Здравейте,доста търсих из форума но нищо конкретно не намерих.Интересува ме как работят двете перки на радиатора когато не е включен климатика-как и кога се включват,работят ли отделно една от друга имат ли степени?Става въпрос за Фронтера Б 2,2 бензин X22SE.Благодаря предварително?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Радиаторните перки на Фронтера Б 2,2 бензин
Свий
X
-
От: Радиаторните перки на Фронтера Б 2,2 бензин
Добре и при мен е така.Като карам извън града нямам проблем но като карам градско колата загрява и перките ми се включват чак на 100 градуса,а като карам на климатик в града нямам проблем защото перките работят и колата не вдига 100 градуса.Мисля си,че трябва да имам някакво въртене на пеките когато не съм на климатик за да не вдигам чак 100 градуса.
Коментар
-
От: Радиаторните перки на Фронтера Б 2,2 бензин
Първоначално публикуван от mita4eto1977 Преглед на мнениеДобре и при мен е така.Като карам извън града нямам проблем но като карам градско колата загрява и перките ми се включват чак на 100 градуса,а като карам на климатик в града нямам проблем защото перките работят и колата не вдига 100 градуса.Мисля си,че трябва да имам някакво въртене на пеките когато не съм на климатик за да не вдигам чак 100 градуса.Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
LZ1NES
Коментар
-
От: Радиаторните перки на Фронтера Б 2,2 бензин
има 3 варианта за решение на загатката
1 - ви вариант - слагате си 60 амперово реле и едно копче и си ги палите когато си искате ( без да прекъсвате оригиналната инсталация през датчика ).
2 - ри - слагате по-студен датчик по размер и температура ( има такива за голф, форд, лада )
3 - ти - слагате 3-ти вентилатор с реле и копче ( отделно от оригиналната инсталация ). Аз съм с този вариант и резултата е прекрасен. Проблема го има като се кара и на 1-ва бавна, постоянно скача температурата 100-80-100-80 и откачам.
Сложил съм ето този палавник - http://www.spalusa.com/store/main.as...&item=30102068 и даже май съм прекалил.no signature no problems
Коментар
-
От: Радиаторните перки на Фронтера Б 2,2 бензин
Аз пък си направих циганийка която се държи перфектно повече от година:
Датчик от бойлер + едно реле 40А с 5 крака да реверсира работата на датчика(той е направен да затваря веригата до определена темп. а на нас ни трябва да затвори след...). Сондата се мушва леко м/у ламелите на радиатора (разстоянието е точно колкото да заклини там,без да има вероятност да повреди радиатора).Ако се остави на макс. което е около 90 градуса -стрелката не се вдига повече от средата на скалата каквото ще да става. Така се запазва и оригиналната охладителна система на колата ако случайно нещо му се случи на релето (през сондата от бойлер минава мижав ток и не може да сдаде как да е багажа). Всичко 10лв. с чисто нови части от магазина.
"+" на акумулатора - предпазител - реле - "+"на перката(като "+" към перката не се прекъсва а само се дублира).Релето се командва от датчика.
На каквато искам температура над 30 градуса мога да направя да се включва перката.Sent from my Nokia s fenerche
Коментар
-
Здравейте, знае ли се категорично че frontera b 2.2 няма термошалтер, а компютъра пуска директно на най-силната степен перките на 100+ градуса? Ако е така, евентуален вариант за допълнителен термошалтер и реле вързани през реостат за климатик (ако правилно съм разбрал, че работят на по слаба степен при пуснат климатик) решение ли е и какви материали да се ползват, гореописаните ли? Искам да държа двигателя по студен, че и без това е проблемен особено охладителната, част- тръби, радиатори, капачки.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар