Здравейте.
Да се представя - казвам се Милчо Николов от гр. Велинград. От повече от година чета форума активно с идеята за джип. Моето разбиране за "джип" е да има малка ръчка. До сега карах все бензинови леки коли с кончета винаги над сто. Последната беше 155к.с. Реших, че джипа трябва да бъде дизел, заради по големия въртящ момент за тегленето на караваната ни, но технически реално съм неграмотен, а от дизел нищо не знам и не разбирам , та си беше страх да взема такова решение. Все пак фаворити при избора ми бяха Тераното и Диското. Четох, четох в форума за почти всички марки, пак четох, и накрая се оформиха фаворитите ми. Но вече предстоеше друг проблем - равноправния до мен шофьор съпругата ми. Не ги харесва тези ръбати купета е това е. Иска нещо от рода на РАВ4, КИА Соренто, е да ама аз искам с малка ръчка. Заведох я да види едно Диско, и окончателно отказа за джип. Тогава я срещнах с Тераното с парите в джоба, и след малко мънкане взе да се предава. Взехме го , а сега иска все тя да кара. Ето го и него: TDI 125к.с., първа регистрация м.юли 2000г.
Имаме го от месец Май, но се кара само уикендите лятото по излети. От средата на Октомври до средата на Април по принцип личната ми кола почти не излиза от гаража , дори рядко през почивните дни, така че пробега като цяло е малък. Въпреки многото информация която съм прочел , не виждах снимките, и сега ще се почва ново четене. Отворен съм за всякакви съвети и идеи, всичко казано ще ми е полезно. Естествено ще има и питане за разни части към екстериора, но в нужните теми. Има и два проблема, но за тях няма отговор до край в дадена тема, но това по нататък. Единия е за неработещ шибидах, а другия като се стопли времето, за да мога да прилагам съветите Ви в действие. Друго , което искам да дискутирам с Вас в темата е налягането на гумите. Но стига толкова като за начало, да не Ви отегчавам. Поздрави.
Да се представя - казвам се Милчо Николов от гр. Велинград. От повече от година чета форума активно с идеята за джип. Моето разбиране за "джип" е да има малка ръчка. До сега карах все бензинови леки коли с кончета винаги над сто. Последната беше 155к.с. Реших, че джипа трябва да бъде дизел, заради по големия въртящ момент за тегленето на караваната ни, но технически реално съм неграмотен, а от дизел нищо не знам и не разбирам , та си беше страх да взема такова решение. Все пак фаворити при избора ми бяха Тераното и Диското. Четох, четох в форума за почти всички марки, пак четох, и накрая се оформиха фаворитите ми. Но вече предстоеше друг проблем - равноправния до мен шофьор съпругата ми. Не ги харесва тези ръбати купета е това е. Иска нещо от рода на РАВ4, КИА Соренто, е да ама аз искам с малка ръчка. Заведох я да види едно Диско, и окончателно отказа за джип. Тогава я срещнах с Тераното с парите в джоба, и след малко мънкане взе да се предава. Взехме го , а сега иска все тя да кара. Ето го и него: TDI 125к.с., първа регистрация м.юли 2000г.
Имаме го от месец Май, но се кара само уикендите лятото по излети. От средата на Октомври до средата на Април по принцип личната ми кола почти не излиза от гаража , дори рядко през почивните дни, така че пробега като цяло е малък. Въпреки многото информация която съм прочел , не виждах снимките, и сега ще се почва ново четене. Отворен съм за всякакви съвети и идеи, всичко казано ще ми е полезно. Естествено ще има и питане за разни части към екстериора, но в нужните теми. Има и два проблема, но за тях няма отговор до край в дадена тема, но това по нататък. Единия е за неработещ шибидах, а другия като се стопли времето, за да мога да прилагам съветите Ви в действие. Друго , което искам да дискутирам с Вас в темата е налягането на гумите. Но стига толкова като за начало, да не Ви отегчавам. Поздрави.
Коментар