Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

    Ето какви нещица ми даде добрата леличка от магазинаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00976.jpg
Прегледи:1
Размер:182.9 КБ
ID:5315672
    Срещу 261лв.“цена като за мен
    Вземах и главата, наварена на проблемното място, изравнена с 0.12мм, четири нови водача на изп.клапани и нови гумички Елринг.Пристъргани легла и паснати клапани!
    Сърбят ме ръчичките!!!
    Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

    А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

    Коментар


    • #47
      От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

      Успех със сглобяването,че зима идва!

      Коментар


      • #48
        От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

        Най-накрая ЗАПАЛИ!
        Маторя пее,тракториста плаче
        Мърка като коте, бре не мога да си позная двигателя. Студен кове стрелката на маслото горе,като загрее на празен ход стои на първата черта,при 2000 оборота е на средата. Обаче забелязвам следното-при вдигане на оборотите стрелката рязко хуква нагоре и в момента когато подмине средата рязко спира и връща и задържа на средата.Явно тогава отваря клапана ,но не знам дали трябва да отваря на това налягане. И в същност на колко бара отговарят всяка една от чертите?
        Поздрави!
        Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

        А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

        Коментар


        • #49
          От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

          Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
          Най-накрая ЗАПАЛИ!
          Маторя пее,тракториста плаче
          Мърка като коте, бре не мога да си позная двигателя. Студен кове стрелката на маслото горе,като загрее на празен ход стои на първата черта,при 2000 оборота е на средата. Обаче забелязвам следното-при вдигане на оборотите стрелката рязко хуква нагоре и в момента когато подмине средата рязко спира и връща и задържа на средата.Явно тогава отваря клапана ,но не знам дали трябва да отваря на това налягане. И в същност на колко бара отговарят всяка една от чертите?
          Поздрави!
          При мен хукването на стрелката е малко преди последната черта, после кляка на предната.Това при форсиране на мотора.При плавно набиране докато не стигне до последната черта, не отпуска клапана на предната.
          А стрелката на тихи обороти и при мен е на първата четвърт и загрял мотор.
          Да смениш регулатора на налягането, щото мотора си го направил както трябва, според мен.
          Поздравления!

          Коментар


          • #50
            От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

            Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
            При мен хукването на стрелката е малко преди последната черта, после кляка на предната.Това при форсиране на мотора.При плавно набиране докато не стигне до последната черта, не отпуска клапана на предната.
            А стрелката на тихи обороти и при мен е на първата четвърт и загрял мотор.
            Да смениш регулатора на налягането, щото мотора си го направил както трябва, според мен.
            Поздравления!
            При мен е аналогично.
            no signature no problems

            Коментар


            • #51
              От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

              М да, но първо мисля да сложа един друг датчик, работещ и да видя какво ще покаже. Просто за сравнение, а клапана ако се окаже от него ще го натягам!
              И разбира се ще докладвам!!!!
              А дали продават нови пружини за преливният клапан на маслената помпа?
              Последно редактирано от EXALIBUR; 06-11-11, 21:03. Причина: допълване
              Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

              А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

              Коментар


              • #52
                От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                И аз три-четири години я карах моята със странни индикации на стрелката, докато един ден не хванах Лозан свободен и не закачих манометър на маслената помпа. Чаках сума ти време да загре, мерихме при различни обороти - в норми отвсякъде, а стрелката показва най-много до средата и то на 3-4 000 оборота. Та сложих един датчик само за лампа за 3,70 лв. от Евро07 и вече нямам подобни терзания....
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #53
                  От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                  Успех ,дано не береш ядове с това Гьотце.Пълно е с ментета с най различен произход.От Китай през Индия и Бангладеш.Най интересното е ,че вече менте частите ги представят за турски.Турско Мале ,турско Гьотце.Турски Пайен.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X