Привет колеги! Имам питане за въпросния патрол,как се вадят главините на задния мост, какъв размер са семерингите и лагера? Двигателя е sd33, моста нямам идея какъв е! Идеята е преди да отворя, да съм приготвил поне семерингите, че старите текнаха по малко, а ще сменям феродо. Там има и едно стоманено въженце, предполагъм е нещо за автоматичен реглаж на феродото. Къде да търся ново, че моето е пойзгнило и как да го регулирам след това?
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
К260 заден мост
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ако беше снимал моста, щяхме лесно да разберем какъв е. А ако беше снимал чиниите на спирачките, щяхме лесно да разберем и кой е варианта за вадене. Въпросния патрол е с 3 вида задни мостове, доколкото помня.
 
 Семерингите е редно да се търсят по VIN. Например в japancars.ru, ssg.asia, partsouq.com и други подобни сайтове.
 
 Щом текат ще са за смяна и 4-те (вътрешния държи маслото, външния греста - покрай лагера трябва да е само грес), а ако са за смяна и 4-те, има вариант смяната да е горе-долу лесна (ако лагера е двйно-конусен и с реглаж), както и не до там лесна (ако е с горещо набита втулка). Във втория случай ще ти се наложи да купуваш и втулки.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Изтича грес, към барабана! Предполагам семеринга е заминал, за лагер нямам съмнения, но знае ли човек! Предполагам че главината излиза с бой, но все пак да се допитам. Проблема е че само неделя мога да се занимавам по колата, а не върви да заема цяла седмица канала, при положение че нямам семеринги а в неделя и няма как да купя. Два пъти да отварям... малко кофти. Иначе отворих защото текна цилиндърче 22.2 мм, сменям и челюсти, но с тая грес не върви да сложа ново феродо . Къде е написан модела на моста? . Къде е написан модела на моста?
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Еми дадох ти сайтове, вкарай си VIN-a, намери си номерата на семерингите и си ги набави. Трябва да си е резервна част за там. По размер - трудно, а даже и да пасне нещо, не се знае колко ще изкара. Игран е много пъти тоя филм с разни возила. Отделно точно външния семеринг точно на тоя мост май не е от стандартните. но докато не вкараш VIN в горепосочените сайтове, няма да разбереш.
 
 Главината - отвърташ 6-те болта към ръкава, връзваш обратен чук за шпилките на гумата, и така излиза, ако не излезе съвсем доброволно и без чук. После има законтряща гайка за лагера, която трябва да се отвие за да отделиш полуоската от главината и да можеш да бърникаш външния семеринг. Поне това е единия вариант.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Дифернциала е Н233 най вероятно 4.35 предавателни число ,полуоските са със31 шлица-съответно 31мм диаметър при шлиците,вероятно да е с Lsd.По спомен дано да не бъркам грес няма,лагера е на полуоската и се маже от маслото на дифа.Ако нещо в барабана ти е заприличало на грес по вероятно да е спирачна течност от цилиндърчето и прах от феродото.Въпросното въженце е за саморегулажа на задните накладки ,мисля че ми е останало някъде едно заедно с механизма със зъбчатката .Ще потърся и ще ти го дам .Ръчната на 3.3 и 3.3тд моторите е на кардана след раздатката.Потърси си нови цилиндърчета ,бяха от порядъка на 20тина лв ."Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
 Кольо.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Снощи гледах на 160-ка задните. Имат си вътрешен семеринг, външен семеринг, и по средата е грес.
 
  
 
 Семерингите са 43252 и 43252М. 43242 е "Grease catcher". Между тях е лагера, и там трябва да е грес (на терано и патрол е грес там).
 
 Има и Full-floating вариант ама това ми е неизвестно как е като лагери и семеринги, пъ и надали това е случая.
 
 Един VIN би казал всичко по въпроса, вместо да хвърляме боб кой точно е моста.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VSK0TR260U0436608
 Това е вина
 От тия сайтове нищо не намерих, пък и по магазините за части по вин нищо не излиза! Колата била стара вече и системата не разпознавала.
 Колата е патрл к260(поне така си мисля, във вина има К има и 260.
 88година 3.3 чист дизел, къс, без блокажи(така мисля, несъм вадил задния диф да проверя какъв е).
 Ако можеш по вин да намериш нещо, ще е супер!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 http://nissan4u.com/parts/patrol_r/e...llustration_1/
 
 Външен семеринг: 4323221T00
 Вътрешен семеринг: 43252C6000 / 43252C6001
 
 Външния в магазин:
 https://satelit-nikis.bg/product/753...061-0001p.html
 
 Вътрешния го има масово - просто напиши в Google номера. Например:
 https://chastite.com/%D1%81%D0%B5%D0...B-y640645.html
 
 Ако искаш оригинални, Люцкан е твоя човек. Има някакви бройки по складовете. Но ще ги чакаш 10 дена минимум.
 
 Те ти го в картинки:
 https://www.drive2.ru/l/6026681/
 Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Снимай какво точно си направил на салата. Ако вътрешния ринг не може да излезе - или със скоба за лагери или с почукване странично, или в краен случай с трошене - правят се 1 или 2 резки с флекс или ако не може - с дремел, и млатиш яко докато се пукне. Като се пукне охлабва.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.



Коментар