Обява

Свий
Няма добавени обяви.

корозия по шаси на Frontera 2003....

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: корозия по шаси на Frontera 2003....

    Безспорно времето е неподходящо за подобни операции-не е нито топло, нито сухо, което си е важно и до голяма степен може да обезсмисли начинанието.А топъл гараж трудно се намира...
    Както каза Куздов изчисти и наблегни на вътрешните стени на шасито-там е конденза, който бавно изсъхва и не се вижда кВо има там!Отвън е по-добрата страна на медала!На мойто добиче след основно продухване с пароструйка и изчакване два дена(в горещо време) да изсъхне изпръсках де-що имаше мазни спрейове през всички възможни отвори на шасито!Отвън минах с протекта 3 в 1 след доста търкане-не е истина колко е добра-казвам го след много години използване на какви ли не бои.Важно-за протектата използвай само оригиналния разтворител!
    много автомати-слаби резултати!

    Коментар


    • #17
      От: корозия по шаси на Frontera 2003....

      Колега, аз те съветвам да направиш това с греста,а пък ти ако можеш галванизирай или поцинковай язвите.А що се отнася до отстраняването на аерозолната грес,става с кореселин но няма да се наложи да я бършеш

      Коментар


      • #18
        От: корозия по шаси на Frontera 2003....

        Запечатването на ръждата не спира процеса на корозия. Ефектът е чисто визуално-успокоителен. Лошо става ако на пролет не направиш нужното - да свалиш всичко до метал и да боядисаш - и оставиш нещата така. След 3-4 години ръждата ще е превърнала колата в тотална щета.
        Ако имаш топъл гараж/канал - действай сега, но както трябва: шкурка, преобразувател за ръжда, телена четка и после запечатваш по избор - грунд, боя, друго.
        Иначе го остави за на пролет. За една зима няма да стане по-зле.
        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

        Коментар


        • #19
          От: корозия по шаси на Frontera 2003....

          Толкова ръждясало шаси си иска сваляне на купето. Няма начин да се махне ръждата отгоре на шасито без то да се свали. Най-добре е песъкоструй и после хубава и бавна обработка с подходящи и скъпи материали. В противен случай независимо от 4-те мм ламарина няма да имаш шаси след 3 години.
          А още по-лошото е че съм виждал не една скъсана щанга или ухо на носач от ръжда, и това може да се случи в най-неподходящия момент а от там всички се сещат какво следва.
          Последно редактирано от fanatic; 28-11-11, 09:03.
          no signature no problems

          Коментар


          • #20
            От: корозия по шаси на Frontera 2003....

            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
            Съмнявам се, че е 2003 произведена, но и 2000 да е, пак е много ръждата. Сигурно е австрийка или е карана яко в някой район, където се хвъля много сол. Моята е 93-та и няма почти никаква ръжда по шасито.
            Бе не знам. Една от предишните ми коли беше австрийка, при това дъртичка и японска, освен веждите на калниците, друг дерт с ръжда нямаше. Скоро взехме една градска колица, бивша германка, баси ужаса! последните 3 сантиметра отдолу рязах и заварях половината ламарини наново. От там нагоре - все едно вчера излязла от завода. Предполагам, че и при колегата положението е сходно.

            Едно добро разглобяване, почистване, грундиране и така нататък, според мен са си задъжителни, ако колата ще се ползува и за в бъдеще. Джипка поне се прави лесно. Поне на мен ми е много по-лесно, отколкото лека кола (що ли? ) Иначе ще стане като старата ми Витара - на пръв поглед кукла, а на втората разходка едва не ми падна купето от шасито, оказа се че просто са наплескали дебело с някакво покритие директно върху ръждите и всичко беше станало на г&з.
            Местата, до които няма достъп - вътрешността на гредите, прагове и прочее, едно юнашко оливане с топло отработено масло помага много, ако няма друг начин да се оправят поразиите отвътре.

            И неща по които пише Боди, не ща да ги видя повече.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #21
              От: корозия по шаси на Frontera 2003....

              А бе пак ще стигнем до смазката,и според мен е най добре в случая да се отстрани всичко от шасито,едно стъргане до лъскаво и после покритието, да ама нали се сещате отстраняването на шасито и на всичко по него какво приключение е .А ми вътрешните стени на гредите как ще ги третира колегата? И все пак според мен греста пази от влагата щото БТР тоест бойните транспортьори, и много други военни съоръжения се консервират именно с ГРЕС. Който е служил в БНА може да го потвърди.

              Коментар


              • #22
                От: корозия по шаси на Frontera 2003....

                възможно е наистина греста и други смазки да пазят от корозия, но по шасото може би няма да са много ефикасни - струите вода, камъчета и други абразиви, ще оголят метала много бързо. от утре бавно но славно почвам моята борба - ще ви държа в течение.
                В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                Коментар


                • #23
                  От: корозия по шаси на Frontera 2003....

