Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за Nissan Terrano 2 3.0 tdi 158hp

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Питане за Nissan Terrano 2 3.0 tdi 158hp

    Първоначално публикуван от Лебовски Преглед на мнение
    Четох за проблемите с турбото и интеркулера, неприятно звучат наистина. Но в края на краищата - кола и жена се вземат на късмет
    dci-то е беля....търси японски двигател. Имам познат, който с огромни усилия се отърва от Примера със същия мотор, че му побеля косата..Ако си се загледал в този клас потърси четириврата Рав 4-ка по-добре!
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • От: Питане за Nissan Terrano 2 3.0 tdi 158hp

      Първоначално публикуван от Лебовски Преглед на мнение
      Четох за проблемите с турбото и интеркулера, неприятно звучат наистина. Но в края на краищата - кола и жена се вземат на късмет
      ......свиня също.

      Ако гумите са 31" би трябвало да е лифтвано леко, защото виждам че е с нулеви джанти.

      Коментар


      • От: Питане за Nissan Terrano 2 3.0 tdi 158hp

        Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
        dci-то е беля....търси японски двигател. Имам познат, който с огромни усилия се отърва от Примера със същия мотор, че му побеля косата..Ако си се загледал в този клас потърси четириврата Рав 4-ка по-добре!

        Послушах съвета ти
        Rav 4 II D4D

        Коментар


        • От: Питане за Nissan Terrano 2 3.0 tdi 158hp

          Здравейте колеги имам малък проблем с моят нисан терано надявам се че някой може да ми помогне. проблемът е следният когато включа чистачките работят нормално но по време на паузата не спират долу а посредата на стъклото когато дойде време да се включат тръгват надолу правят си оборота до горе и пак спират посредата един вид крайното им положение не е долу както нормално а в средата на стъклото. казаха ми е проблемът бил в релето, а не механичен. Някой има ли представа къде се намира това реле или от какво може да е ? Нисанът е Терано 3.0 дизел 2004 година производство. Благодаря предварително.

          Коментар


          • От: Питане за Nissan Terrano 2 3.0 tdi 158hp

            Аз имах абсолютно същия проблем, но на БМВ. Както и на теб са ти казали и при мен беше релето смених го и всичко заспа. Сега остава някой да сподели къде е релето на Тераното...
            Dacia Duster 1.5 DCI 4x4 '16
            +359 878 201 276

            Коментар


            • От: Питане за Nissan Terrano 2 3.0 tdi 158hp

              Здравейте колеги,
              сигурно дошло до гуша да си губиш времето с нови членове на форума и да обясняваш по стотици пъти едно и също нещо, но просто няма към кого другиго да се обърна.
              От почти година съм член на този форум, но нямам кой знае каква активност и това е просто, защото в тази област нямам никакви познания. Предимно чета какво пишат хората експерти в тази област и точно поради тази причина се обръщам към теб, защото от изчетеното във форума смятам, че ти си експерта в областта на Нисан Терано.
              Премина ми онази треска (какъв джип да си купя), изясних си за какво и как ще го ползвам, в какъв бюджет трябва да се вместя и в крайна сметка се спрях на Нисан Терано 2 годиа след 2000,джипа ще ползвам за ловни и риболовни излети, както и за автомобил с който да се придвижвам на кратки разстояния в София и околностите. Бюджетът ми е 6000 до 7000лв.
              Имам много въпроси, но не зная дали ти ще имаш време и желание да отговаряш на поредния глупав новобранец.
              Имам колебания относно къса или дълга база да бъде, но това смятам, че ще успея да реша.
              По-голямата ми дилема е 2.7 или 3.0d. Четох "уж" и от прочетеното разбрах, че 2.7 е много здрав мотор а за 3.0 мненията бяха доста малко и противоречиви. (вярно ли е твърдението,че 3.0d преди 2003 създава тежки проблеми с двигателя а след 2003 вече били изчистени и до колко са изчистени)
              Ами като за начало е това тайно се надявам да ти се занимава с моите предполагам банални въпроси.
              Поздрави!

              Коментар


              • От: Питане за Nissan Terrano 2 3.0 tdi 158hp

                2.7, еднозначно. Въпреки всичките ми четения по въпроса, лично бих рискувал само с перфектен във всяко отношение трилитров екземпляр, и пак не е сигурно какво ще стане като го опна към морето със 140 в жегите, поне докато не се разкости всичко, дето има смисъл, направят се всички измервания и профилактики и се вземат всички известни мерки каквото се случва, да не се случи. Накратко, за да имаш някаква сигурност какво взимаш, трябва много набито оком и пак си е риск, а след това иска гледане и глезене. Ама пък вървят пущините, осезаемо повече.

                От друга страна, скапан 2.7 е изключителна рядкост, поради самото му устройство и годините, в които е мислен. Първо механично е много по-прост, второ дори TDI версията с компютър използва възможно най-малко електронизираната система измежду всичките BOSCH-овски, която и чисто механично е една от най-надеждните им, и трето, правен е за експлоатация без жалене. Практически иска само да има някакво масло и някаква нафта за да върви. Недостатъка му е по-високия разход, с литър-два, ама това си е по дефиниция - предкамерен е.

                ПП: И след 2003-та не са съвсем изчистени. Просто тоя мотор си е кекав, ако не го гледаш като писано яйце, а даже и тогава не е сигурно.
                Последно редактирано от sparkybg; 10-03-15, 20:04.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • От: Питане за Nissan Terrano 2 3.0 tdi 158hp

                  Първоначално публикуван от nidecker Преглед на мнение
                  Здравейте колеги имам малък проблем с моят нисан терано надявам се че някой може да ми помогне. проблемът е следният когато включа чистачките работят нормално но по време на паузата не спират долу а посредата на стъклото когато дойде време да се включат тръгват надолу правят си оборота до горе и пак спират посредата един вид крайното им положение не е долу както нормално а в средата на стъклото. казаха ми е проблемът бил в релето, а не механичен. Някой има ли представа къде се намира това реле или от какво може да е ? Нисанът е Терано 3.0 дизел 2004 година производство. Благодаря предварително.
                  Може и да не е релето,в самото моторче на чистачките има зъбно колело с гърбички на него които натискат медни контакти и те командват релето.В повечето случаи проблема при подобни симптоми е там.Ако искаш да разбереш къде е релето може да пуснеш чистачките на интервал и просто да го издириш по щракането което издава.Разбира се че го чуваш не значи че трябва да го вадиш от списъка със заподозрени.С други думи повредата е в едно от двете споменати места.Успех.

                  Коментар


                  • От: Питане за Nissan Terrano 2 3.0 tdi 158hp

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    2.7, еднозначно. Въпреки всичките ми четения по въпроса, лично бих рискувал само с перфектен във всяко отношение трилитров екземпляр, и пак не е сигурно какво ще стане като го опна към морето със 140 в жегите, поне докато не се разкости всичко, дето има смисъл, направят се всички измервания и профилактики и се вземат всички известни мерки каквото се случва, да не се случи. Накратко, за да имаш някаква сигурност какво взимаш, трябва много набито оком и пак си е риск, а след това иска гледане и глезене. Ама пък вървят пущините, осезаемо повече.

                    От друга страна, скапан 2.7 е изключителна рядкост, поради самото му устройство и годините, в които е мислен. Първо механично е много по-прост, второ дори TDI версията с компютър използва възможно най-малко електронизираната система измежду всичките BOSCH-овски, която и чисто механично е една от най-надеждните им, и трето, правен е за експлоатация без жалене. Практически иска само да има някакво масло и някаква нафта за да върви. Недостатъка му е по-високия разход, с литър-два, ама това си е по дефиниция - предкамерен е.

                    ПП: И след 2003-та не са съвсем изчистени. Просто тоя мотор си е кекав, ако не го гледаш като писано яйце, а даже и тогава не е сигурно.
                    И с кой мотор втора употреба можем да бъдем сигурни? То нова я вземаш и пак не си сигурен. Притежавам Патрол 3000TDI 2003г много съм доволен, но пак казвам колата и жената са до късмет.

                    Коментар


                    • От: Питане за Nissan Terrano 2 3.0 tdi 158hp

                      Първоначално публикуван от PGV Преглед на мнение
                      И с кой мотор втора употреба можем да бъдем сигурни?
                      В 2.7 мотора можем да бъдем много по-сигурни, и нов, и на старо, и в процеса на експлоатация. Иска се изключителенен талант+постоянство за да строшиш такова.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • От: Питане за Nissan Terrano 2 3.0 tdi 158hp

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        В 2.7 мотора можем да бъдем много по-сигурни, и нов, и на старо, и в процеса на експлоатация. Иска се изключителенен талант+постоянство за да строшиш такова.
                        Спарки прав си наистина,но нали (по мое мнение)никой не взема автомобил и хвърля пари да го потроши умишлено?А като чета в форума,сякаш 2.7 търсят повече мнение и съвети за получени повреди от колкото 300tdiR? Може и да греша още съм новобранец във форума,и уважавам мненията ви,но така мисля че се получава,а и всеки хвали че неговото гардже е най-хубаво нали?

                        Коментар


                        • От: Питане за Nissan Terrano 2 3.0 tdi 158hp

                          Като 99% от дизеловите са с двигател 2.7, много ясно че силно ще преобладават питанията за 2.7.

                          ...и забележи за какво питат - като има нещо, обикновено са тоци - я дебитомер, а умна дюза, я някой датчик, предимно по ZEXEL модификацията. Питаници за механични проблеми са рядкост, ако въобще.

                          Проблема на трилитровия е че се скапва до ниво скрап. Тоест няма оправия, ако закъснееш със засичането на проблема. Ремонтен размер бутала няма. Надере ли цилиндър, отива на боклука.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: Питане за Nissan Terrano 2 3.0 tdi 158hp

                            Мисля да се доверя на според мен доста богатия опит на Sparkybg в тази област и за мен дилемата относно кубатурата е решен. Не искам да рискувам, иначе е доста блазнещо по-мощен двигател, но имайки предвит моята некомпетентност по тези въпроси, вероятността да попадна на проблемен 3.0d е твърде висока.
                            Следващите ми въпроси са свързани относно здравината на окачването, ходовата част като цяло, трансмисията и подръжката на Terrano.
                            Има ли установени и характерни повреди и скъпо ли е отстраняването им?
                            Поздрави и успешен ден.

                            Коментар


                            • От: Питане за Nissan Terrano 2 3.0 tdi 158hp

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Като 99% от дизеловите са с двигател 2.7, много ясно че силно ще преобладават питанията за 2.7.

                              ...и забележи за какво питат - като има нещо, обикновено са тоци - я дебитомер, а умна дюза, я някой датчик, предимно по ZEXEL модификацията. Питаници за механични проблеми са рядкост, ако въобще.

                              Проблема на трилитровия е че се скапва до ниво скрап. Тоест няма оправия, ако закъснееш със засичането на проблема. Ремонтен размер бутала няма. Надере ли цилиндър, отива на боклука.
                              Толкова ли е зле положението на 3000 взех да плаша че го имам?

                              Коментар


                              • От: Питане за Nissan Terrano 2 3.0 tdi 158hp

                                Първоначално публикуван от PGV Преглед на мнение
                                Толкова ли е зле положението на 3000 взех да плаша че го имам?
                                Толкова е зле, сравнен с 2.7. Иначе нищо особено за двигател от тия години - почти всичките си имат някакви болежки.

                                Аз съм споменавал, ама:
                                - Сваля се колектор и се изчиства, запушва се ЕГР, за да не се запушва колектора от сажди повече.
                                - Свалят се дюзи и се гледат на стенд.
                                - Мери се компресия, ако има нужната техника се разглеждат цилиндрите отвътре, буталата най-вече.
                                - Мери се налягане на масло, както е описано в сервизното.
                                - Прави се компютърна диагностика на горивната помпа. При някакви съмнения се прави профилактика - разбирай, на кванти и по всичките процедури на производителя. Помпата е добе известната с кекавостта си VP44.

                                Ако всичко до тук е наред, имал си късмет.

                                След покупката - промива се и се сменя антифриз с качествен такъв, G12+ например. При най-малко съмнение се сменя термостат и виско(не помня с виско ли беше или с ел.перка), с оригинални. Желателно е първата смяна на масло след покупка да е с пълна синтетика, и примерно след 3000-4000км да се смени отново, за да може да измие/отпуши това-онова, ако предишния собственик е бил мърляч.

                                Това до тук ще ти осигури някакво добро начално състояние на мотора след покупката.

                                После, в процеса на експлоатация:
                                - Сменя се масло на 7500км, с качествено такова, пълна синтетика.
                                - Сменя се всичко останало, касаещо мотора, по график, както е в сервизното ръководство.
                                - Не се прекалява с юркането, особено за дълго време (магистрала). Нормално натоварен смятам 120-130 е здравословна скорост.
                                - При най-малки зачатъци на загряване над нормалното газта се връща.
                                - При най-малки съмнения в работата на мотора - процедурата, описана по-горе.
                                - Кара се с качествена нафта. Слагат се добавки. Ако няма катализатор (не помня дали имаше) и неща от сорта, може двутактово масло в нафтата.

                                На фона на това всичкото, 2.7 иска само някакво масло, някаква нафта, и каране в смислени за него обороти, общо взето до към 3200-3500. Не че не може повече - просто е безсмислено.
                                Последно редактирано от sparkybg; 12-03-15, 10:14.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X