Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигателят чука

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Двигателят чука

    Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
    Няма да се плашиш,моя мотор чукаше така шест години и не задра.А какво бе останало от лагерите може да видиш в темата ми за ремонт на X20SE.
    Но единственото нещо дето не бе мръднало бяха буталните болтове,въпреки че бяха първите заподозрени!
    Колата Италианка ли е,щот мойта беше

    Да италянка е и маслото май не са го сменяли редовно.Значи са лагерите.EXALIBUR колко лева са тези лагери ?Ремонта ще си го правя аз и безтова има скапан семеринг на коляновия вал и тече масло от там и ме дразни много.

    Коментар


    • #17
      От: Двигателят чука

      Първоначално публикуван от loweza Преглед на мнение
      ЧНГ колеги!
      По темата, и моята си почуква лекичко от година и половина. При мен не изглежда стряскащо и не съм правил нищо по въпроса, но първо смятам да опитам с една добавка за по-добро мазане - директно в маслото се сипва. Ако не помогне поне няма да навреди.
      Успех

      Ей забравих ЧНГ колеги
      А относно добавка ако сложиш кажи как е и може ли да препоръчаш някоя.

      Коментар


      • #18
        От: Двигателят чука

        Първоначално публикуван от anto1 Преглед на мнение
        Ремонта ще си го правя аз
        Колега, съдейки по това което си написал-по добре не се захващай сам с тази работа.

        Не се заяждам, просто си личи, че нямаш представа какъв секс е ремонта на двигател за човек който не е запознат.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #19
          От: Двигателят чука

          Не знам какъв секс е, ама 300лв на майстор според тебе еНе съм майстор, но съм си сменял аз гърнитурата на главата на друга кола и още върви. Като прехлопа ще разглобя мотора .Относно радиатора ми е далече , Княжево някое друго решение.

          Коментар


          • #20
            От: Двигателят чука

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Колега, съдейки по това което си написал-по добре не се захващай сам с тази работа.

            Не се заяждам, просто си личи, че нямаш представа какъв секс е ремонта на двигател за човек който не е запознат.
            Коле , не с и прав отникъде . Човека си е сменял "гЪрнитура на друга кола" . Следователно : щом има мерак , то ще е достатъчно да си направи и сам основния ремонт на този двигател .
            И за секса не си прав . Той е удоволствие . В случая с колегата ще е по-скоро изнасилване .
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • #21
              От: Двигателят чука

              вчера сменях биелни лагери поради липса на масло единиа лагер се беше смачкал но вала беше като нов даже ги смених само с свалане на картера при мен чукаше след 2000х оборота

              Коментар


              • #22
                От: Двигателят чука

                Първоначално публикуван от iacata Преглед на мнение
                вчера сменях биелни лагери поради липса на масло единиа лагер се беше смачкал но вала беше като нов даже ги смених само с свалане на картера при мен чукаше след 2000х оборота
                Туй добре че се е смачкал ама я кажи какво направи по въпроса със захранването с масло!
                Ще е по полезно и да напишеш защо е имало маслен инфаркт!?
                Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                Коментар


                • #23
                  От: Двигателят чука

                  Масления инфаркт настъпва поради некоректно работеща маслена помпа,а тя не работи добре заради преклонна възраст и километри.
                  Вече съм го преживял и описал.Разбира се винаги има вариант за тиня в картера при коли от макаронско,ама по вероятно е старостта.
                  Румен Николов

                  0888 358 572

                  Коментар


                  • #24
                    От: Двигателят чука

                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    Коле , не с и прав отникъде . Човека си е сменял "гЪрнитура на друга кола" . Следователно : щом има мерак , то ще е достатъчно да си направи и сам основния ремонт на този двигател .
                    И за секса не си прав . Той е удоволствие . В случая с колегата ще е по-скоро изнасилване .
                    Явно и при тебе е било изнасилване При мене още не се знае.Джипката ходи на профилактичен преглед на майстор и той рече......Някой повдигач чука не е лагер.Може да се пробвам да ги сменя, но ще си намеря инструмента за клапаните.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Двигателят чука