                  Първоначално публикуван от Гюлето Преглед на мнение
                  А консервират именно с ГРЕС. Който е служил в БНА може да го потвърди.
                  Така е.Но тогава стоят на трупчета.

                  Коментар


                  • #24
                    От: корозия по шаси на Frontera 2003....

                    След здраво човъркане до където се стига и разглабяне на задната броня вече приключих! Равносметката е, че шасито не е чак толкова зле, колкото изглежда на снимките. всъщност след обработката мисля, че поне 2 зими въобще няма да избие нова ръжда - ще следя местата, които не можах да достигна и изчистя и само съм ги боядисал. единствените неща, които със сигурност са жертва на тази необяснима за мен ръжда са предпазителите на спирачните дискове и ламарината под задната броня. Като цяло съм много доволен от резултата - ако има някой колага с подобен проблем, да не се плаши, а да действа!
                    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                    Коментар


                    • #25
                      От: корозия по шаси на Frontera 2003....

                      Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                      възможно е наистина греста и други смазки да пазят от корозия, но по шасото може би няма да са много ефикасни - струите вода, камъчета и други абразиви, ще оголят метала много бързо. от утре бавно но славно почвам моята борба - ще ви държа в течение.
                      Оголват го.... за една зима, и то само около гумите.

                      Аз пръскам целите предни арки с препарат за кухини (това, на което някои му викат "течен парафин") на CarSystem. Отива си до следващата есен (но остава по закътаните местенца, откъдето тръгват ръждите), но процедурата трае около час, за двете арки. Нова ръжда не е избивала, а старата си седи на положението от миналата година. Обаче, за под пластмаси (примерно пластмасовите арки на калниците, разни лайсни, калобрани и прочие) върши повече от добра работа. Гол метал на едно място, точно под предните калобрани, където цяла зима е влажно и в сол, от миналата година до сега си седи гол, без да ръждясва. А "парафина" си стои върху него все едно е сложен вчера.

                      ПП: Смея да твърдя че целото ми шаси беше обработено с такова още в завода. Седи като слой боклук въру шасито, но като тръгнеш да четкаш с телена четка първо пада то, а боята отдолу доста по-трудно.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: корозия по шаси на Frontera 2003....

                        и аз на местата, където не достигнах да чистя го наиграх здраво с това на car system KS-400. Догодина ще видя ефекта и при мен.
                        В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                        Коментар


                        • #27
                          От: корозия по шаси на Frontera 2003....

                          след една зима и в навечерието на втората резултата е задоволителен - ръжда има избила на много малко места, които мился пак да обработя тази или следващата зима. Технологията в резюме:
                          1) измиване максимално на всичко, което ще се прави и разглобяване до колкото беше възможно в гаража къде то се бях заврял;
                          2) отстраняване на ръждата. Инструменти: чукче, длето, стъргало, телена четка и телени четки на бормашина;
                          3) боядисване с протекта 3 в 1. използвах и един спрей 3 в 1 но него не си го спомням;
                          4) в/у протектата 3-5 ръце спрей Motip Stone chip около 6 бр, за кухините Motip Hollow Section Wax 4 бр. Последното беше много удобно, защото идва с маркуч с накрайник-разпръсквач. ползвах и подобни спрейове на CarSystem, но бяха много по-скъпи;
                          подозирам, че тази обработка ще издържи поне 3 зими, След което трябва да се поднови. Всичко ми струваше около 200 кинта (в т. ч. и някои инструменти) и няколколко дни.
                          В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                          Коментар


                          • #28
                            От: корозия по шаси на Frontera 2003....

                            Мога да ти гарантирам че има доста места, на които протектата се е отлепила и отдолу ръждата си работи. Просто не ги виждаш заради дебелото покритие отгоре.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: корозия по шаси на Frontera 2003....

                              Възможно е. Огледа който направих не беше супер подробен, но на местата с най-големи поражения положението изглеждаше все още здраво залепена протектата. Всъщност имаше ръжда но на места на които не съм обърнал внимание. Тази зима ще кара така пък лятото ще правя по-обстоен преглед.
                              В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                              Коментар


                              • #30
                                От: корозия по шаси на Frontera 2003....

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Мога да ти гарантирам че има доста места, на които протектата се е отлепила и отдолу ръждата си работи. Просто не ги виждаш заради дебелото покритие отгоре.
                                Взимам повод от думите на колегата,да споделя следното:от повече от година ми правеше впечатление,че в купето по пода под задната седалка до задната врата/фронтерата ми е 94г.–КБ/ винаги е мокро,като вали или мина през локва.Ясно е, че влиза вода от някъде.Гледам отдолу,гледам отгоре, от никъде не се вижда пробойна.Като махнах капаците,където са над задните калници,светнаха множество ситни дупчици около планките,които държат ролбара.Отвън е абсурд да се видят ,щото защитното покритие седи,а под него тенекията–изгнила.Съответно отремонтирах калниците и проблема е решен.Иначе по шасито въобще нямам такива ръжди като на колегата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X