Ми нали ти казах да се обадиш, ей я пресата, стои си. С вазелин стават за по 15 секунди.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Nissan Terrano II, 2.4 /въпроси след покупка, информация/
Свий
X
-
Благодаря ви за мненията и съветите. Оказа се, че всичко с предния мост си е наред. Явно в калта са буксували и 2та моста.
Това, с буксуването обаче ме насочва към темата с блокирането на диференциалите. Идва зима и калта все по-често ще е фактор. В сайта, който linux.lab е дал има описание за поставянето на един кит за автоматична блокировка на задния диференциал - Lock Right Locker. Това, обаче е за terrano, а от сайте не можах да разбера дали става за патрол.
Ако някой има опит с този, или някой подобен кит, или пък с процеса на направа на блокировка на задния диференциал, като цяло, нека да сподели опит и да изкаже някое мнение, къде и как и дали може да се направи.
Коментар
-
Сам не можеш нито да го проектираш, нито да го изработиш.
Всички блокировки стават само за диференциалите, за които са разработени, това не е универсално приспособление.
Имането му именно в кал е ъъъ ... спорно преимущество.
Коментар
-
Първоначално публикуван от СтефанСам не можеш нито да го проектираш, нито да го изработиш.
Всички блокировки стават само за диференциалите, за които са разработени, това не е универсално приспособление.
Имането му именно в кал е ъъъ ... спорно преимущество.https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM
Коментар
-
Е, не ме разбирайте погрешно. Нямам намрение да изобретявам нищо, или поне не в областа на автомобилостроенетоИма си цели концерни дето това им е работата.
DJDAVEL, казваш, че е по-добре да си взема един блокаж. Ами аз точно това искам, обаче не зная от къде да го взема
Стефане, за калта имаш предвид, вероятно, че ще се окопаят и 2 те колела. Аз нямам опит все още и затова ми се иска да съм "въоръжен" до зъбиТова е разликата между опитния и новака, според мен. Единия може да постигне много с наличното, а на другия му трябват повече средства, за да постигне нещо
Коментар
-
JoKo много хора си мислят че като са направили джиповете като за страшно офф роуд състезание могат да ходят на всякаде.Аз лично мисля че дори да е страшна машината пак не трябва много бутане по калта.!https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM
Коментар
-
Тая с блокировките е дълга история. Очевидните проблеми - мълниеносно закопаване в калта щом забуксува, късане на полуоски.
Тия които се виждат след малко - пълна загуба на управляемост с блокировка в предния мост, рязко снижаване на ресурса на мостовете, невъзможност за динамично каране на мокър и друг сложен цивилен път, ...
Много още има. Сигурен ли си че това ти трябва?
Коментар
-
Убедихте ме
Мислех, че един блокаж може да е от полза, но и според други, офлайн съвети, които получих, мога само беля да си докарам. И най-лошото, че не просто ще си докарам, а направо ще си я купя белята
А лебедката, то е ясно, че е необходима. Тъй, като гледам ще е електрическа, за около 3500кг.
Коментар
-
Блокажи ако са ръчни по добре защото ще ги включваш когато ти кажеш а не автоматични.Защото всяко по леко поднасяне и те се включват а нали знаете за какво е диференциала.Та най-добре си блокажа да е не е автоматичен тогава аз мисля че има смисал от него.Нали гледаме да не се затъва често.Защото зимата да излизаш да опъваш въже не много хубаво.Но при всички положения една хубава лебетка купена от тук ще е най-добре!https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM
Коментар
-
Nisan Patrol 160
Имам следното питане, след като научих всичко за втулкитеи тяхната подмяна защо продължава да се чува много гандо тракане при преминаване на дупки с бавна скорост, звучи точно като скъсана втулка но не е това може ли да е тампони на шасито към купето или това е глупаво предположение?
no signature no problems
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар