Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Парно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Парно

    Здравейте, четох доста теми за парното и проблемите, и сега като стегна студа искам ако може някой да помогне. Парното ми духа слабо. и от тези двете решетки долните до предните врати винаги духа студено. Има ли накой кран в купето който пропускам.
    Значи промих радиатора на парното и цялото продухах, налях след това антифриз G12 , смених термостата / с новия качва и зиме е лете до средата стрелката на градусите- не знам дали е нормално/, и пак нямам парно.

  • #2
    От: парно

    Няма кран! Така както описваш проблема отговаря на паднала преграда в радиаторчето на парното!

    Коментар


    • #3
      От: парно

      значи ново радиаторче. Интересното при мен е че от горните решетки до прозореца и в средата духа топло а от страничните студено
      Последно редактирано от ivailo7406; 20-11-11, 20:04.

      Коментар


      • #4
        От: парно

        Сваляне на твоето,при радиаторджия -отваря,чисти,запоява преградата и затваря! Радиаторчето е медно Или ново ако те кефи цената

        Коментар


        • #5
          От: парно

          Първоначално публикуван от ivailo7406 Преглед на мнение
          Здравейте, четох доста теми за парното и проблемите, и сега като стегна студа искам ако може някой да помогне. Парното ми духа слабо. и от тези двете решетки долните до предните врати винаги духа студено. Има ли накой кран в купето който пропускам.
          Значи промих радиатора на парното и цялото продухах, налях след това антифриз G12 , смених термостата / с новия качва и зиме е лете до средата стрелката на градусите- не знам дали е нормално/, и пак нямам парно.
          Там й е мястото на стрелката за температурата.
          При мен за 2-ри път след промиване на радиатора без сваляне, а само със закачване към водопровода, има много осезаем ефект, но ти казваш, че си го мил. Не видях какъв е мотора - ако караш на газ, там е вързан и изпарителя. Хубавото обезвъздушаване от тройниците на маркучите помага.
          Последната стъпка е ремонт на радиатора.
          ОФА КБ 2.0 '95

          Коментар


          • #6
            От: парно

            мотора е 2,4 и карам на метан мисля че успях да я обезвъздуша
            Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
            Там й е мястото на стрелката за температурата.
            При мен за 2-ри път след промиване на радиатора без сваляне, а само със закачване към водопровода, има много осезаем ефект, но ти казваш, че си го мил. Не видях какъв е мотора - ако караш на газ, там е вързан и изпарителя. Хубавото обезвъздушаване от тройниците на маркучите помага.
            Последната стъпка е ремонт на радиатора.

            Коментар


            • #7
              От: парно

              Първоначално публикуван от ivailo7406 Преглед на мнение
              значи ново радиаторче. Интересното при мен е че от горните решетки до прозореца и в средата духа топло а от страничните студено
              Я погледни на тези страничните решетки във външния край има един плъзгач нагоре-надолу. Като е в едното положение духа само студено, а в другото духа както в средата на таблото и топло. На моята КБ 94г. е така, предполагам че при теб е аналогично. Честито.

              Коментар


              • #8
                От: парно

                логично е да е така само че като ги плъзна духа студено а в другата посока изобщо не духа
                Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                Я погледни на тези страничните решетки във външния край има един плъзгач нагоре-надолу. Като е в едното положение духа само студено, а в другото духа както в средата на таблото и топло. На моята КБ 94г. е така, предполагам че при теб е аналогично. Честито.

                Коментар


                • #9
                  От: парно

                  В другата посока влиза директно въздух отвън-т.е духа само в движение

                  Коментар


                  • #10
                    От: парно

                    Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
                    ако караш на газ, там е вързан и изпарителя. Хубавото обезвъздушаване от тройниците на маркучите помага.
                    Щом кара на газ колегата има значение от свързването на изпарителя в охладителната система. Ако е паралелно се нарушава дебита през радиаторчето на парното, защото изпарителя има по-малко съпротивление на преминаващата охладителна течност. Така дебита през парното намалява, и от там слабо, или никакво парно.
                    Трябва да се провери, не е сложно.

                    Коментар


                    • #11
                      От: парно

                      Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
                      Щом кара на газ колегата има значение от свързването на изпарителя в охладителната система. Ако е паралелно се нарушава дебита през радиаторчето на парното, защото изпарителя има по-малко съпротивление на преминаващата охладителна течност. Така дебита през парното намалява, и от там слабо, или никакво парно.
                      Трябва да се провери, не е сложно.
                      Свързването паралелно/последователно беше разисквано и в друга тема. И при мен май е паралелно - на входящия и изходящия маркуч на радиаторчето има по един тройник и за него е вързан изпарителя. Имам парно, но може и по-добо да е. След промивката и обезвъздушаването на системата в началото на студеното време си топли, но миналата зима не успях да го направя(тя колко е зимата ) и брах голям студ. Уредбата е слагана в Италия, а там нямат нужда от силно парно в някои райони... Може ли някой да постне схема как трябва да са вързани парното и изпарителя?
                      ОФА КБ 2.0 '95

                      Коментар


                      • #12
                        От: парно

                        Последователно, паралелно се вързват когато парното се спира със кранче,а при Фронтерите не е така! И първо минава през парното и после през изпарителя!
                        Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                        А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                        Коментар


                        • #13
                          От: парно

                          И аз имам подобен проблем с тази разлика, че горе, или долу си духа еднакво. Проблемът е, че като захладня стрелката се качва до средата само в задръстване, иначе седи малко над позицията под средата. Лятото стрелката си беше в центъра и рядко мърдаше. Аз също съм с метанова уредба и изпарителя ми е паралелно вързан с тройници. Машинката ми е ОФАКБ Х20SE и не знам да има начин за ръчно обезвъздушаване... Ще огледам дали изпарителя в вързан преди входа на парното, или на изхода...
                          ОФА КБ X20SE + метан

                          Коментар


                          • #14
                            От: парно

                            Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
                            И аз имам подобен проблем с тази разлика, че горе, или долу си духа еднакво. Проблемът е, че като захладня стрелката се качва до средата само в задръстване, иначе седи малко над позицията под средата. Лятото стрелката си беше в центъра и рядко мърдаше. Аз също съм с метанова уредба и изпарителя ми е паралелно вързан с тройници. Машинката ми е ОФАКБ Х20SE и не знам да има начин за ръчно обезвъздушаване... Ще огледам дали изпарителя в вързан преди входа на парното, или на изхода...

                            Термостат братко.Ама трудно се намират правилните.И скъпо ,щото като караш по метода проба-грешка,идва момент при който ,в колата студ ,а в мазето при инструментите куп изправни термостати ,ама някак си държащи други температури.
                            Румен Николов

                            0888 358 572

                            Коментар


                            • #15
                              От: парно

                              Първоначално публикуван от Румен Николов-sineto Преглед на мнение
                              Термостат братко.Ама трудно се намират правилните.И скъпо ,щото като караш по метода проба-грешка,идва момент при който ,в колата студ ,а в мазето при инструментите куп изправни термостати ,ама някак си държащи други температури.
                              Смених го миналата година... Да търся освен някой с по-висока температура на отваряне (не че помня този на каква е)...
                              ОФА КБ X20SE + метан

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X