Патрол 260, 2.8 тд, бившия на търтея.
Симптомите: 1-ва, 3-та, 5-та хъркат при включване. Най-осезаемо е трета, хърка като мен след кило ракия. По-силно изявено при връщане от четвърта, независимо от междинна газ и майсторство при включване. Съединителя отделя където трябва и се държи добре. Преди 2-3 седмици гледахме маслото на скоростите и имаше колкото трябва, но не се знае на каква възраст е, което автоматично води до смяна, като първа мярка, най-близка до акъла. Днес ми направи впечатление, че в началото почти го няма проблема, докато е студена, което още ме води към маслото на скоростите. Има достатъчно течност на съединителя.
Та, следващата седмица ще се сменя маслото. Вероятно от най-евтиното гл 4, което се намери. Ако може да ме подготвите колко ще трябва и евентуално идеи какво трябва да се погледне допълнително.
Симптомите: 1-ва, 3-та, 5-та хъркат при включване. Най-осезаемо е трета, хърка като мен след кило ракия. По-силно изявено при връщане от четвърта, независимо от междинна газ и майсторство при включване. Съединителя отделя където трябва и се държи добре. Преди 2-3 седмици гледахме маслото на скоростите и имаше колкото трябва, но не се знае на каква възраст е, което автоматично води до смяна, като първа мярка, най-близка до акъла. Днес ми направи впечатление, че в началото почти го няма проблема, докато е студена, което още ме води към маслото на скоростите. Има достатъчно течност на съединителя.
Та, следващата седмица ще се сменя маслото. Вероятно от най-евтиното гл 4, което се намери. Ако може да ме подготвите колко ще трябва и евентуално идеи какво трябва да се погледне допълнително.
Коментар