                      Тая вечер и аз чух, че имам проблеми с чукането по двигателя. 2.0i х20se фронтера къса база. Реших първо да погледна какво пише тука, за да не се вързвам бързо на "майсторски" приказки утре. От прочетеното до тук май отива работата на повдигач(и) ама да си кажа симптомите и да кажете и вие какво мислите:
                      Аз карам камиончето на метан(инжекция). Лятото бях посвил разхода и свалих превключването на 25 градуса. Сега като застудя - длигателя започна да "лумбурка" докато загрее. Нямам лаптоп в момента да върна първите настройки. Ха днес, ха утре - нова година дойде. Тая вечер, като се прибирам, още беше на бензин - чувам едно хубаво чаткане. Стори ми се че пак ми се е извадил кабел от свещ. Сменял съм есента и кабели и свещи - чешки - тесла и бриск - вторите уж специално за метан. Старите свещи бяха добре.
                      После като превключи на метан - чаткането се изгуби и започна да придърпва (заради студения двигател), временно ми отвлече вниманието от чаткането. Оставих колежката (дето я карам всяка вечер до тях) и ми скимна да върна на бензин. При подаване на газ - чаткането се върна и то здраво. На "стоянката" пред блока, на място - при рязко увеличаване на оборотите, на бензин - здраво чаткане за секунда две - с честота доста по-малка от оборотите на двигателя. На метан - същото но малко по-кратко и по-глухо (и по тихо). Доколкото можах да видя в тъмното - нямаше изваден кабел (и светещи кабели). Антифриза си е там (доливам щото ми се губи по малко, знам откъде) колкото трябва. Не погледнах маслото (и то се губи по малко и за него мисля, че знам откъде) но съм долял литър преди 20-тина дена, щото двигателя беше току що угасен, а сега не ми се слиза вече долу. Датчиците за температура и масло си показваха нормалните стойности.
                      Чува се (като че ли) горе в главата и отпред.
                      Имам "кобра" за изпреварване на запалването (за метана), която беше настроена без изпреварване на празен ход, но лятото и за него я настроих с изпреварване - стори ми се, че така работи по-добре (тогава).
                      Прилича на "аванс" ама за аванса чукането е неравномерно - а това си е като часовник. Моля за малко мнения по проблема. Досега не съм имал работа с опелски двигатели.
                      ОФБ ДБ X22SE
                      Не искам Турция да ме пази от Русия. Стигат ми 500 години.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Двигателят чука

                        Първоначално публикуван от bogilloff Преглед на мнение
                        Тая вечер и аз чух, че имам проблеми с чукането по двигателя. 2.0i х20se фронтера къса база. Реших първо да погледна какво пише тука, за да не се вързвам бързо на "майсторски" приказки утре. От прочетеното до тук май отива работата на повдигач(и) ама да си кажа симптомите и да кажете и вие какво мислите:
                        Аз карам камиончето на метан(инжекция). Лятото бях посвил разхода и свалих превключването на 25 градуса. Сега като застудя - длигателя започна да "лумбурка" докато загрее. Нямам лаптоп в момента да върна първите настройки. Ха днес, ха утре - нова година дойде. Тая вечер, като се прибирам, още беше на бензин - чувам едно хубаво чаткане. Стори ми се че пак ми се е извадил кабел от свещ. Сменял съм есента и кабели и свещи - чешки - тесла и бриск - вторите уж специално за метан. Старите свещи бяха добре.
                        После като превключи на метан - чаткането се изгуби и започна да придърпва (заради студения двигател), временно ми отвлече вниманието от чаткането. Оставих колежката (дето я карам всяка вечер до тях) и ми скимна да върна на бензин. При подаване на газ - чаткането се върна и то здраво. На "стоянката" пред блока, на място - при рязко увеличаване на оборотите, на бензин - здраво чаткане за секунда две - с честота доста по-малка от оборотите на двигателя. На метан - същото но малко по-кратко и по-глухо (и по тихо). Доколкото можах да видя в тъмното - нямаше изваден кабел (и светещи кабели). Антифриза си е там (доливам щото ми се губи по малко, знам откъде) колкото трябва. Не погледнах маслото (и то се губи по малко и за него мисля, че знам откъде) но съм долял литър преди 20-тина дена, щото двигателя беше току що угасен, а сега не ми се слиза вече долу. Датчиците за температура и масло си показваха нормалните стойности.
                        Чува се (като че ли) горе в главата и отпред.
                        Имам "кобра" за изпреварване на запалването (за метана), която беше настроена без изпреварване на празен ход, но лятото и за него я настроих с изпреварване - стори ми се, че така работи по-добре (тогава).
                        Прилича на "аванс" ама за аванса чукането е неравномерно - а това си е като часовник. Моля за малко мнения по проблема. Досега не съм имал работа с опелски двигатели.
                        Колега незнам какво ще кажат другите но на мен ми прилича на повдигачи!При мен на старата ОФКБ беше така както я взех и така беше и след 6 години като я продадох.Даже на няколко пъти са ме питали да ли е дизел!А беше с C20NE Така че не се пипа нещо което си работи.
                        Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                        LZ1NES

                        Коментар


                        • #27
                          От: Двигателят чука

                          Първоначално публикуван от neshko Преглед на мнение
                          Колега незнам какво ще кажат другите но на мен ми прилича на повдигачи!При мен на старата ОФКБ беше така както я взех и така беше и след 6 години като я продадох.Даже на няколко пъти са ме питали да ли е дизел!А беше с C20NE Така че не се пипа нещо което си работи.

                          След като прочетох за доста чукания на двигатели тука - и аз така си го бях намислил. Ама се оказа скъсана гарнитура между първи и втори цилиндър.
                          Все още не мога да си обясня ясното равномерно метално чукане. Но нищо строшено нямаше. Повдигачите бяха добре, въобще всичко си беше наред. Използвах случая и казах да ми затапят и ЕГР но и там формално всичко си беше наред. Когато първи цилиндър тръгне надолу в резултат на термичното разширение, втори се движи нагоре и изхвърля изгорелите газове с отворен изпускателен клапан. Ако през отвора фронтът на налягането повлияе на клапана ..... но път той и без това е отворен и гърбицата го притиска без луфтове. Знам ли - не съм много на ти с практиката по двигатели, повдигачи и тнт.
                          Както и да е - всичко е наред - върви си нормално и не чука.
                          ОФБ ДБ X22SE
                          Не искам Турция да ме пази от Русия. Стигат ми 500 години.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Двигателят чука

                            Първоначално публикуван от bogilloff Преглед на мнение
                            След като прочетох за доста чукания на двигатели тука - и аз така си го бях намислил. Ама се оказа скъсана гарнитура между първи и втори цилиндър.
                            Все още не мога да си обясня ясното равномерно метално чукане. Но нищо строшено нямаше. Повдигачите бяха добре, въобще всичко си беше наред. Използвах случая и казах да ми затапят и ЕГР но и там формално всичко си беше наред. Когато първи цилиндър тръгне надолу в резултат на термичното разширение, втори се движи нагоре и изхвърля изгорелите газове с отворен изпускателен клапан. Ако през отвора фронтът на налягането повлияе на клапана ..... но път той и без това е отворен и гърбицата го притиска без луфтове. Знам ли - не съм много на ти с практиката по двигатели, повдигачи и тнт.
                            Както и да е - всичко е наред - върви си нормално и не чука.
                            Случва се да се окаже и по сериозен проблема!Все пак около компа се чува само чукането на клавишите.
                            Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                            LZ1NES

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X