Здравейте колеги да повдигна една стара тема/проблем/който не мога да реша все още?Става дума за нисан терано 2 от 2002 г.с 3,0 мотор 154 коня .Колата прави следният проблем.Тръгвам от място на първа скорост газ,газ набира до едно време и изжеднъж спира все едно забива предница.Това го прави и на всички останали скорости без значение на коя е.Просто набира до време и спира.Пускам педала на газта и го натискам пак и поема пак за изветсно време.Започнах с сваляне на резервоар и почистване на цялата горивна система,НО резолтат никакъв.Смяна на горивен филтър,премахване на филтъра преди горивната помпа който е в кухият болт.Резолтат никакъв.Смяна на всички вакуумни маркучи и вакуумни клапани.Сваляне на ЕГР и почистване на клапана заедно с сваляне и ревизиране на турбината всичко е ОК.Сега ми остава май само помпата нея не съм я барал.Лошото е че като заглъхва така когато изпреварваш не е много добре.P.S.Сега в събота и неделя смених и дебитомера и вакуумният клапан под въздушният филтър заедно и с въз.филтър.,а щях да забравя чека НЕ свети.Правих диагностика с кламер няма грешки.Направих и диагностика с комп. и програма и там не излезна нищо.Гориво зареждам от Лукойл и Еко и то все от скъпото.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Заглъхващ мотор
Свий
X
-
Същия проблем имах с този двигател обаче в Патрол, много неприятно наистина, рязко забиваше около 4000оборота, пробвах с клапан управление турбо - нямаше ефект. Казаха ми че е много вероятно вакумните маркучи някъде да са скъсани. Не съм търсил защото след месец продадох двигателя. При демонтажа видях наполовина скъсан вакумен маркуч от задната страна, точно преди клапана с клапите за плавно гасене на двигателя (ако така се казва)
Новия собственик монтира моя оборудван двигател със дебитомера, само си ползва негова турбина, смени всички маркучи и проблема изчезна.
Затова си мисля че много вероятно да си пропуснал някой маркуч. На Патрола под кулера има и един цилиндричен вакумен разширителен съд който може да е спукан и да създава проблеми, ако имаш такъв провери и него.
-
Мотора при мен забиваше, а при новия собственик не. Сменил е само вакум маркучите и сложи неговото турбо. Не смятам че при мен проблема е бил от турбото.
Много вероятно при теб проблема да е същия, може да си пропуснал някой маркуч. При Патрола кулера е монтиран над двигателя и за да се сменят маркучите трябва да се демонтира. Предполагам че и при Тераното е така. Щом го свалиш се открива добра видимост
Другото което се сещам е да провериш да не е спукан самия кулер, полей го със сапунена вода и гледай за балончета.След като го демонтираш го огледай за омасляване отдоло
Ето снимки на въпросния клапан и скъсания вакумен маркуч:Последно редактирано от sv2006; 27-01-21, 12:36.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар