Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Скоростният лост загрява

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Скоростният лост загрява

    Повечето кутии за задно-задвижвани машини и 4по4 са така. Имат само муфа, която съединява първичния и вторичния вал. Затова се и нарича директна предавка. Преднозадвижваните просто нямат директна, при тях четвърта е устроена като всички други.

    Коментар


    • #17
      От: Скоростният лост загрява

      А аз си мислех, че директна означава предавателно съотношение 1:1 и нищо повече. Всички ли задно-задвижвани 4х4 са така? Ако не - кои са и кои не са с муфи вместо зъбчатки?
      Ако някой от компанията мълчи, причините може да са две : Или няма какво да каже или няма на кого да го каже.

      Коментар


      • #18
        От: Скоростният лост загрява

        Мисля, че всички. Но остава възможността някой да е произвел някаква екзотика.

        п.п. предавките със зъбни колела никога не ги правят точно 1:1, а примерно 18:17 или нещо подобно, за да се износват зъбите равномерно.

        Коментар


        • #19
          От: Скоростният лост загрява

          Погледни края на темата: http://www.offroad-bulgaria.com/show...патрола да не се окаже подобен проблема

          Коментар


          • #20
            От: Скоростният лост загрява

            При мен проблема определено не е заяждане на скоростите. Аз обичам да си играя на спряна кола да включвам скоростите... всички си влизат без допълнително натискане на съеденител и без проблеми.
            Само от свободна след като съм карал по енерция се включва с допълнителна газ към 3-та и 5-та. Тъй като съм правил операцията по смяна на скоростна кутия преди 2 години имам резервна със счупена първа скорост И ако има проблем имам резервни части
            One Planet, One Internet!
            We Are All Connected!

            Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO(Skyline)

            Коментар


            • #21
              От: Скоростният лост загрява

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Повечето кутии за задно-задвижвани машини и 4по4 са така. Имат само муфа, която съединява първичния и вторичния вал. Затова се и нарича директна предавка. Преднозадвижваните просто нямат директна, при тях четвърта е устроена като всички други.
              Аз мисля че си в грешка.........освен ако на муфата която споменаваш не и викат зъбно колело..........а относно наименованието директна предавка дефиницията е един оборот на опашката е равен на един оборот на вала с шлиците ...поне така беше докъто учихме в автото двг.

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Преднозадвижваните просто нямат директна, при тях четвърта е устроена като всички други
              Относно това ....така наречените нови москвичи примерно алеко с ладов мотор който е с предно е основния пациент на учебниците за техникумите и спту-тата и точно в тези учебници се даваше пример за директна и свръх директна предавка........(4-директна)(5-свръх директна) това за 4 и 5 по спомен .....може и да греша.....
              Последно редактирано от Roninn; 15-06-10, 23:40.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #22
                От: Скоростният лост загрява

                http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/o.../albom/kpp.htm виж втората картинка - това е произволен пример, далеч не блести с оригиналност.

                Муфата си е муфа. Вероятно зъбна, но това не променя факта, че работи принципно различно от зъбните двоици.
                Последно редактирано от Ясен; 15-06-10, 23:46.

                Коментар


                • #23
                  От: Скоростният лост загрява

                  Колега как можеш да накараш два успоредни вала стоящи един над друг или един до друг (първичен и вторичен) в класическа скоростна кутия да се завъртят едновременно ...аз не съм виждал много но за газ,уаз,волга,зил.....лада,москвич.......не съм виждал ......да става по друг начин...........Даже се сещам че посоката на въртене май беше различна....на вала с шлиците и опашката за кардана.........което става само с допълнително зъбно колело.......незнам за друг начин........

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Муфата си е муфа. Съединява два вала, така че да се движат синхронно.
                  Нали нямаш предвид че тези два вала стоят един зад друг ................защото такава класическа скоростна кутия няма......
                  Последно редактирано от Roninn; 15-06-10, 23:57.
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #24
                    От: Скоростният лост загрява

                    Погледна ли линка, който ти дадох?

                    Коментар


                    • #25
                      От: Скоростният лост загрява

                      Абсолютно но там за муфа се споменава само на синхронизатора....с кой номер е..?

                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #26
                        От: Скоростният лост загрява

                        6 е муфата, за която говоря. Синхронизаторите не са интересни. С цветни линии е обозначено предаването на мощност и местенето на вилките според предавката. 1 и 2 са първичен и вторичен вал. На 4 предавка, тази муфа просто съединява двата вала.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Скоростният лост загрява

                          Еееееее това показва че нивата не е с класическа скоростна кутия...виж стрелката на номер 6 къде сочи точно..Скользящая муфта синхронизатора III и IV передач.
                          Последно редактирано от Roninn; 16-06-10, 00:55.
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • #28
                            От: Скоростният лост загрява

                            Какво как са нарекли бушмените в жигулските скорости и дали така се нарича същото в скоростите на ГАЗ53 или другаде, не знам. Подобни скоростни кутии се въдят навсякъде в автомобилостроенето. Тази муфа реално съединява шлицово вал 1 и 2, а в другата посока - вал 2 със зъбното колело за 3 скорост. Да, при движението и в двете посоки муфата първо притиска синхронизатора към работната му повърхност, но после зъбите се наместват и тя минава над него. Както изобщо работят синхронизаторите. И да изнижеш синхронизаторите от механизма, той пак ще работи, само ще прави КрррррррТ на всяко включване.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X