Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мирис на изгоряла гума в купето

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мирис на изгоряла гума в купето

    Здравейте,

    Днес минах около 500км с фруктиерата и през голяма част от пътя ме тормозеше много силен мирис на изгоряла гума в купето. Не беше постоянен. Появяваше се, когато скоростта падаше под 70-80. В началото мислех, че е от нагрятия асфалт, но в купето миришеше силно, а не навън. След няколко спирания и огледи и мирисане на всички детайли видях, че тръбата, която излиза от последното гърне се е скъсала при гърнето. Реших, че за това мирише, защото изгорелите газове проникват в купето(дали трябва да мирише на гума?), но когато времето захлади, мирисът изчезна. Сам разбирам, че информацията не е много за точна диагноза, но все пак някакви идеи?
    ОФА КБ 2.0 '95

  • #2
    От: Мирис на изгоряла гума в купето

    Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
    Здравейте,

    Днес минах около 500км с фруктиерата и през голяма част от пътя ме тормозеше много силен мирис на изгоряла гума в купето. Не беше постоянен. Появяваше се, когато скоростта падаше под 70-80. В началото мислех, че е от нагрятия асфалт, но в купето миришеше силно, а не навън. След няколко спирания и огледи и мирисане на всички детайли видях, че тръбата, която излиза от последното гърне се е скъсала при гърнето. Реших, че за това мирише, защото изгорелите газове проникват в купето(дали трябва да мирише на гума?), но когато времето захлади, мирисът изчезна. Сам разбирам, че информацията не е много за точна диагноза, но все пак някакви идеи?
    Не би трябвало да мирише на гума от това.Сигурен ли си че миризмата е такава?Да не е съединителя?

    Коментар


    • #3
      От: Мирис на изгоряла гума в купето

      На фруктиерата никога не ми е подмирисвал съединител и не съм сигурен, но миризмата не е на феродо. А ако е съединител, предполагам няма да мирише постоянно - при каране на 5та предавка с 70-80км/ч, а при смяна на предавки или натоварване? Мисля в тази посока - нещо мирише от колата, но при скорост около 120-130км/ч въздушната струя го отвява, а като намаля влиза в купето?
      ОФА КБ 2.0 '95

      Коментар


      • #4
        От: Мирис на изгоряла гума в купето

        Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
        На фруктиерата никога не ми е подмирисвал съединител и не съм сигурен, но миризмата не е на феродо. А ако е съединител, предполагам няма да мирише постоянно - при каране на 5та предавка с 70-80км/ч, а при смяна на предавки или натоварване? Мисля в тази посока - нещо мирише от колата, но при скорост около 120-130км/ч въздушната струя го отвява, а като намаля влиза в купето?
        провери си изолацията в началото на тунела, точно след кривката, също така виж си маншона на скоростния лост, но този долния откъм скоростите, при мен беше излязъл баш в предната част и всичко се набиваше в купето, а изолацията беше попрегоряла и се нагряваше вътреншата и част която не е алуминиева а е някаква мека материя за шумоизолация и тя смърдеше. Също смърди когато кардана или фланеца хвърлят масло или грес по някое от гърнетата и при откачен маншон пак смърди точно така.
        no signature no problems

        Коментар


        • #5
          От: Мирис на изгоряла гума в купето

          Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
          Здравейте,

          видях, че тръбата, която излиза от последното гърне се е скъсала при гърнето.
          Виж дали гумен тампон от окачването на гърнетата не ти се допира до тях.
          сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
          dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

          Коментар


          • #6
            От: Мирис на изгоряла гума в купето

            Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
            провери си изолацията в началото на тунела, точно след кривката, също така виж си маншона на скоростния лост, но този долния откъм скоростите, при мен беше излязъл баш в предната част и всичко се набиваше в купето, а изолацията беше попрегоряла и се нагряваше вътреншата и част която не е алуминиева а е някаква мека материя за шумоизолация и тя смърдеше. Също смърди когато кардана или фланеца хвърлят масло или грес по някое от гърнетата и при откачен маншон пак смърди точно така.
            Задният диф губи масло. Така го карам и стискам палци като доливам периодично. Преди да тръгна - наливах, та е имало какво да пръска.

            В предна тема бях чел за колега, който се оплакваше, че му грее скоростния лост от това, че му е излязъл маншона. Проверявах лоста, но не беше нагрят. Ще потърся този тампон все пак.

            Изолацията на тунела трябва да гледам под купето ли или да разглабям отвътре.

