Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Губя антифриз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Губя антифриз

    Първоначално публикуван от hackman Преглед на мнение
    ...
    Патрола има 2 казанчета едно под друго. Горното е това с високото налягане където при висока температура обикновено има само пара. Под него се намира друго казанче където парата отива по една трабичка от клапата на горното казанче като се очаква докато стигне долното казанче парата да е отново вече течност...
    Едва ли е "пара". Ако беше, щеше да има тема "търся глава".
    Забравил съм вече, колко вода губи и има ли капачка на резервоара?

    Коментар


    • #17
      От: До: Губя антифриз

      Първоначално публикуван от hackman Преглед на мнение
      ......
      Поне 100% се знае, че не е глава, налягането сутринта си го има, но е малко, което според Андро и другите му колеги от сервиза е нормално.
      Абе аз така и не разбрах кое му е нормалното на това да има налягане сутрин (напълно истинал двигател). И на мен маса народ ми разпрявяха, че е "нормално". Като почнех да разпитвам как точно става това, накрая се стигаше до "абе не знам, ама е нормално". Като смених главата със здрава (не нова, а здрава) и стана нормално сутрин да няма абсолютно никакво налягане (и заедно с това стана нормално да не губи грам антифриз и за 10 000 км, а преди колкото дизел, толкова и антифриз сипвах
      Не искам да те притеснявам, дано да е дреболия, но загуба на антифриз + остатъчно налягане в студена система и в комбинация с RD28T... имай едно наум, че отнякъде може и да духа.

      П.С. Преди да сменя главата една година сменях маркучи, капачки, радиатор (той си имаше нужда), парно.....
      Последно редактирано от icerunner; 13-06-10, 23:32.
      Technical Rescue Direct - life lies in courage
      http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

      Коментар


      • #18
        От: До: Губя антифриз

        Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
        Абе аз така и не разбрах кое му е нормалното на това...
        Съмнявам се че е "подналягане". Тоест, като загрее създава нялягане, което капачката периодично изпуска. Като изтине се свива. В един момент трябва да смукне това което е изпуснала и да изравни налягането, но това не се случва и
        става "подналягане".
        Затова и "изчезва" антифриза в разширителния съд и от там на земята.

        Коментар


        • #19
          От: Губя антифриз

          Андро, утре съм при теб да го видим
          One Planet, One Internet!
          We Are All Connected!

          Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO(Skyline)

          Коментар


          • #20
            От: Губя антифриз

            Колеги, в долното казанче нямам налягане. Проблемът е, че след дълго каране водата там е с много висока температура и просто ври и кипи.
            Според мен просто се изпарява. Ще тествам да долея отново с антифриз в правилните количества и да видим какво ще се получи.
            One Planet, One Internet!
            We Are All Connected!

            Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO(Skyline)

            Коментар


            • #21
              От: До: Губя антифриз

              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              Съмнявам се че е "подналягане". Тоест, като загрее създава нялягане, което капачката периодично изпуска. Като изтине се свива. В един момент трябва да смукне това което е изпуснала и да изравни налягането, но това не се случва и
              става "подналягане".
              Затова и "изчезва" антифриза в разширителния съд и от там на земята.
              Ако е така, добре. При мен ясно се усешташе, че издухва навън като отворя капачката. За подналягане обяснението е съвсем просто. Но мен ме убеждаваха, че и другото било "нормално", ама нещо логиката на процесите които водят до това винаги се оплиташе към средата на обяснението
              Technical Rescue Direct - life lies in courage
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

              Коментар


              • #22
                От: Губя антифриз

                Сега се връщам от Андро... 2 пъти замервахме с газ анализатора това което излиза не са изгорели газове. Но се виждат балончетата въздух които излизат от клапата на капачката. Т.е. сложихме едно маркуче на мястото на стандартното и го боднахме в една ботилка с вода и там се виждаха малки мехурчета въздух, личи си, че капачката изпуска.

                Ха сега от къде да си намеря капачка ?
                One Planet, One Internet!
                We Are All Connected!

                Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO(Skyline)

                Коментар


                • #23
                  От: Губя антифриз

                  Първоначално публикуван от hackman Преглед на мнение
                  ...след дълго каране водата там е с много висока температура и просто ври и кипи.
                  Ако това си го виждал, не тормози машината с проби, а се насочи към оправяне на задвижването на перката, която охлажда радиатора. Ако там е наред, значи термостат.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Губя антифриз

                    Термостат-а Андро го погледна и каза, че е наред. Вярно е, че не сме го сваляли за тестове но за сега съм се насочил към купуване на нова капачка с клапа. След това ако още има проблем, тогава може да сваля и термостат-а да го меря с термометър да видим какво ще каже
                    One Planet, One Internet!
                    We Are All Connected!

                    Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO(Skyline)

                    Коментар


                    • #25
                      От: Губя антифриз

                      Първоначално публикуван от hackman Преглед на мнение
                      ... Проблемът е, че след дълго каране водата там е с много висока температура и просто ври и кипи.
                      Според мен просто се изпарява.
                      Послушай Ясен и си оправи охладителната система ,защото в никакъв случай не трябва "да ври и кипи".Почни с термостата-смени го с 76* ,почисти и продухай радиатора и цялата водна риза,виж и турбината на водната помпа да не би да има повредени лопатки.За сравнение -днес при външна температура 37* моят Патрол с колесар и кола отгоре до Пловдив по магистралата държеше нормална температура и нямаше никакви следи от завиране и изхвърляне на вода(термостата е сменен с 76*-в Евро 07 струва 15лв).
                      VEREYA MOTORSPORT TEAM

                      Коментар


                      • #26
                        От: Губя антифриз

                        Даже няма и голямо значение на каква точно температура отваря термостатът, стига тя да е под 100 градуса и да е вярна. С термостат 76 градуса може и без капачка да се работи, но там пък възникват други проблеми.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Губя антифриз

                          Гледал съм я колата, писал съм, че "ремонтирам джипове и микробуси" и няма как да не си кажа мнението. Колкото и да не ми е приятно да кажа, за мен е глава. Същото е мнението и на мой много опитен колега.
                          "Балончетата" в системата не е задължително да са само изгорели газове. Спокойно може да е комбинация с въздуха в такта сгъстяване и последващо довкарване на изгорели газове в такта " изгаряне". Тоест става една разредена от към изгорели газове въздушна смес и затова "тестера" не я хваща.
                          За мен пробата с маркуча в бутилката и наличието на "балончета" е сигурен признак за "духнала" гарнитура, или спукана глава. Още повече че има "надуване" на маркучите.
                          След смяна на капачката, може да се очаква още по яко надуване на системата, от там газова тапа и фатално прегряване на двигателя.
                          Бъди много внимателен.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Губя антифриз

                            И аз да се включа,сутрин налягане нетрябва да има,балончетата колкото и да са малки идват от някаде така че Андро е прав.Предложение!сутринта като е студена виж бързо ли прави налягане в маркучите макар че това е в зависимост от(цепката на гарнитурата) и ако е не нормално бързо, главата долу, шлайфане, нова гарнитура и зглобяване.Знам че на приказки е лесно ама няма как дано да е молкия дявол.
                            Форд Маверик 2,4i 12v 1994.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Губя антифриз

                              Първоначално публикуван от veneli Преглед на мнение
                              ...
                              главата долу, шлайфане, нова гарнитура и зглобяване...
                              За съжаление по вероятно е глава. Гарнитурата е стоманена, многопластова (по спомени 7 пласта). Главата е алуминиева и е слабото място.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Губя антифриз

                                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                                След смяна на капачката, може да се очаква още по яко надуване на системата, от там газова тапа и фатално прегряване на двигателя.
                                Бъди много внимателен.
                                Аз ще направя теста... но ако дига температура с новата капачка невиждам никакъв смисъл да я държа и ще си карам със старата докато върви.
                                След това ремонт на главата.
                                One Planet, One Internet!
                                We Are All Connected!

                                Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO(Skyline)

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X