Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още един Нисан Терано II

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Още един Нисан Терано II

    Първоначално публикуван от Mil68 Преглед на мнение
    Да, да, четох за LSD-то, но аз го разбирам, че като превърти едното задно колело и тогава включва/зацепва LSD-то. Разбрах, че е независимо от тава дали съм 2*2 , 4*4 , или на бавни. Мисля си, че щом превърта едното колело за момент, значи LSD-то не е постоянно включено.
    Ето и преди малко още една проба- само в баир от място под 1000об. се мъчи, стигне ли 1000об. тръгва нормално, а на равно го няма това.
    Постоянно е зацелено. Многодисков съединител между полуоските и касетата, като на картинката. Постоянно е натиснат от пружинни шайби и превърта на 400Nm въртящ момент (ако е в ред). То това му е идеята - хем да имаш нещо, далечно приличащо на блокаж, хем да може да превърта, хем да не го мислиш за включване и изключване. Има някакво леко увеличение на предаваното усилие към буксуващото колело с увеличаване на оборотите и някои други работи, но са незначителни.

    Тръгване на баир на под 1000 оборота е нонсенс. Няма въртящ момент там - турбото го няма никакво. На равно става. На баир - тсъ - трябва да му подадеш газчица и повечеко обороти. Виж на бавни си катери и на празен ход дори доста прилични баири.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #32
      От: Още един Нисан Терано II

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Постоянно е зацелено. Многодисков съединител между полуоските и касетата, като на картинката. Постоянно е натиснат от пружинни шайби и превърта на 400Nm въртящ момент (ако е в ред). То това му е идеята - хем да имаш нещо, далечно приличащо на блокаж, хем да може да превърта, хем да не го мислиш за включване и изключване. Има някакво леко увеличение на предаваното усилие към буксуващото колело с увеличаване на оборотите и някои други работи, но са незначителни.

      Тръгване на баир на под 1000 оборота е нонсенс. Няма въртящ момент там - турбото го няма никакво. На равно става. На баир - тсъ - трябва да му подадеш газчица и повечеко обороти. Виж на бавни си катери и на празен ход дори доста прилични баири.
      От дискусията до сега стигам до два извода:
      - или всичко е на ред, и цялото поведение на автомобила в баир под 1000об. е нормално;
      - или съм с постоянно включено LSD, което затруднява тръгването ми в баир от място;
      Ако е второто, как да разбера със сигурност, че е така? Имаше някъде писано как се тества, с повдигане нещо, но не можах да го намеря. И ако е така какви действия трябва да предприема, може би смяна на маслото в задния диф с нужното такова, това дали ще помогне? Изключваме ли варианта за горивен филтър, или нещо подобно поради недостиг на гориво? Въпреки, че не съм минал 10000км., маслото и другите консумативи са на година и три месеца, за това след понеделник го карам за смяна на маслото,маслен, въздушен,поленов и горивен филтър. Винаги до сега така съм поддържал автомобилите си - смяна на консумативите на една календарна година, независимо, че не съм направил необходимия пробег, защото ако трябва да мина 10 000км. се равнява на минимум 2.5 години. Ако е необходими ще сменя и маслото в LSD
      Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

      Коментар


      • #33
        От: Още един Нисан Терано II

        Първоначално публикуван от Mil68 Преглед на мнение
        - или всичко е на ред, и цялото поведение на автомобила в баир под 1000об. е нормално;
        Е няма как от разстояние да кажа дали е нормално. Казвам само че в тоя режим е с мижави параметри.
        Първоначално публикуван от Mil68 Преглед на мнение
        - или съм с постоянно включено LSD, което затруднява тръгването ми в баир от място;
        СИ с със постоянно зацепено LSD. Няма друг вариант. Ама това по никакъв начин не пречи за тръгване, спиране и каквото и да е друго.

        Масло на задния диф ако не си сменил - смени го. И то го смени с такова за LSD. И на предния, и на скоростите, и на раздатката също. Горивен филтър ако не си сменял - смени го. Вероятно ще намериш интересни "артефакти" вътре. Специално горивния няма смисъл да сменяш всяка година, еле пък с твоя пробег, освен ако не сипваш някакви боклуци в резервоара.

        LSD-то със сигурност НЕ Е причина за хипотетичните ти проблеми. Ако искаш приеми го на доверие, ако искаш чети и проверявай. Това с повдигането е проверка дали все още работи или е износено, и няма отношение към вървежа по никакъв начин.

        смяна на консумативите на една календарна година, независимо, че не съм направил необходимия пробег
        То по принцип си се сменя така - една година или 15000км. Аз го сменям на 6000-7500, иначе казано - всяка пролет и всяка есен, освен ако пробега ми не е драстично малък.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #34
          От: Още един Нисан Терано II

          Разбрах те -в LSD- не е проблема. Сменям всичко + горивен филтър, почистване на цедката, и смяна на маслата в дифа. Надявам се да има ефект. В последствие ще пиша.
          Благодаря Ви, че Ви има!
          Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

          Коментар


          • #35
            От: Още един Нисан Терано II

            Ех , колко си прав, както винаги де! Какво имаше само в горивния филтър, просто не е истина - все едно имаше разложен на парчета (не парченца) някаква материя, а това което се източи от горивния филтър въобще повече приличаше на разредена боза, но не и нафта. Колата е вече освен с нова водна помпа, виско, нов радиатор (това от преди), сега е с ново масло, на всякаде където , и каквото трябва. Малко трудно се намери такова за задния диф, но с помощта на телефона, нета и форума им показах какво искам. То бяха телефони,поръчки, но важното е , че е в дифа. Профилактична поредна смяна пак на антифриза, ама пак не е чист като сълза - кафенее леко.
            До тук равносметката: Колата я купих 2013г. през м.Май. До сега съм изминал 5700км. Втора смяна на масла и филтри, първа смяна на маслата в скорости, раздатка ли е, заден диф. Сменена водна помпа,виско и радиатор - това за охладителната система. Подменени гумички на нафтовата помпа, и нова Умна дюза. Е, вече би трябвало да е с песен до следващата есен , когато ще е поредното обслужване. От четенето в форума, май само дебитомера не съм сменил, това от обичайните за колата проблеми. Поздрави!
            Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

            Коментар


            • #36
              От: Още един Нисан Терано II

              Тия неща се сменят веднага след покупката. Особено ако от Италия - тинята в горивния филтър си е нещо нормално - най-вероятно си е бил още с оригиналния, с който е излязъл от завода.

              Проблем с дебитомера е толкова обичайно за Терано нещо, колкото и за всеки друг автомобил с такъв дебитомер, а те са много.

              Премери му напрежението - при над 3000 оборота и газ до ламарината трябва да вдига над 4.2-4.3 волта. Ако вдига, няма какво да го мислиш.

              ПП: Впрочем, спирачна течност смени ли? Да не се чудиш по някое време защо и спирачките ти връткат номера.
              Последно редактирано от sparkybg; 19-08-14, 15:04.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #37
                От: Още един Нисан Терано II

                Сменена е спирачната течност пролетта, когато смених предните накладки. А колата е внос от Германия преди 6-7г. в Петрич, от където я взех пък аз. А това за дебитомера ще го пробвам другия месец след като се върна от отпуск из горите Тилелейски .
                Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X