Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Интеркулер и спортен филтър на C20NE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Интеркулер и спортен филтър на C20NE

    За разхода на състезание въпроса е много относителен от към разход и мощност на двигателя. Малкият и слаб двигател е непрекъснато претоварен и прави огромен за мощността си разход, докато по-мощният се товари по-малко и съответно гори по-малко за мощността си. Общо взето е много вероятно на едно и също трасе слабият двигател да гори повече от малко по-мощният.
    Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
    Телефон - в профила!

    Коментар


    • #17
      От: Интеркулер и спортен филтър на C20NE

      Регулатора на налягането на бензина подлежи ли на реглаж,че като го гледам май е неразглобяем.

      Коментар


      • #18
        От: Интеркулер и спортен филтър на C20NE

        Първоначално публикуван от Николай Кесов Преглед на мнение
        Регулатора на налягането на бензина подлежи ли на реглаж,че като го гледам май е неразглобяем.
        подлежи разбира се.
        no signature no problems

        Коментар


        • #19
          От: Интеркулер и спортен филтър на C20NE

          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
          Митак, струва ми се че говорим за джип за състезания? Щото аз така си помислих
          малко е срамно да се ходи на състезание и да се гледа разход, все пак в БГ няма преходи над 100 км. питаш ли ги тия с 400+ коня какво им е?
          Така де, ама ако става въпрос за драг. Иначе аз сериозно бих се замислил дали увеличение на разхода с над 100% ще си струва увеличението на мощността с 20-30 кончета. На тия с 400+ коня въобще не мога да им вляза в положение, щото те навярно са наясно с какво са се захванали. И аз ако имах Ферари нямаше да мисля за АГУ. Но пък от друга страна, може и да греша....
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • #20
            От: Интеркулер и спортен филтър на C20NE

            Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
            подлежи разбира се.
            Подскажи още малко да не го почвам съвсем неподготвен.

            Коментар


            • #21
              От: Интеркулер и спортен филтър на C20NE

              От този двигател не търся икономия,а повечко мощност и динамика,доколкото е възможно в разумни граници.

              Коментар


              • #22
                От: Интеркулер и спортен филтър на C20NE

                От тоя мотор значителна мощност може да извадиш ако вдигнеш сериозно оборотите. Ама това не става само с дюзи и турбо....
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #23
                  От: Интеркулер и спортен филтър на C20NE

                  Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                  От тоя мотор значителна мощност може да извадиш ако вдигнеш сериозно оборотите. Ама това не става само с дюзи и турбо....
                  При правилния им монтаж със съпътстващите елементи от конфигурацията и последвалата правилна настройка ще извади , не знам какво повече ще му е нужно освен ето такава физиономия
                  2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                  ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                  Коментар


                  • #24
                    От: Интеркулер и спортен филтър на C20NE

                    Стискам палци да е така! Егати, то било фасулска работа да направиш бегачка.....
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #25
                      От: Интеркулер и спортен филтър на C20NE

                      Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                      Стискам палци да е така! Егати, то било фасулска работа да направиш бегачка.....
                      Дай ми каквато и да е кола и 100 000 лв. и гледай чудо.
                      Митак повечето знаем колко струва да се направи добър състезателен джип. Явно обаче Кесов никак не му се дават пари поради обясними причини, и човека иска да искара мамксимума с минимума. Аз в темата за подготовката още в началото бях тръгнал да го съветвам как да стане ма явно не се търси най-доброто а най-балансираното. Според тези изисквания мисля че тия идей са таман.
                      А колегата с турбо делтата май е пропуснал поста по-нагоре че няма да се слага турбо. Че бегачка няма да стане това е ясно и на малките деца
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #26
                        От: Интеркулер и спортен филтър на C20NE

                        Аз като изявен скептик обаче продължавам да смятам, че с изброените подобрения колегата ще се сдобие с един харчещ много и невървящ джип. За да има осезаем ефект от помпането на гориво в цилиндрите трябва да се пипне и газоразпределението, иначе само ще духа бензин през аспуха. Ама като се стигне до там, отиваме на туниХ на разпределителен вал, клапани, бутала, колянов вал, охлаждане, мазане и пр. И влизаме в зоната на стоте бона....
                        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                        Неизвестен мъдрец

                        Коментар


                        • #27
                          От: Интеркулер и спортен филтър на C20NE

                          Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                          Аз като изявен скептик обаче продължавам да смятам, че с изброените подобрения колегата ще се сдобие с един харчещ много и невървящ джип. За да има осезаем ефект от помпането на гориво в цилиндрите трябва да се пипне и газоразпределението, иначе само ще духа бензин през аспуха. Ама като се стигне до там, отиваме на туниХ на разпределителен вал, клапани, бутала, колянов вал, охлаждане, мазане и пр. И влизаме в зоната на стоте бона....
                          безспорно си прав. Един добре засукан и полиран колектор ще му лепне като шамар на врат. Аз бих разтоварил обаче и вала и хлабави лагери ковани бутала друга глава един палав Гаррет, бих резнал рамата бих метнал койлоувъри други мостове един Atlas II клетка 2 блокажа огромни 38" с бедлокове 2 лебедки, след това ще пръдне скоростната и мотора та ще хакна един Вортек с един чарджър, после ще направи мостовете на солета, и неминуемо ще сложа 2 от унимог, после па раздатката ще дойде бавна, след това рамата ще се разцепи и бих направил смоносеща се клетка. После па ще ми писне да мятам лебедки ще зарежа фантазиийте и ще отида да вечерям.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #28
                            ЕОт: Интеркулер и спортен филтър на C20NE

                            Е-е-е,добре де,ще бодна само един самоделен шнорхел и приключван с туниХа.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X