Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кардан

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кардан

    Колеги един малко смешен въпрос! Някой дали е карал само на преден диференциал? Със свален заден. Става дума за Нисан терано 2 от 2002 г със 3.0 мотор 154 коня. Да заключа предните хъбове и да карам все едно на 4 по 4 НО само на предно,дали ще се получи?

  • #2
    Ще върви , но се пази да не се пребиеш по завоите. Пробвано с УАЗ. Кофти е ....
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

    Коментар


    • #3
      Като за начало без заден кардан ще ти изтече маслото от раздатката. Иначе ще стане, стига да не прекаляваш.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        Колата е извън София и където и да проверя за карета за задният кардан излизат за тройката различни модели/ 27 на 75,27 на 76,5 и така чак до 27 на 78/ и най-добре било да се свалят старите и с тях да се мери понеже трябвало да бъде плътно до зегерките.Да не е нито ниско нито високо

        Коментар


        • #5
          27х76 са ти каретата. 37125-2X801 им е оригиналния номер.

          Не взимай BluePrint по никакъв повод.

          От тук купувах мойте, ако помня добре.
          https://www.facebook.com/Subaru-Sofi...2190478178777/

          ОПринципно оригинални най-добре, обаче са по над 200 кинта парчето. И ако е разбито само едното, сменяш само него.

          GMB GUN50 май е по-ширпотреба, тоест има го навсякъде.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            Sparky здравей днес свалих кардана и свалих едното каренце. Тръгвам да слагам новото от тук от там и счупих един чук, една стяга и една втулка и не влиза и не влиза. Взех каренце както ме посъветва 27/76 обаче греда не става. Гледам старото каре има един надпис 73 възможно ли е да е толкова, а даже ми се мерна едно 73 шамповано и на кардана. На карето пише GKN от едната страна, а от другата е 73.Какъв съвет ще дадеш. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20211127_175655.jpg
Прегледи:205
Размер:342.3 КБ
ID:6794797
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #7
              Е премери това, което си свалил де. То не е велика сложност.

              Може и VIN да дадеш да проверим.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                Там е проблема че така го избих, че малко съм го посмачкал Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1638029445528.jpg
Прегледи:203
Размер:207.9 КБ
ID:6794802 ​​​​​​

                Коментар


                • #9
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20211127_181351.jpg
Прегледи:203
Размер:235.2 КБ
ID:6794805
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #10
                    По VIN излиза каре заден кардан 37125-2X801. На GKN карето, което ти трябва, е U218. Не търси смисъл в това 73 - може да е номер на завод, номер на матрица, в която отливат заготовката или пресоват и т.н.

                    Последно какво карe си купил? И какво имаш предвид под "не влиза"? Карето се вкарва първо с махнати чашки, после чашките се вкарват отвън. Чашките със сигурност са 27мм, тъй че не виждам какво може да не влезе. Аз 2 карета на кардан ги сменям за половин час и двете, само с гедоре (ползвам някой камък за дорник), чук, и някоя и друга дъсчица за подлагане. Даже като е поръждясало иска само повече WD40 и млатене докато излезе, но нищо драматично. Опитвал съм със скоба като "млад" - чука ми се струваше твърде груб и старовремски способ. Ми, мотах се 2 часа и накрая пак си свърших работа с чука.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      И при мене е така ползвам камак 19 май беше за дорник и го направих на г. З за ширината на палките е така 27 това си е точно. По същият начин ги слагам и аз. Вадя чашите слагам каренце то и после една по една. Но когато слагаш втората по-диагонал/отсрещната тя не може да слезе до долу за да сложиш зегерката. Когато свалих старото каре с винтоверт с телена четка почисти гнездата после малко смазка. Но чашката не може да слезе та да сложа зегерката. Вадя отсрещната зегерка избивам карето натам и слагам зегерката от таз страна. Обръщам го и го посъветвам на обратно и чашката слиза малко едвам се показва отвора на зегерката

                      Коментар


                      • #12
                        А какво точно каре взе? Щото сега се разрових и някои го дават 27х76, други 27х74.5.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          Гледам, че по размер ми идва на половинка нещо от сорта на 74.5 дали това не е мойто каре? Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20211127_194735.jpg
Прегледи:196
Размер:191.2 КБ
ID:6794842

                          Коментар


                          • #14
                            По твоя съвет 27 на 76.

                            Коментар


                            • #15
                              И аз отначало ги заглеждах и това писах в първият пост, че ги дават няколко различни модела. Няма страшно човек се учи цял живот

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X