            Сетих се, че никъде не съм чел къде си правите/поръчвате гърнетата. Моите са за смяна. Дайте насока за майстори/цени.
            ОФА КБ 2.0 '95

            Коментар


            • #7
              От: Мирис на изгоряла гума в купето

              Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
              Виж дали гумен тампон от окачването на гърнетата не ти се допира до тях.
              Мдаа, може и да е най-простото решение, а аз да търся под вола теле. Ще проверя и това.
              ОФА КБ 2.0 '95

              Коментар


              • #8
                От: Мирис на изгоряла гума в купето

                Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
                Задният диф губи масло. Така го карам и стискам палци като доливам периодично. Преди да тръгна - наливах, та е имало какво да пръска.

                В предна тема бях чел за колега, който се оплакваше, че му грее скоростния лост от това, че му е излязъл маншона. Проверявах лоста, но не беше нагрят. Ще потърся този тампон все пак.

                Изолацията на тунела трябва да гледам под купето ли или да разглабям отвътре.

                Сетих се, че никъде не съм чел къде си правите/поръчвате гърнетата. Моите са за смяна. Дайте насока за майстори/цени.
                Изолацията почва в коша и върви по тонела до маншона. Гърнета не съм правил оригиналните са си откакто е произведена колата.
                Ако си доливал масло, фланеца хвърля баш върху гърнето, вижда се сиво петно и мирише от там, съчетано с изваден маншон миризмата е на лице. Маншона можеш да го видиш само като легнеш от долу и с фенер или опипване, може също като махнеш маншона на купето от там да гледаш дали е изваден долния.
                no signature no problems

                Коментар


                • #9
                  От: Мирис на изгоряла гума в купето

                  Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
                  Мдаа, може и да е най-простото решение, а аз да търся под вола теле. Ще проверя и това.
                  Имаш лш катализатор? Като се запуши почва много силно да грее и да смърди от това. Малко вероятно е, но ако в близост до него има нищо което се нагрява и в комбинация с изваден маншон да си смърди. Миждудругото не е изключено да мирише и от дупката на задното гърне като се понагреят тръбите. На много коли така ми е миришело в купето от неизправни гърнета, но не на изгоряла гума.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Мирис на изгоряла гума в купето

                    Колеги, кажете все пак нещо за гърнетата. Заварих скъсаната тръба, но това е временно решение. Всичко е много изгнило. На няколко места питах за гърне и цената, която чух, е 120-150лв. за задното с тръбите. Реална ли е тази цена или има и "по-тънък" вариант?
                    ОФА КБ 2.0 '95

                    Коментар


                    • #11
                      От: Мирис на изгоряла гума в купето

                      Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
                      Колеги, кажете все пак нещо за гърнетата. Заварих скъсаната тръба, но това е временно решение. Всичко е много изгнило. На няколко места питах за гърне и цената, която чух, е 120-150лв. за задното с тръбите. Реална ли е тази цена или има и "по-тънък" вариант?
                      В Мкомплект 33 пита ли?

                      Коментар


                      • #12
                        От: Мирис на изгоряла гума в купето

                        В сервиза за "грънци" на околовръстното между Пушкин и Борис III ми обявиха цена около 220-250 лв. за всички грънци и тръби (без задната, щото вече я смених срещу 60 лв.). Едва ли ще намериш "по-тънко" освен при арабите, но не ти препоръчвам. За икономия 50 лв. ще се псуваш после.
                        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                        Неизвестен мъдрец

                        Коментар


                        • #13
                          От: Мирис на изгоряла гума в купето

                          Прегледай си антикорозионното покритие на купето на местата на който има пробив в изпускателната система колега.Поради температурата на изгорелите газове който я нагряват мирише на гума и битум и се усеща при ниска скорост .За нова генерация не мога да помогна защото съм доста далеч но чесно казано от мойте наблюдения от скъпите печели само механика а като цяло карат по 2-3 годинки и ментетата пак толкова .Такива като заводските няма да намериш или поне няма да са на цена по ниска от тая на джипката
                          Uaz 469 2.4 D MB
                          KTM 600 ROTAX
                          Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                          Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                          Коментар


                          • #14
                            От: Мирис на изгоряла гума в купето

                            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                            В сервиза за "грънци" на околовръстното между Пушкин и Борис III ми обявиха цена около 220-250 лв. за всички грънци и тръби (без задната, щото вече я смених срещу 60 лв.). Едва ли ще намериш "по-тънко" освен при арабите, но не ти препоръчвам. За икономия 50 лв. ще се псуваш после.
                            Е това точно е ЕМ комплект 33

                            Коментар


                            • #15
                              От: Мирис на изгоряла гума в купето

                              Знам. Общо-взето съм доволен от работата им (поне от тази на един по-възрастен техник, че аз все при него ходя)
                              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                              Неизвестен мъдрец

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X