От: Губя антифриз
Трябва още няколко неща да кажа, щото утре някой ще каже " Андро го остави човека да кара със спукана глава".
Оня ден наляхме бая вода в радиатора, отделно в разширителния съд. Хвърля я в движение, а термометъра показва че е добре. Представи си тая система пълна с вода пред завиране и тук таме камери от газове и пара. В един момент голяма камера от газове отива на водната помпа и циркулацията спира, щото помпата въздух не върти. Ти за момент си се разсеял и не забелязваш мигновенното покачване на температурата. Или го забелязваш, но после температурата бързо тръгва надолу и ти се успокояваш. Да, ама тогава е най лошото - в главата, около зоната на датчика всичко е пара и понеже датчика пък пара не мери, термометъра тръгва надолу. През това време ти си спокоен и си караш, до момента до който Патрула спре! Язък за хубавия двигател!
Случвало се е и е съвсем реално.
Има и други възможни "сценарии", кой от кой по лоши.
Джипа така не може да се кара!
Първоначално публикуван от hackman
Преглед на мнение
Оня ден наляхме бая вода в радиатора, отделно в разширителния съд. Хвърля я в движение, а термометъра показва че е добре. Представи си тая система пълна с вода пред завиране и тук таме камери от газове и пара. В един момент голяма камера от газове отива на водната помпа и циркулацията спира, щото помпата въздух не върти. Ти за момент си се разсеял и не забелязваш мигновенното покачване на температурата. Или го забелязваш, но после температурата бързо тръгва надолу и ти се успокояваш. Да, ама тогава е най лошото - в главата, около зоната на датчика всичко е пара и понеже датчика пък пара не мери, термометъра тръгва надолу. През това време ти си спокоен и си караш, до момента до който Патрула спре! Язък за хубавия двигател!
Случвало се е и е съвсем реално.
Има и други възможни "сценарии", кой от кой по лоши.
Джипа така не може да се кара!
Коментар