Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лампа масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лампа масло

    Здравейте колеги извинявам се предварително на администраторите ако темата не е за тук.
    Имам следният проблем имам Нисан Терано 2 със 3.0 мотор 154 коня от 2002 г.Досега не съм имал проблеми с него.Сутринта паля колата а лампата за маслото не изгасна.Гася колата,проверявам пръчката има масло.За всеки случай доливам малко ,НО ефект нямаше.Карам със масло 10 w40 на Хадо.Вчера карах колата нямаше никакви проблеми.Ако е датчика за маслото каде се намира на този двигател.Или имали вариант помпата маслената да е заминала.Маслото е сменено преди 1000 км.заедно с всички филтри

  • #2
    Датчиците са два, на високо и на ниско налягане (мисля единия на 2.5 бара, другия на 0.2 бара). Единия до масления филтър, другия от другата страна на двигателя в задната му част.

    Помпата е малко вероятно да е сдала от износване. Помпата има друг проблем - отвъртат и се болтчетата, и ако някое падне на "подходящо" място става салата и със зъбните колела. Рядко се случва, но все пак се случва.

    Смени датчиците, ако продължава да свети мерете налягане. Ако налягането наистина е ниско - картер долу (за което се сваля и преден диф), цялата предница на мотора - долу, и смяна на болтчетата на помпата с такива с вътрешен шестогран на 8.8 или 10.9 + лепило за резби със средна якост (Loctite 243 примерно). Болтчета има в Евроболт. Мисля и в ИТТ имаше. Руснаците им чукват и по едно центърче между периферията и капака, но аз си го спестих това.

    Болтчетата се стягат с 6-8Nm, за предпочитане по-близо до 8.

    Но ако има тръгнали болтчета, обикновено лампата свети на ниски обороти а на високи изгасва. Ако свети постоянно, най-вероятно е някой от датчиците.

    ...отедлно на дъното на корубата на масления филтър имаш пластмасов детайл. Понеже обикновено излиза заедно с филтъра, чето отива и в коша заедно с филтъра, и после само си мислиш че имаш филтър.

    Това представлява и не се продава като отделна част, а само в комплект с капака:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:zd30filter.jpg
Прегледи:236
Размер:229.9 КБ
ID:6651803

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ZD30Maslo.png
Прегледи:205
Размер:52.4 КБ
ID:6651804
    Последно редактирано от sparkybg; 02-10-20, 10:30.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      Този втория датчик нещо бил проблемен по принцип.

      Коментар


      • #4
        Нищо проблемно няма - датчик като датчик. На патролите има сервизна акция по замяната му с друга стойка, заедно със замяната и на комютъра, за да го чете (новия вариант не е ключе включ-изключ, а мери налягане, доколкото ми е известно). При тераното няма такова нещо и датчика на всички си е съвсем обикновен.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          Имали как да се разбере кой от двата е за ниското налягане и кой е за високото.Външно и двата са напълно еднакви

          Коментар


          • #6
            P.S.Проверих и чашката на филтъра пластмасовият клапан си е там.

            Коментар


            • #7
              На тях пише кой за колко налягане е.

              А това на филтъра не е клапан. По-скоро нещо като уплътнение, улесняващо и поставянето на филтъра. Глупава работа, при положение че нищо не пречи самия корпус да се направи така че да няма нижда от него.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X