Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кардан

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от traio21 Преглед на мнение
    По твоя съвет 27 на 76.
    Каква марка и модел бре? Читавите на пазара не са много - аз не пазарувам по размер. Примерно GKN имат стандартна и Premium серия, като разликата между двете е от тука до небето - premium-а е с по-големи и дълги игли и двойно ъплътнение.

    Например, GKN U110 е това:


    А GKN U218 (Premium клас) е това:


    Размерът им е еднакъв, но второто е МНОГО по-добър вариант - забележи упътнението на чашките и дължината им.

    Съответно едното струва 22лв, другото e 64, в една и съща фирма.

    Таа, силно ти препоръчвам U218, което е почти еквивалент на оригинала. Така като гледам такова си свалил.

    И да, изглежда съм те подвел, за което съжалявам. 27x74,6 са каретата.

    Само за информация, на 2.7TDI с големия заден диф, и на двата кардана каретата са 27*82. Смятай каква оптимизация е паднала. Сега на моето предния е с такива карета, щото го смених с такъв от 2.7 TDI.
    Последно редактирано от sparkybg; 27-11-21, 20:07.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #17
      Някакви на Febest на по 42.50 лв. бройката

      Коментар


      • #18
        FEBEST в общия случай е говно (те нищо не произвеждат, само пакетират). И го дават като аналог на правилното, ама де-факто не е. Това ако е ASNR51F.

        Нормалната му цена е 16лв. Та ако е посочения номер, сменяй и търговеца.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #19
          Така ще е явно. Извинявам се, че те занимавам толкова с глупости До сега не съм имал и джип имах един готин трабант от там на мерцедес 190 и сега като се разраства семейството и излязох от София минах на терано

          Коментар


          • #20
            Колите винаги са били ОК на бащата взех 2.7 от 2001 г. А на мен взех 3.0 от 2002г.Наговото много бързо изгни. Мойто е на ред с изключение на това тресене което се появява след 90- 100 км иза това започнах с смяна на почти всичко. Сега видях и задното каренце, че леко е разбито и викам айде смяна и на него

            Коментар


            • #21
              Тресенето е много вероятно да е от предния кардан, ако не си сложил хъбове, тоест ако се върти постоянно. Та ако след смяна на карето продължат, опитай да свалиш предния и да видиш дали без него ще престанат.

              Като купих моето, предния кардан беше в окаяно състояние, като шлици включително, освен дето едното каре беше тотално умряло. Тройките са без хубове и всичко там се върти постоянно. Сега е бетон - освен че взех от 2.7TDI в перфектно състояние с оригинални идеални карета (на тия теранота заради хъбовете предния кардан се върти само като си на 4х4, което за part-time е 0.01% от времето), го разглобих от шлиците, рециклирах където е уплътнението (подкожушва ръжда и повдига фабричното покритие, от което при уплътнението стяга и спира да уплътнява) и направих изцяло ново уплътнение с алуминиева чашка (оригинално е с пластмасова и не се продава отделно).

              Сега има само мноооого лек между звук и вибрации около 110-120км/ч, и то не винаги. Имай предвид че особено ако е с лифт, лекинки вибрации си има, каквото и да правиш. Не съм носил кардана на баланс - отзивите за резултата са смесени. Мислех да слагам и заден кардан от 2.7TDI с по-големите карета, ама се оказа с около 30мм по-къс и трябваше да го удължавам, балансирам и т.н., до което не стигнах. Явно ще си умре с оригиналния някой ден. А едното му каре го смених с чисто ново Spicer, поръчано от америка. Вероятно ще го пусна за продажба някой да му се радва.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #22
                Охо първото нещо което направих по-него бяха ръчните хъбове. Даже те и питах защо лятото на свален прозорец ги чувам, че дрънкат. Съгласен съм с теб на горе написаното. Но всеки ден патувам с нея до София на работа и като карам с 100-110 видимо се усеща как тресе и все го хващам отзад в дясно. А като сложиш чаша с кафе се вижда как подскача. Като на крива гума както е

                Коментар


                • #23
                  Тая точно вибрация не е от кардана. При тия скорости от кардана е по-скоро басово бучене. Все пак се върти 4 пъти по-бързо от гумите. И се чува централно. Вибрациите се усещат със задника, а в чаша кафе може да има вълнични, но не и да подскача. Просто оборотите са по-високи и масите много по-ниски.

                  Или имаш нецентрирана джанта (ако са неопригинални), или крива джанта/гума, или небалансирана. Или нещо по окачване - примерно свършил амортисьор, тампон или подобно.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #24
                    Това беше преди кардана. Предни амове и задни на KUB маслени. Плюс тампон на стаб. Щанга и на надлъжната и там се зачудих защо една щанга е с два различни тампона. От дясно е гумено метален, а от ляво е гумен само. Сега след кардана сменявам и на щанги те тампоните. Те май са един размер на всичките. Н страна ми се мярнаха нещо около 6 бр май?

                    Коментар


                    • #25
                      P. S. С ориги алните джанти алумин. Двойното витло. НО имам 2 комплекта такива. Летните са на едните и зимните на другите. Еднакво си тресе и с двата модела

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X