Здравейте колеги имам странен проблем , от скоро джипа ми някой път като му подам повече газ и вдига оборотите до 3000 и тогава изтегля а съединителя е както се казва нов има няма 15000 км -джипа е опел фронтера а съединителя е марка закс
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Форсира се двигателя до 3000 оборота и тогава изтегля
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
От: Форсира се двигателя до 3000 оборота и тогава изтегля
Някой му е пипнал жилото,закьсало се е и сега чакаш да се скьса.
Прегледай теми за двойно амбриране или включване с форсиране без сьединител,ще ти трябват в най-скоро време като чета какво иска колицата.
Това е с жило нали,щото това са му симптомите.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Форсира се двигателя до 3000 оборота и тогава изтегля
Първоначално публикуван от jorotk Преглед на мнениеС помпа съм колега , саморегулираща
Успех!Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
От: Форсира се двигателя до 3000 оборота и тогава изтегля
Какво значи "напаснат"???
Съединителя се поставя по строго определен начин.Не може да се "размести".
Вероятно при теб или не е ползван съединител за модела на колата,или съединителя се е вкопал в маховика.При всички положения в момента явно буксува и ако проблема е в маховика,ще го съсипеш бързо.Майстора който го е сменявал не е ли погледнал/измерил огледалото преди да сложи новия?0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
От: Форсира се двигателя до 3000 оборота и тогава изтегля
Жоро след траяла в Ст. Загора ли почна да прави тия магарии ? Провери ламарината дето затваря камбаната на скоростите там ли е и дали не е пълно с кал .Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46
Коментар
-
От: Форсира се двигателя до 3000 оборота и тогава изтегля
Значи по принцип на Фруктерите ги водят саморегулиращи тия съединители ама съвсем не е така!
Вътре на педала щока дето натиска помпата е на резба и се регулира дължината му, респективно момента на задействане на помпата. Ако щока се развие много дори и при отпуснат педал той(щока) остава да натиска помпата и тя не се връща до край а съединителят остава натегнат и преплъзва!
Та съветът ми е да си охлабиш щока и мисля че ще спре да буксува. А това че педалът е твърд е нормално все пак пружините на притискателя не са се уморили още от натискане!
Поздрави!Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!
А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd
Коментар
-
От: Форсира се двигателя до 3000 оборота и тогава изтегля
Не тука с брат ми бяхме горе по лозята и натоварих я малко на един път и замириса НА СЪЕДИНИТЕЛ та след седмица после взе да ми прави впечатление , а и си смених гумите с 275.65.15 и малко ми се товариLand rover 2.5 tdi
0884035413
Коментар
-
От: Форсира се двигателя до 3000 оборота и тогава изтегля
Смених го съединителя точно 2010 бях се запътил за Приморско и малко преди Тополовград се запали , тогава сменихме лагера фердовия диск и притесквателя общо взето всичко а и преди това и двете помпи са нови .Land rover 2.5 tdi
0884035413
Коментар
-
От: Форсира се двигателя до 3000 оборота и тогава изтегля
Да ти кажа честно, всичко е до шофьора и стила му на каране. Разбирам, че караш по траяли и веднъж вече си запалвал съединител макар и не точно на състезание.
Не е невъзможно да се е скапал и този съединител на 15 000 км. А и веднъж вече си го претоварвал на лозето.
И е показатeлно, че не наред, особено след като си сложил по-големите и тежки гуми. Това не е упрек към теб, просто е възможно и менте да сте сложили. Дори и да пише "закс". За жалост май и този съединител си отива и това се получава при неизползването на бавните скорости по наклонени черни пътища. За жалост! Дано поне фронтерката ти да не е дизелова, че цената на маховика е умопомрачаваща.
А, я да те питам след като сменихте съединителя, карахте ли джипката на пясъка на морето?Последно редактирано от sony bono; 28-02-12, 22:11.
Коментар
-
От: Форсира се двигателя до 3000 оборота и тогава изтегля
НЕ изтеглих си я обратно тук до Димитровград и сменихме съединителя мотора е дизел 2.5 тдс за сега ако не ми прави проблем ще го карам така а може и от големите гуми да е да не смогва мотореца мисля да го тунинговам малко с един чип малко по натам .Land rover 2.5 tdi
0884035413
Коментар
-
От: Форсира се двигателя до 3000 оборота и тогава изтегля
Това дето педала след смяната е станал по твърд не е добре ,значи притискателния диск не е наред ,винаги когато съм слагал нов съединител педала е уникално лек, дори само смяната на феродовия диск води до промяна положението на притискатела и педала омеква така че огледай нещата . Успех !ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар