2.3td 2.3 tdi 2.5td нещо си та дори и 2.8. Еее, какъв двигател да избера? Предимства и недостатъци на единия и другия тип. Слаби места по агрегатите,и разни такива работи.Тъй като ще сменям витара със фронтера ща се радвам на мнения и по този въпрос защото целта ми е освен ,по нова, колата да бъде и по широка по висока да не друса така зверски и да ми е прсторно.За проходимост не споменавам защото това е едно такова доста рошаво понятие , пък аз в това отношение съм доволен от витарата и надявам се опела ако не по добър то поне да предлага същите възможностти.А,колата фултайм ли е или парттайм? Даа прошението стана дълго но за сметка на това почти изчерпателно.Благодаря.
    Румен Николов

    0888 358 572

  • #2
    До: фронтера

    Здравей колега
    аз карам по стария модел 1994 година 2000 инжекцион
    къса база - добър автомобил с евтина поддръжка
    двигателя е като на опел вектра - масовия автомобил
    проходим е
    слабо място казват е задния диференциал а също и спирачната помпа и помпата на съединителя - изключително трудно се обезвъздушават но по принцип не правят чести бели
    същото важи и за задния мост
    с две думи никакви скъпи ядове нямаш ако не мародерстваш машината
    за другите модели знам че 2800тд е двигател на исузо
    който се слага и на модел исузо пикап 2000-2001 година
    при нас има 3 такива и едно 2200инжекцион
    ядове също нямаме с тях
    за другите двигатели не знам
    BMW X6

    Коментар


    • #3
      До: фронтера

      Първоначално публикуван от sineto Преглед на мнение
      Здравейте,изглежда ще сменям возилото и нещо напоследък ме тегли към фронтерата,ако не друго то предполагаемо поне частите не са като на сузуки./имам предвид -ценово/Та нещата вървят към фронтера 97-98г и разглеждайки разни българоиталианонемски мобилета неизбежно се натъквам на следния факт,продават се коли /имам предвид дългата база/ със бензинов двг.2.2 16v предполагам инжекцион и по широка гама дизели като:2.3td 2.3 tdi 2.5td нещо си та дори и 2.8. Еее, какъв двигател да избера? Предимства и недостатъци на единия и другия тип. Слаби места по агрегатите,и разни такива работи.Тъй като ще сменям витара със фронтера ща се радвам на мнения и по този въпрос защото целта ми е освен ,по нова, колата да бъде и по широка по висока да не друса така зверски и да ми е прсторно.За проходимост не споменавам защото това е едно такова доста рошаво понятие , пък аз в това отношение съм доволен от витарата и надявам се опела ако не по добър то поне да предлага същите възможностти.А,колата фултайм ли е или парттайм? Даа прошението стана дълго но за сметка на това почти изчерпателно.Благодаря.
      На фронтерата единственото евтино нещо за подръжка е двигателя и то ако е немски. Но откъм комфорт и возия ще останеш изненадан спрямо витарата, 2.2 16V е един от най-добрите мотори слагани на фронтера аз бих взел такъв, достатъчна динамика и не висок расход на гориво, 2.3 д е малко слаб и често прегрява, 2.5 tdi е добре известния италиански дизел който е от алфа и ако не е подържан както трябва ще имаш много проблеми, 2.8 дизел е исузув за него нищо не знам. Не е фултайм, чист парт тайм си е също като витарата, за проходимост не мога нищо да ти кажа най-много си зависи от гумите и след това от шофьора хубавото е че на фронтера се слагат стандартно 31" гуми височината е предостатъчна и е много комфортна за градско каране. Страдат най-вече от неправилна подръжка и неточни консумативи, избягвай да взимаш Италианска.
      no signature no problems

      Коментар


      • #4
        До: фронтера

        Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
        ..... 2.3 д е малко слаб и често прегрява.....
        Ще си позволя да не се съглася, защото аз имам точно такава. През предходните 3 седмици минах около 2 хил. км, като по някакво стечение на обстоятелствата пътувах все в най-голямата жега. Колата спокойно си поддържаше скорост между 120 и 150 и дори в баирите не качи температурата над 2/3 от скалата (на две деления преди червения сектор).
        Колкото до 2,8 тди, това е най-добрия мотор за Фронтера, но е малко лаком ... Освен това, комплектациите на мотор-ск. кутия + раздатка - диференциали са различни в зависимост от вида и кубатурата на двигателя. Изцяло японски са мисля само при 2,8. При мен дифа беше 9/41 немски, но го изхвълих и сложих цял мост от Исузу Амиго. От немските дифове, монтирани на Фронтера А (задните, от преден не съм чул някой да се оплаква) като цяло отзивите са, че не струват. За Фронтера Б нямам наблюдения. Скоростните кутии при всички модификации са японски и безпроблемни при добро обслужване, различно е само дали са еднообемни и ползват едно и също масло с раздатката или двуобемни и са с различни масла. При бензиновите раздатката е с верига и тя се нуждае от смяна на определен пробег, но може да има и дизелови с верига. При 2,3 тди със сигурност не е. За най-точна информация питай ISUZO, той се занимава с ремонт на Фронтери.
        Във возията изобщо не може да се сравняват Витара и Фронтера(д.б.), защото първата губи безапелационно.
        Като разход, Фронтерата е повече от прилична за тоя клас возила. Още не съм засекъл с абсолютна точност, но грубо моята харчи 8 на извънградско при скорост м/у 120 и 150, а на градско м/у 10 и 12 според задръстванията.
        Последно редактирано от kuzdov; 10-07-07, 16:25.
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #5
          До: фронтера

          Продължавам по темата защото вече мисля че намерих колата която ми трябва.Снимките по долу. Та въпроса ми е както във католическите бракове,''ако някой знае причина да не се вземем да каже веднага,или да замълчи навеки" Утре ще ида да я погледна-колата е в София,някой ще може ли да ми окаже помощ в това начинание,и евентуално сервиз за ''дишай-не дишай"
          Прикачени файлове
          Румен Николов

          0888 358 572

          Коментар


          • #6
            До: фронтера

            за съжаление аз няма да мога наистина съжалявам, за сервиз се обади на Mитко/fulda/ и си запиши час за преглед той ще ти обърне внимание като хората и ще погледне всичко необходимо, раздатки виене от дифове, някакви скрити заложби.
            no signature no problems

            Коментар


            • #7
              До: фронтера

              Оказва се че Митко /fulda/ е извън страната, но да почна отначало.Е, отидох на първа среща.Чак любов от пръв поглед нямаше но все пак колата ми направи доста добро впечатление,като за човек за пръв път качващ се на фронтера.Вътре широко просторно/сравнявам със витарата/,външния вид добър,без видими ръжди по купето както и следи от прясна интервенция.Вдигнах капака и се оказа че сме двама души дето зяпаме вътре без нищо да разбираме защото собственика го няма ,а за огледа дойде жена му и тя чистосърдечно си призна че нищо не и е ясно.Запалих я и ето тук беше мястото на някой знаещ.Във работата на двигателя се чуваше едно метално почукване което някой който разбира може би би го определил като шум идващ някъде от клапанната група,ама знае ли човек.Когато позагря,а аз я подкарах студена така и не разбрах кога изчезна или поне не го долавях.Също така ми направи впечатление леката мудност на мотора която също намаля като позагря,но остана едно леко замисляне когато я сръчкам внезапно.Намерихме някъде около ''факултета" едни черни улички и включих предното.Забравих да спомена че хъбовете са автоматични.Та при потеглянето се чу едно звънко щракане първо от ляво и после отдясно,предполагам хъбовете се включиха. На витарата това става безшумно.Покарах малко на бързи и се ослушвах като учебен москвич на кръстопът за някакви подозрителни шумове но за радост такива нямаше.Включих на бавни и я понастъпих и от ляво се чу пак онова щракане както при заключването на хъба.Три или четири пъти щракна аз изключих предния мост и се преместих на друга черна уличка щото тая свърши.Там щракането се чу само веднъж а през цялото време усещането във волана беше като при работещ преден мост.Възможно ли е от не използване хъба да е бил клеясал или просто си отива. Между другото утре ще се чуя вече със собственика да ми поразкаже малко история и ако се разберем за среща вдруги ден моля някой за помощ.Бих се радвал и на повече инфо за мотора 2.2 16i 136кс
              както и дали кум този агрегат е прикачен оня чупещия се диф.
              Румен Николов

              0888 358 572

              Коментар


              • #8
                До: фронтера

                няма да съм ти много полезен, но ще ти кажа каквото знам за такава фронтера.

