Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера засмукала мръсотии при свършването на бензина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Фронтера засмукала мръсотии при свършването на бензина

    Не бе просто ми стана интересно на кое викаш руски мотор.

    А за издръжливост и изпилен мотор можем да спорим. Те ти пример - мотор разработка седемдестте години 155 кс от два литра атмосферен се кара две години с духнала гарнитура и полуумряло охлаждане колкото може преди да роди.

    Така или иначе просто се опитвах да обясня на Кольо защо бегачки и газ е малко като слон и балет. Изключвам някои разработки в уса.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      От: Фронтера засмукала мръсотии при свършването на бензина

      Добре де, може и да не съм съвсем наясно, но съм чел, че газта е с по-ниско енергийно съдържание за единица обем отколкото бензина. Той пък е с по-малко такова от дизела. Следва мазута.

      А октановото число показва единствено устойчивостта на детонационно изгаряне на даденото гориво. Дали има взаимосвързаност с калоричността-не знам, май не.
      Ама да кажат по-знаещите, аз просто повтарям каквото съм чул, и съм го осмислил според моята гледна точка. Може и да не съм оправ, не споря, просто размислите ми са на тази основа. А ако тя е погрешна-значи бъркам изцяло.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #18
        От: Фронтера засмукала мръсотии при свършването на бензина

        Взимамем малко данни от тук например

        http://www.afdc.energy.gov/afdc/pdfs/afv_info.pdf

        После довършваме таблицата (щото нали като говорим за ДВГ е важно реалното съотношение въздух гориво, което е различно за различните горива)

        Fuel Engine Air Flow (cfm) lbs of air (lbs) A/F Ratio Pounds of Fuel (lbs) Energy Content of Fuel (BTU/lb) Total Thermal Energy (BTU)
        Gasoline 567.53 42.64 12.8:1 2.89 18,500 53,176
        Methanol 567.53 42.64 6.0:1 7.11 9,500 67,545
        Nitromethane 567.53 42.64 1.7:1 25.08 5,000 125,412


        Сори, много гадно се визуализира таблицата.

        Та в пропанбутана и в метана има по-малко енергия от бензина.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #19
          От: Фронтера засмукала мръсотии при свършването на бензина

          За целите на темата, под руски мотор разбирам всичко, което се прави или е правено в Русия - от Ока 0.7л до ЗИЛ ~7л. Там бегачки няма.

          А иначе, що. Можеш да си направиш колкото искаш изпилена бегачка на газ. Само трябва да уволниш изпарителя.

          Коментар


          • #20
            От: Фронтера засмукала мръсотии при свършването на бензина

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            За целите на темата, под руски мотор разбирам всичко, което се прави или е правено в Русия - от Ока 0.7л до ЗИЛ ~7л. Там бегачки няма.
            Ясно

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            А иначе, що. Можеш да си направиш колкото искаш изпилена бегачка на газ. Само трябва да уволниш изпарителя.
            Грее яко, довиждане клапани, бутала, а у. Това със стандартен мотор имам предвид.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #21
              От: Фронтера засмукала мръсотии при свършването на бензина

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Добре де, може и да не съм съвсем наясно, но съм чел, че газта е с по-ниско енергийно съдържание за единица обем отколкото бензина. Той пък е с по-малко такова от дизела. Следва мазута.

              А октановото число показва единствено устойчивостта на детонационно изгаряне на даденото гориво. Дали има взаимосвързаност с калоричността-не знам, май не.
              Ама да кажат по-знаещите, аз просто повтарям каквото съм чул, и съм го осмислил според моята гледна точка. Може и да не съм оправ, не споря, просто размислите ми са на тази основа. А ако тя е погрешна-значи бъркам изцяло.

              Толкова , ама толкова много е изписано във Форума за бракът между ДВГ и пропан-бутана , че направо е безмислено да пълним и тази тема На всичко отгоре тук говорим за туристически щайги , а кое-как е при състезателните мотори е друга бира .

              Аз само твърдя следното : Всичките ми коли , откак карам на газ , като се започне от Москвич и Жигули ( за мен пародия на автомобили ) , мине се през личните ми Мерцедеси и се стигне до служебните коли ( независимо карбураторни , моноинжекции , механични и електронни такива ) са настройвани ( и настроени ) така , че да вървят с еднаква мощност и на газ и на бензин . Естествено , че е за сметка на разхода , ама в рамките на 20-25% завишен разход на пропан-бутан , отнесен към цените на съответните горива , винаги е накланял везната към "алтернативата" .
              Поне до сега .В бъдеще не знам , зависи от Лукойл , Бойко и световната конспирация .
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X