Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лампа масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лампа масло

    Здравейте колеги извинявам се предварително на администраторите ако темата не е за тук.
    Имам следният проблем имам Нисан Терано 2 със 3.0 мотор 154 коня от 2002 г.Досега не съм имал проблеми с него.Сутринта паля колата а лампата за маслото не изгасна.Гася колата,проверявам пръчката има масло.За всеки случай доливам малко ,НО ефект нямаше.Карам със масло 10 w40 на Хадо.Вчера карах колата нямаше никакви проблеми.Ако е датчика за маслото каде се намира на този двигател.Или имали вариант помпата маслената да е заминала.Маслото е сменено преди 1000 км.заедно с всички филтри

  • #2
    Датчиците са два, на високо и на ниско налягане (мисля единия на 2.5 бара, другия на 0.2 бара). Единия до масления филтър, другия от другата страна на двигателя в задната му част.

    Помпата е малко вероятно да е сдала от износване. Помпата има друг проблем - отвъртат и се болтчетата, и ако някое падне на "подходящо" място става салата и със зъбните колела. Рядко се случва, но все пак се случва.

    Смени датчиците, ако продължава да свети мерете налягане. Ако налягането наистина е ниско - картер долу (за което се сваля и преден диф), цялата предница на мотора - долу, и смяна на болтчетата на помпата с такива с вътрешен шестогран на 8.8 или 10.9 + лепило за резби със средна якост (Loctite 243 примерно). Болтчета има в Евроболт. Мисля и в ИТТ имаше. Руснаците им чукват и по едно центърче между периферията и капака, но аз си го спестих това.

    Болтчетата се стягат с 6-8Nm, за предпочитане по-близо до 8.

    Но ако има тръгнали болтчета, обикновено лампата свети на ниски обороти а на високи изгасва. Ако свети постоянно, най-вероятно е някой от датчиците.

    ...отедлно на дъното на корубата на масления филтър имаш пластмасов детайл. Понеже обикновено излиза заедно с филтъра, чето отива и в коша заедно с филтъра, и после само си мислиш че имаш филтър.

    Това представлява и не се продава като отделна част, а само в комплект с капака:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:zd30filter.jpg
Прегледи:191
Размер:229.9 КБ
ID:6651803

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ZD30Maslo.png
Прегледи:171
Размер:52.4 КБ
ID:6651804
    Последно редактирано от sparkybg; 02-10-20, 10:30.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      Този втория датчик нещо бил проблемен по принцип.

      Коментар


      • #4
        Нищо проблемно няма - датчик като датчик. На патролите има сервизна акция по замяната му с друга стойка, заедно със замяната и на комютъра, за да го чете (новия вариант не е ключе включ-изключ, а мери налягане, доколкото ми е известно). При тераното няма такова нещо и датчика на всички си е съвсем обикновен.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #5
          Имали как да се разбере кой от двата е за ниското налягане и кой е за високото.Външно и двата са напълно еднакви

          Коментар


          • #6
            P.S.Проверих и чашката на филтъра пластмасовият клапан си е там.

            Коментар


            • #7
              На тях пише кой за колко налягане е.

              А това на филтъра не е клапан. По-скоро нещо като уплътнение, улесняващо и поставянето на филтъра. Глупава работа, при положение че нищо не пречи самия корпус да се направи така че да няма нижда от него.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X