                имахме служебна фронтера 2.2 16V Екотек, 1999г. скоро я продадохме, на около 200 хил. км., един колега я купи и си я кара.
                та на 200 хил.км:

                -този мотор е доста еластичен, няма тропания нито студен, нито топъл. набира доста добре и спокойно държи 160 на магистралата. аз лично съм я карал
                -двигателя е много добър, но не търпи газифициране с обикновена газ, освен с газов инжекцион,
                -разхода е около 10/100 извънградско при скорости 90-110, при високи стойности стига и 15. в града 15-17, зависи от задръстванията.
                -като включва предното, не се чуват никакви шумове, само светва лампичката, твойто не е клеясало, щото нашата беше карана само на асвалт на задно толкова време, а не щрака.
                -като изключиш предното, трябва да върнеш няколко метра назад, да освободи, докато лампичката спре да мига.

                това е

                според мен не бързай с тази фронтера, докато не я погледне специалист, че частите са мнооого скъпи щот всичко, освен мотора, е Исузо.
                само въздушния филтър е 60 лв. на БОШ и 91 в Булвария но пък масления е 5лв.
                ________________________________________________
                Subaru OUTBACK 2,5
                Hyundai TUCSON 2.0

                Коментар


                • #9
                  До: фронтера

                  Благодаря за инфото значи дотук локализираме два проблема.Единия хъбове /по ясен/ и другия защо е муден мотора-доста спорна тема.Чакам още данни.Между другото знае ли някой цената на хъбовете.
                  Румен Николов

                  0888 358 572

                  Коментар


                  • #10
                    До: фронтера

                    Toва за хъбовете не е никак добре, щом щрака на бавни са си заминали не е от клеясване, замисляне на мотора също не трябва да има това е много пъргав мотор и трябва бая да върви а щом ти е направило впечатление че е муден не е на добре, чукането от мотора също не звучи добре, тези мотори са изключително здрави и за да има шум от водач/клапан или нещо друго не е на хубаво.
                    Закарай я при Vladi333 щом митака не е в БГ, там са спецове, пък и най-вероятно ще е пълно с хора от форума и ще я разкостят
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #11
                      До: фронтера

                      Аз още днес се разбрах с Влади да я закарам при него но после реших че е по разумно да дойде и собственика таке че го отложихме вероятно за други ден.
                      Румен Николов

                      0888 358 572

                      Коментар


                      • #12
                        До: фронтера

                        Сагата продължава.Днес успях да се чуя със собственика и се потвърърди това което вече се знаеше. Хъбовете са проблем. Човека е склонен на намаляване на цената но спешно ми трябва инфо за цената на хъбовете.За мотора твърди че е без проблемен сменял бил семеринг че протекъл но човека е с някакъв говорен дефект и не можах да го разбера кой семеринг е текъл.Странното в случая е че аз го чаках да се прибере за да идем на диагностика ,а той изведнъж вика-ами ела утре сутринта вземи колата и я карай на сервиз!!!Та утре в 10.30часа каня всички освободени от ангажименти при Влади на фронтера и бира.Има ли някаква уловка в така великодушното предоставяне на колата /е не съвсем великодушно ,щото иска да му оставя копие от личната карта и някой лев като залог че ще я върна здрава и читава!!/.Нещо лична карта май не ми се оставя та дори и копие защото аз познавам нотариус дето и ризата на гърба ти ще продаде със по малък набор от документи и ще видя утре какво ще се пазарим.
                        Румен Николов

                        0888 358 572

                        Коментар


                        • #13
                          До: фронтера

                          От 150 лв. до .....
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #14
                            До: фронтера

                            На различните по възраст и модификация хъбовете различни ли са или са унифицирани/говоря за взаимозаменяемост?/
                            Румен Николов

                            0888 358 572

                            Коментар


                            • #15
                              До: фронтера

                              На твоята заводски са автоматични, както и на всички Фронтери А, които съм виждал впрочем, и са един модел.
                              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                              Неизвестен мъдрец

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X