От: За лампите по арматурното табло
Здравей,ако таблото ти е от старите в посочените с червено места има щипки които се натискат с остра и тънка отверка и декоративния капак излиза,в него стои и самата крушка която го осветява.Предварително трябва да се извадят и пластмасовите накрайници на лостчетата.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
За лампите по арматурното табло
Свий
X
-
От: За лампите по арматурното табло
Първоначално публикуван от hellmachine Преглед на мнение[ATTACH=CONFIG]385047[/ATTACH]Здравей,ако таблото ти е от старите в посочените с червено места има щипки които се натискат с остра и тънка отверка и декоративния капак излиза,в него стои и самата крушка която го осветява.Предварително трябва да се извадят и пластмасовите накрайници на лостчетата.ОФА КБ 2.0 '95
Коментар
-
От: За лампите по арматурното табло
При мен панелът отвън с отверка не излезе. Започнах да наранявам пластмасатата и се отказах от там. Извадих пепелника и основата му, която се държи на 2 винта и щипки в горната част. През дупката за пепелника бръкнах и натиснах панела отзад и така излезе. Крушката е една - малка, без цокъл.
Щипките при мен са 6. Освен на означените места, има и по 1 в средата горе и долу.ОФА КБ 2.0 '95
Коментар
-
От: За лампите по арматурното табло
До колкото разбрах таблото ти е като мойто вчера си играх и аз с мойто от облите(2.5TDS 1997г), смених крушки на километража на управлението на парното, измих километража и смазах с спрей жилата на парното.
Серга всичко е като ново
свалих целия панел кото е около километража радиото и парното , стъпките са следните :
- бутоните за управление на авариините, нагревател задно стъкло и къси светлини излизат с отверка отгоре отдолу или от страни
- 6-8 рапидките около километража и болтовете захващаши тъблото със долната кора се свалят
- влона се мести на най долно положение и се махат горния и долния капак около волона
- самия панел на таблото се държи вече на 4 щипки които при изваждане не правят проблем , отгоре леко се помага с отверка панела да излезе от голямото табло.
- километража с държи на 4 рапидки . а отзад буксите се натискат от двете страни и излизат
- панела на парното се маха като се открехнат отгоре 3-те щипки
- махам и въдуховодите отгоре над панела на парното които се дъжат на рапидки за да смажа и жилата на парното
- лампичките на километража може да се проверят с потенциометър , без да се свалят
при мен се наложи и ново легло на радиото да правя че старото беше разбито заради кражба в миналото
Opel Frontera 25TDS(VM41B) 1997
Коментар
-
От: За лампите по арматурното табло
Първоначално публикуван от kiril2 Преглед на мнениеЗдравейте!
Джипът е опел фронтера 2.5tds sport.Понякога на таблото светва жълтата лампа за авариен режим и двигателят изгасва.След това не пали известно време,а когато запали,жълтата лампа примигва и гасне.Двигателят изгасва и в движение.Какъв може да е проблема?ОФA ДБ 2.5тдс 97г, ЗИЛ450506,тел.0899751844
Коментар
-
От: За лампите по арматурното табло
Първоначално публикуван от danaka69 Преглед на мнениеИмобилайзер,ключа не може да бъде разпознат,хлабави или нагорели връзки.Opel Frontera 25TDS(VM41B) 1997
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар