ОФА ДБ 2.4 бензин
От 2-3-4 седмици от време на време се чува от време на време един много странен звук, който не мога да определя от къде идва, също така и ми е трудно да го опиша точно. Прилича на стържене или удряне метал в метал. Чува се не всеки път, а само от време на време. При тръгване и ускоряване на 1-ва и 2-ра скорост при това не всеки път. Като натисна съединителя, изключа от скорост, отнема газта или натисна спирачката изчезва.
Понеже капе съвсем леко масло от задния диференциал, се бях ошашкал да не би да е останал без масло и да мели вътре чарковете. Проверих маслото: при леко развиване на пробката за пълнене покапа масло от там - т.е. би трябвало диференциала да е пълен до горе все още. Проверих също самия диференциал при вдигнат заден мост - работи както трябва:
На включена скорост като завъртя едната гума, другата се върти обратно.
На изключена скорост като завъртя кардана, двете гуми се въртят в една и съща посока.
Водих я на моя майстор и го повозих 2-3 километра: Нищо!
Прояви се синдромът: "Майсторе, теб като те няма, тук през средата на телевизора има една черна черта."
Надявам се някой от вас да се е сблъскал с подобен проблем и да го разпознае.
Иначе смятам тези дни да взема един диктофон и ще карам на запис с изведен микрофон някъде под колата, поне да успея да го запиша...
От 2-3-4 седмици от време на време се чува от време на време един много странен звук, който не мога да определя от къде идва, също така и ми е трудно да го опиша точно. Прилича на стържене или удряне метал в метал. Чува се не всеки път, а само от време на време. При тръгване и ускоряване на 1-ва и 2-ра скорост при това не всеки път. Като натисна съединителя, изключа от скорост, отнема газта или натисна спирачката изчезва.
Понеже капе съвсем леко масло от задния диференциал, се бях ошашкал да не би да е останал без масло и да мели вътре чарковете. Проверих маслото: при леко развиване на пробката за пълнене покапа масло от там - т.е. би трябвало диференциала да е пълен до горе все още. Проверих също самия диференциал при вдигнат заден мост - работи както трябва:
На включена скорост като завъртя едната гума, другата се върти обратно.
На изключена скорост като завъртя кардана, двете гуми се въртят в една и съща посока.
Водих я на моя майстор и го повозих 2-3 километра: Нищо!
Прояви се синдромът: "Майсторе, теб като те няма, тук през средата на телевизора има една черна черта."
Надявам се някой от вас да се е сблъскал с подобен проблем и да го разпознае.
Иначе смятам тези дни да взема един диктофон и ще карам на запис с изведен микрофон някъде под колата, поне да успея да го запиша...
Коментар