Здравейте, колеги, имах стар акаунт, но понеже не мога да вляза, отдавна не съм го ползвал, направих си нова регистрация.
Така или иначе става въпрос за Терано 2 с 2.7 турбо дизел мотор 125 кс, кръглия фар.
Откак сложих по-големи гуми започна на загрява като карам по шосе над 110 кмч. Дали е възможно да му тежат и затова да загрява? 32х11,5х15 ЦСТ Сахара
Ревизирахме охлаждането, сменихме виското с ново. Интересното е, че след смяната карах 50 км но рано сутринта (т.е. не беше станало топло) и нямаше загряване. При прибиране и температура 25 градуса пак загрява - качва стрелката до съвсем малко над "точката". Термостатът работи, всички маркучи са топли, радиаторът е равномерно топъл.
При каране извън пътя (за каквото основно се ползва) не загрява, освен ако не катеря дълго време на първа бавна.
И така, според мен има три варианта = 1. дърпа въздух в системата за охлаждане от някъде 2. тръгнала гарнитура на главата 3. гумите му тежат И евентуално 4. лош датчик, но ми се струва съмнително.
А какви са решенията? Мисля да пробвам за газ-анализ на антифриза дали уплътнява гарнитурата и след това да сложа ел. перка и по-голям радиатор.
Някой правил ли е подобрение на охлаждането на такъв мотор и може ли да препоръча части, за да спестя време?
От каква кола перка с конзола за монтаж и какъв дифузьор?
За радиатора четох в руските форуми, че има 2 варианта - 4 см дебел и 6 см дебел - предлагат ли се в България двата варианта? Или има трети вариант за по-добър радиатор, примерно от друг автомобил?
Ако сложа 6 см дебел радиатор следва ли да махна радиатора на климатика?
Климатикът така и така не работи - как да махна неговия радиатор - направо го демонтирам и шунтирам тръбичките, които остават, или има нещо допълнително, което трябва да се направи?
Така или иначе става въпрос за Терано 2 с 2.7 турбо дизел мотор 125 кс, кръглия фар.
Откак сложих по-големи гуми започна на загрява като карам по шосе над 110 кмч. Дали е възможно да му тежат и затова да загрява? 32х11,5х15 ЦСТ Сахара
Ревизирахме охлаждането, сменихме виското с ново. Интересното е, че след смяната карах 50 км но рано сутринта (т.е. не беше станало топло) и нямаше загряване. При прибиране и температура 25 градуса пак загрява - качва стрелката до съвсем малко над "точката". Термостатът работи, всички маркучи са топли, радиаторът е равномерно топъл.
При каране извън пътя (за каквото основно се ползва) не загрява, освен ако не катеря дълго време на първа бавна.
И така, според мен има три варианта = 1. дърпа въздух в системата за охлаждане от някъде 2. тръгнала гарнитура на главата 3. гумите му тежат И евентуално 4. лош датчик, но ми се струва съмнително.
А какви са решенията? Мисля да пробвам за газ-анализ на антифриза дали уплътнява гарнитурата и след това да сложа ел. перка и по-голям радиатор.
Някой правил ли е подобрение на охлаждането на такъв мотор и може ли да препоръча части, за да спестя време?
От каква кола перка с конзола за монтаж и какъв дифузьор?
За радиатора четох в руските форуми, че има 2 варианта - 4 см дебел и 6 см дебел - предлагат ли се в България двата варианта? Или има трети вариант за по-добър радиатор, примерно от друг автомобил?
Ако сложа 6 см дебел радиатор следва ли да махна радиатора на климатика?
Климатикът така и така не работи - как да махна неговия радиатор - направо го демонтирам и шунтирам тръбичките, които остават, или има нещо допълнително, което трябва да се направи?
Коментар