Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с подкачването на нафта

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с подкачването на нафта

    Първоначално публикуван от zari6 Преглед на мнение
    Андро,били препоръчал някой,на когото може да се довери човек за ремонт на помпа.Не искам да обидя никой от съфорумците,но предполагам разбират какви терзания ме мъчат.Чета за различни варианти,цени и т.н.,и леко съм объркан
    Иди първо при съфорумеца Кики да а закачи на тестера. После ще се изясни положението.

    Една корекция. Възможно е при неработещи тези два датчика, изключване на двигателя от ЕБУ. Ето извадка от описание как работи системата:

    "При неизправен датчик за оборотите на двигателя, се активира програмата за авариен режим, за който датчика за хода иглата на дюзата изпраща заместващ сигнал за броя на оборотите. Ако се загуби и заместващия сигнал за броя на оборотите, то двигателя се изключва."
    Последно редактирано от Аndro 160; 06-09-10, 10:51.

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с подкачването на нафта

      Тая помпа не знам дали има стоп клапан? Мисля че гаси мотора като се спре импуса към клапана за количество(демек няма стоп клапан). Другото което искам да ти е ясно колега откачаш буксата развиваш дюзите помпата ще мята на дюзите ВИНАГИ когато системата е обезвъздушена. Другото е наистина да не опечеш ел.блока. Чак когато си сигурен че никъде няма въздух взимай други решения. Аз пиша от опит с тая помпа. На баща ми едно време в Булвария му я бяха бракували ГНП-то а проблема беше в маркучите за обратно гориво.

      ПП - Ако правиш помпата си приготви 1200лв иди си в Бош сервиз и си вземи рециклирана помпа!!! Вярвай ми тия варианти с транзисторчетата са губене на време и средства. Това пак от опит го казвам.

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с подкачването на нафта

        Зариш , пак повтарям : без стенд няма да се разминеш ! Въртенето на стартер в това положение няма да подобри нищо . Най-много да изгориш нещо.
        Преди да отидеш обаче : за да е сигурно че проблема не е в хранителната система - смени си филтъра и продухай системата към резервоара ( въпреки , че ще разбълника гнязта . Все едно , резервоара ще трябва в един момент да го свалиш и промиеш) . Помпата е мощна и когато се задръсти цедка или филтър , от зор все ще засмуче въздух от някъде . С "чистата" Бг нафта е така . Аз затова от чудо вече бягам от дизел .
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с подкачването на нафта

          Извинявам се ако някой реши че проявявам недоверие,но ви моля за категоричен отговор,дали на ОФБ с двигател X22DTH се монтира ГНП-Bosch-VP 44,и дали може да се обезвъздуши помпата с изключен ЕБУ.
          Последно редактирано от zari6; 07-09-10, 17:59.

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с подкачването на нафта

            Гаранция че е със вп44 обаче за обезвъздушаването и идея си нямам .Имах проблем при моята като сменях горивния филтър оказа се че първо трябва да се отвие капачката на резервоара и нафтата отиде и с въртене не стана работата но с дърпане за 20-30 метра си запали иначе отвивах и тръбичките и всичко и неще та неще луда работа
            vw passat B5 1.9tdi 1997 110 hp
            Suzuki GSR600 98 hp
            Nissan Pathfinder 174 hp
            0878222 три 3 шест

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с подкачването на нафта

              Колега Zari6,прочетох за неволите ти .Аз имам подобна Фронтера и това което мога да споделя на база на личният си опит е :
              1.В резервоара няма горивоподкачаща помпа.
              2.ГНП е VP44 -Bosh.
              3.Обезвъздушаване-Когато правих ремонта -http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=41262
              запалих ,като оставих гайките на тръбичките към дюзите леко развити.Буксата на ГНП не съм откачал.Въртях на стартер...около гайките се опитваше да прави мехурчета ,но не можех да запаля..,докато не подадох гориво със спринцовка през последното маркуче за обратното готиво(това,което не влиза в"Т"-обр. съединение) ,тогава стана от раз!!!
              Успех!!!

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с подкачването на нафта

                Хаиде и аз да се включа с малко опит.При мен отвих само на 1-ви цилиндър леко гаиката на тръбичката за нафтата и трябва някои да завърти на стартер докато не излезе нафта от там /моита дори запали/ и стягаш и си готов!Това го казвам от опит! Успех!
                Opel Frontera 2.2 DTI 1999 г. ДБ

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с подкачването на нафта

                  Здравейте колеги.Дълго време не писах поради ред причини,но днес е време да споделя какво мисля за ремонта на помпата.Дано не се случва на никой,но ако се случи ви съветвам да се обърнете към диагностик,но който е запознат с проблемите на тези помпи.Не пипайте сами,не се мъчете да ремонтирате.Моето мнение е че при тези симптоми които имаше при мен,шанса да е гръмнала електрониката е 99%.Затова не пипайте.Благодарение на съветите на съфорумци и след като изчетох темата на KIKI.T за ремонта на VP44,реших че той е човека.Няма да изпадам в подробности.Ще кажа само,че Кирил ми обясни предварително всичко което може да се случи по време на ремонта,всичко което мога да разбера като лайк по темата,коректно ме осведомяваше предварително,преди да пристъпи към действие по-възникналите проблеми,прояви голямо търпение към мойте въпроси,нагърби се с намирането на необходимите части,ремонтира като се зае и с монтаж и демонтаж.Като финал колата е в перфектно състояхие.Парите си заслужават до последната стотинка.А те хич не са много.Благодаря на Всички съфорумци които откликнаха на проблема ми и на Кики че го реши

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с подкачването на нафта

                    Първоначално публикуван от zari6 Преглед на мнение
                    Здравейте колеги.Дълго време не писах поради ред причини,но днес е време да споделя какво мисля за ремонта на помпата.Дано не се случва на никой,но ако се случи ви съветвам да се обърнете към диагностик,но който е запознат с проблемите на тези помпи.Не пипайте сами,не се мъчете да ремонтирате.Моето мнение е че при тези симптоми които имаше при мен,шанса да е гръмнала електрониката е 99%.Затова не пипайте.Благодарение на съветите на съфорумци и след като изчетох темата на KIKI.T за ремонта на VP44,реших че той е човека.Няма да изпадам в подробности.Ще кажа само,че Кирил ми обясни предварително всичко което може да се случи по време на ремонта,всичко което мога да разбера като лайк по темата,коректно ме осведомяваше предварително,преди да пристъпи към действие по-възникналите проблеми,прояви голямо търпение към мойте въпроси,нагърби се с намирането на необходимите части,ремонтира като се зае и с монтаж и демонтаж.Като финал колата е в перфектно състояхие.Парите си заслужават до последната стотинка.А те хич не са много.Благодаря на Всички съфорумци които откликнаха на проблема ми и на Кики че го реши
                    Еееее колега, най-после един от доволните да ме похвали.Че вродена черта на българина е само да се оплаква, като всичко е ОК някак си забравя.
                    В тая тема има и големи глупости написани, за-сега няма да споменавам от кой, въпреки че като случайно видях какво е писал за мен по други форуми, май не заслужава да го крия...
                    Помпата никога няма да изгори от въртене без нафта(електрониката), единствено не е желателно защото нафтата служи като смазващ агент за механиката и.Категорично НЕ въртете с откачена букса на PSG5, това са пълни щуротий....А със замяната на изгорял краен MOS транзистор всичко става перфектно, стига останалата част от PSG5 да е наред(в 90% от случаите е).Всъщност става по-добре от оригинално, новия транзистор вече не мове да изгори.Много по-добре е от 10г. помпа втора ръка.
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X