Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

    Първоначално публикуван от Viktoros75 Преглед на мнение
    Проблема е че трябва да се смени и цялата електроника, климатик, да се махне масленият радиатор.
    При всички случаи трябва да намеря мотор с регистрация или на фактура.
    Eлектроника мисля, че не трябва да се сменя Лозан ако прочете ще каже. От климатика се прехвърля само компресора, трябва да се сменят и ролките и пистовия ремък ( C20NE e с конусен ). Масления радиатор е хванат с фланец за масления филтър, монтира се за 10 минути. Ти като ще сменяш мотор тези прехвърляници едва ли ще са особен проблем.
    no signature no problems

    Коментар


    • #17
      От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

      Първоначално публикуван от Viktoros75 Преглед на мнение
      Проблема е че трябва да се смени и цялата електроника, климатик, да се махне масленият радиатор.
      При всички случаи трябва да намеря мотор с регистрация или на фактура.
      Ти си преценяваш дали ще правиш този мотор или ще търсиш друг, присаждане на C20NE не би трябвало да е голям зор, разбира се, че всичко опира до крайният финансов резултат.Обаче този да бъде направен ми се струва, че ще е скъпо решение.Вала на кой ремонт ще излезе и ще излезе ли при шлайфането или някоя шийка ще подмине трети?За четвърти не говоря, всичко отънява и става продажбена история.Биели откъде ще намериш комплект, освен от магазина, представа нямам, с тези да се събира двигателя няма смисъл.Нищо не казваш за цилиндрите, ако трябва да се разстъргват до първи ремонт, ремонтен комплект бутала "Колбеншмид", примерно, струват от 130лв/бр нагоре, както намериш.
      На моето камионче/C20NE/, първи ремонт/цилиндри/ без да се пипа вал и се смениха само биелните лагери/основните бяха идеални, биелните ги смених профилактично/, с труд от майстора на приятелски начала/под 300лв за всичко/, ползвах му и отстъпката в магазина да купя буталата - и пак като ударих калема ми стъпи на около 1300лв.
      Клапани евентуално изпускателни, припасване на всичките, гарнитури, семеринги, като почнеш и цифрата и тя почва да дебелее, ако решиш да го правиш както трябва.

      Коментар


      • #18
        От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

        maxxx - подкрепям с две ръце!Точно това се опитвах да кажа че правенето както трябва на един мотор ще отиде над цената на цял джип!Казвам го най-отговорно понеже само новият вал е 1800 лв и нагоре!Колегата е пуснал цена на бутало - калкулацията става страшна а реално какво - само един блок дето става.Гадна работа!
        BMW X6

        Коментар


        • #19
          От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

          Да и моите калкулации сочат около 1200 лв само за частите (включително съединител).
          За сега още проучвам пазара и ако изкочи X20SE на добра цена ще го взема.
          Друг вариант, който проучвам е цяла джипка от Англия.

          Коментар


          • #20
            От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

            Колега нищо не каза поне главата добре ли е?Ако става търси само блок от C20NE със всичката му карантия,ревизирай го(сегмети,лагери)слагай твоята глава и газ.Предполагам,че няма да ти излезе повече от 300лв.(блок100лв.,сегменти100лв.,лагери50лв.,гарнитури50лв. и т.н.)
            Управлява
            ЛР Дискавъри 1 300tdi
            Вектра А C20XE

            Коментар


            • #21
              От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

              Първоначално публикуван от khk Преглед на мнение
              Колега нищо не каза поне главата добре ли е?Ако става търси само блок от C20NE със всичката му карантия,ревизирай го(сегмети,лагери)слагай твоята глава и газ.Предполагам,че няма да ти излезе повече от 300лв.(блок100лв.,сегменти100лв.,лагери50лв.,гарнитури50лв. и т.н.)
              Колега ти какви ги наприказва
              лагери 50 лв. това да не е лагерница?
              гарнитури за 50 лв. ако сложи ще я кара тая кола 2 дена.
              А блок за 100 лв. само от изкупуване на черни и цветни метали може да се намери
              Такива цени няма, или може би има но аз такива стоки ( Китайски ) не бих си имплантирал в мотора.
              no signature no problems

              Коментар


              • #22
                От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                Той предния път е бил събиран така, с лопатата и на ефтиния.
                Ако ще ходи после на сгледа в Горубляне, иди-ела бива.

                Коментар


                • #23
                  От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                  Здравейте,
                  Тая картинка дето я е показал колегата е страховита! Дано моя като го отворя да не е на същия хал.
                  Иначе до тук имам две оферти за читави английски X20SEта на по 600лв с документ.(оголени без колектори но със датчиците,без съединител) Проверката която съм направил за цена на части при ремонт без шлайфания-само сегменти,основни и биелни лагери, нови водачи и клапани , гарнитури и разните му други дреболии опират на 500-600лв. Ако се ползва отстъпка може би ще паднат до 400лв.
                  За труд по мотора ми искат 300лв, по ремонта на главата сигурно ще искат 100-150лв. Да приемем че ще платя само за главата, пак калкулацията отива към 600-700лв.
                  Остава да си прецени човек дали за тези пари да сложи нови чаркове в стария мотор или да рискува готовия мотор да го изкара колкото отремонтирания.
                  Е никъде до тук не съм споменал за съединител!!!(400лв)
                  Последно редактирано от EXALIBUR; 21-07-11, 08:55. Причина: допълване
                  Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                  А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                  Коментар


                  • #24
                    От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                    То и аз отворих главата за смяна на маслообирачи, пък после ми настръхна козината.Счупен минусов електрод на свещта на четвърти цилиндър, забил се край компресорния сегмент в буталото и надрал цилиндъра така, че отиде на първи ремонт шлайфа.Както си стояха хонерите още, така правих основен ремонт.
                    Мисълта ми е, преди да отвориш двигателя и да замериш износванията, да не си правиш калкулация на ремонта.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                      Да де, за това уточних че става въпрос за идеалният вариант.
                      Иначе и аз първо ще съборя мотора и като се прекръстя ще го дефектовам! И дано да е малкият дявол.
                      Между другото първо ще отрежа задното гърне защото имам едно усещане че се е задръстило и мотора за това не може да се изфорсира. Та нищо не се знае, да не излезе цялата работа заради едно гърне. Въпреки че горенето на масло в никъкв случай не е от гърнето!!!
                      Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                      А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                      Коментар


                      • #26
                        От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                        Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                        Колега ти какви ги наприказва
                        лагери 50 лв. това да не е лагерница?
                        гарнитури за 50 лв. ако сложи ще я кара тая кола 2 дена.
                        А блок за 100 лв. само от изкупуване на черни и цветни метали може да се намери
                        Такива цени няма, или може би има но аз такива стоки ( Китайски ) не бих си имплантирал в мотора.
                        Цените,които съм написал са ориентировъчни и с отстъпка.Колкото дали са китайски,турски или оригинални там си е игра на руска рулетка,не знаеш на каква стока ще попаднеш.
                        Блок може да се намери читав за тези пари но не и в автоморгите там надценката е много.В един друг форум се продават поне 10бр. C20NE на цени между 150лв.-400лв. в зависимост от окомплектовката.
                        П.С.Между другото също там се продава голо C20NE свалено от омега(с виското и перката) за 75лв.Така че всико се постига само желание да има.Така,че ремонт на двигател може да ти излезе 1500лв. но може и 500лв.зависи на какви търговци на части ще попаднеш.
                        Поздрави.
                        Управлява
                        ЛР Дискавъри 1 300tdi
                        Вектра А C20XE

                        Коментар


                        • #27
                          От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                          Първоначално публикуван от khk Преглед на мнение
                          В един друг форум се продават поне 10бр. C20NE на цени между 150лв.-400лв. в зависимост от окомплектовката.
                          П.С.Между другото също там се продава голо C20NE свалено от омега(с виското и перката) за 75лв.Така че всико се постига само желание да има.Така,че ремонт на двигател може да ти излезе 1500лв. но може и 500лв.зависи на какви търговци на части ще попаднеш.
                          Поздрави.
                          Ми дай го тоя форум на колегата ако искаш на ЛС та да си направи ремонта тънко то 75 лв. къде ли не са отишли....
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #28
                            От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                            Всеки технически грамотен може да събере един двигател че даже и да го запали.Това не означава че е направено както трябва.Добрият ремонт иска оригинални части а те са много скъпи.А добрите майстори също взимат добри пари и знаят много добре защо.Клиентът го разбира по-късно.За мен темата се изчерпа.
                            BMW X6

                            Коментар


                            • #29
                              От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                              Здравейте,
                              Най после му дойде времето и жипа влезе в халето!
                              Главата е долу,но картера ми се опъна. Реших да разглобявам без да вадя мотора, освободих предният мост да падне колкото може надолу, но картера не излиза.
                              Със сто мъки успях да демонтирам и смукателната тръба на маслената помпа със надеждата че тя пречи, но тръбата излезе , а картера си стои.
                              Ако моста слезе още малко ще стане, ама няма на къде. Опира съвсем малко във скоростната кутия, та утре мисля да я освободя от тампона и да я понадигна със крикче, та дано да излезе пустият картер.
                              Иначе на първо четене се вижда доста тиня и смолисти отлагания(типично за италиянка), но честно да си кажа очаквах по страшно нещо! Ама като сваля картера ще си покаже истината!
                              Та ако някой има идея как по лесно да сваля легена да казва.
                              Утре се надявам да успея и да измъкна буталата. За мен нещата отиват определено към сегменти(след като видях в какво състояние е смукателният тракт, тоест проблема не е във клапаните), но главата ще мине на дефектовка във подходящата работилница и ако нещо не се хареса на специалистите ще бъде подменено!
                              Ако успея ще понаправя малко снимики, ако има нещо фрапиращо за показване!
                              Това е за сега!
                              Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                              А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                              Коментар


                              • #30
                                От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                                По-лесно щеше да е ако извадиш мотора. С час-два повече работа ще си спестиш много разправии и неудобства.
                                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                                Неизвестен мъдрец

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X