Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Заглъхващ мотор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Заглъхващ мотор

    Здравейте колеги да повдигна една стара тема/проблем/който не мога да реша все още?Става дума за нисан терано 2 от 2002 г.с 3,0 мотор 154 коня .Колата прави следният проблем.Тръгвам от място на първа скорост газ,газ набира до едно време и изжеднъж спира все едно забива предница.Това го прави и на всички останали скорости без значение на коя е.Просто набира до време и спира.Пускам педала на газта и го натискам пак и поема пак за изветсно време.Започнах с сваляне на резервоар и почистване на цялата горивна система,НО резолтат никакъв.Смяна на горивен филтър,премахване на филтъра преди горивната помпа който е в кухият болт.Резолтат никакъв.Смяна на всички вакуумни маркучи и вакуумни клапани.Сваляне на ЕГР и почистване на клапана заедно с сваляне и ревизиране на турбината всичко е ОК.Сега ми остава май само помпата нея не съм я барал.Лошото е че като заглъхва така когато изпреварваш не е много добре.P.S.Сега в събота и неделя смених и дебитомера и вакуумният клапан под въздушният филтър заедно и с въз.филтър.,а щях да забравя чека НЕ свети.Правих диагностика с кламер няма грешки.Направих и диагностика с комп. и програма и там не излезна нищо.Гориво зареждам от Лукойл и Еко и то все от скъпото.

  • #2
    Същия проблем имах с този двигател обаче в Патрол, много неприятно наистина, рязко забиваше около 4000оборота, пробвах с клапан управление турбо - нямаше ефект. Казаха ми че е много вероятно вакумните маркучи някъде да са скъсани. Не съм търсил защото след месец продадох двигателя. При демонтажа видях наполовина скъсан вакумен маркуч от задната страна, точно преди клапана с клапите за плавно гасене на двигателя (ако така се казва)
    Новия собственик монтира моя оборудван двигател със дебитомера, само си ползва негова турбина, смени всички маркучи и проблема изчезна.
    Затова си мисля че много вероятно да си пропуснал някой маркуч. На Патрола под кулера има и един цилиндричен вакумен разширителен съд който може да е спукан и да създава проблеми, ако имаш такъв провери и него.

    Коментар


    • traio21
      traio21 коментира
      Редактиране на коментар
      колега а къде по точно са тези клапи отзад не са ли маркучите за клапите за турбото?

  • #3
    Маркучите ги сменявах лятото и взех от тези сините били по добри и ги смених на всякъде

    Коментар


    • #4
      Мотора при мен забиваше, а при новия собственик не. Сменил е само вакум маркучите и сложи неговото турбо. Не смятам че при мен проблема е бил от турбото.
      Много вероятно при теб проблема да е същия, може да си пропуснал някой маркуч. При Патрола кулера е монтиран над двигателя и за да се сменят маркучите трябва да се демонтира. Предполагам че и при Тераното е така. Щом го свалиш се открива добра видимост
      Другото което се сещам е да провериш да не е спукан самия кулер, полей го със сапунена вода и гледай за балончета.След като го демонтираш го огледай за омасляване отдоло
      Ето снимки на въпросния клапан и скъсания вакумен маркуч:
      Последно редактирано от sv2006; 27-01-21, 12:36.

      Коментар


      • kalin09
        kalin09 коментира
        Редактиране на коментар
        Това е клапан за плавно гасене и няма никакъв шанс да глъхне от този скъсан маркуч

    • #5
      Днес смених всички маркучи с нови ОТ-ДО ,НО проблема си го има отнови

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X