Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ШИБИДАХ НА ТЕРАНО 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ШИБИДАХ НА ТЕРАНО 2

    Аз сложих обилно грес в зъбното колелце. Откарих моторчето, намазах колкото може, все пак греста отблъсква водата. За сега нямам проблем, дано съм го решил и занапред.
    Nissan Terrano 2.7 TDi
    ----------------------------
    Нещо което работи - не се пипа!

    Коментар


    • #17
      От: ШИБИДАХ НА ТЕРАНО 2

      Значи аз имам същия кахърПред две седмици при разходка в гората като целия ден валя и на мен взе да капе от плафона.Днес отворих люка и налях вода в ваничката и текна от четирите места.Има ли вероятност да има изскочил маркуч на някоя от тръбичките и въпреки това пак да тече в неч и да подлизва по тавана?Като махнах плафона имаше доста конденз.Или ваничката да прилива?
      Другото което е при дъжд се мокри и багажника от ляво все едно някой налива със шише вода.Уплътненията са здрави.Освен да чакам топли дни да изсъхне и с маркуча някой да полива по вратата а аз да гледам отвътре.Автомобила е Нисан Терано 2 2002 г. 3,0 дизел

      Коментар


      • #18
        От: ШИБИДАХ НА ТЕРАНО 2

        Преди около седмица разкачих кората на тавана наполовина.
        Причината е направо теч в купето отпред, отдясно.
        При мен ваничките имаха луфт от горната им страна, там където би трябвало да са плътно залепени за тавана. Предполагам че с времето от жегите са се поразкривили. Наливах с шише и освен това подлизваше някак си странно и през едни като тапички на самите тях.
        Уплътних със силикон (неутрален) и върнах всичко по местата.
        Самите тръбички на ваничките влизат стегнато и плътно - не е от тях.
        Даваха по прогноза поройни дъждове и докато стегне силикона облепих педантично шибедаха околовръст с армирано тиксо.
        На следващия ден все пак имаше някоя и друга "свежа" капка от вътрешната страна на шибедаха, въпреки всичко.
        С две думи... проблемиката продължава да хапе.
        Имам и теч при педала на газта.
        Четох другата тема, в която хората си уплътняват металния капак на вентилатора под предното стъкло.
        Разглобих, инспектирах... при мен този капак е 100% уплътнен, тоест не е от него.
        Също така 100% не е и от неуплътнена долна част на предното стъкло.
        За изскочила тапа на купето не мога да проверя, защото някак си не ми се лежи в калта зад блока в това време.
        Мамка и и вода... сега съм апатично настроен и не смятам да правя нищо, поне докато не се оправи времето.

        П.П.
        Някой да може да ме светне как се махат предпазните колани?
        Последно редактирано от VECTOR; 11-03-14, 17:09.
        Георги Тонев

        Коментар


        • #19
          От: ШИБИДАХ НА ТЕРАНО 2

          Провери за запушени отводни отвори под чистачките.

          ...а и нищо чудно това при педала на газта да е пак от шибидаха. Силикона не лепи всяка пластмаса. Ако въпросните пластмасови неща са полиетилен или полипропилен (което е твърде вероятно), считай че нищо не си залепил. 3/4 от другите пластмаси се лепят рехаво. Мисли за някаква схема без силикон, ако е възможно. Нямам шибидах, иначе, бих ти дал конкретно решение.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #20
            От: ШИБИДАХ НА ТЕРАНО 2

            Имай предвид че като си пуснал вентилатора на макс заедно с въздушната струя овлича и капчици вода.Аз това установих-и когато вали ,,сино,, не си позволявам да пускам вентилатора на повече от 2.Има си тръбичка за отичане на водата под в вентилатора но явно въздушната струя го бута по вездоховодите.Откак го установих ми е сухо в колата.Разбира се това е при мен но реших да споделя.

            Коментар


            • #21
              От: ШИБИДАХ НА ТЕРАНО 2

              Първоначално публикуван от milchev74 Преглед на мнение
              Имай предвид че като си пуснал вентилатора на макс заедно с въздушната струя овлича и капчици вода.Аз това установих-и когато вали ,,сино,, не си позволявам да пускам вентилатора на повече от 2.Има си тръбичка за отичане на водата под в вентилатора но явно въздушната струя го бута по вездоховодите.Откак го установих ми е сухо в колата.Разбира се това е при мен но реших да споделя.
              Провери си капачето под чистачките над вентилатора и двата странични отвора за отводняване. Никога не ми е увличало вода. Въпросния маркуч за оттичане е за конденза от климатика. Излиза в двигателния отсек.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #22
                От: ШИБИДАХ НА ТЕРАНО 2

                И аз имах теч в краката на навигатора и след прочит във форума свалих решетката на чистачките свалих капачето над ел.мотора на парното и се оказа,че е отлепена гарнитурата отгоре и направо при дъжд си капе вътре.Оправих го и го намазах отвсякъде със силикон който не е неутрален а какъвто намерих(няма да умираме с ти я коли я)Теча спряСега остава да спра другите два теча
                Поздрави

                Коментар


                • #23
                  От: ШИБИДАХ НА ТЕРАНО 2

                  Спарки, проверих още тогава. Всичката вода, която налях в пространството под пластмасовата решетка на чистачките мигновено замина покрай калниците на замята.
                  Със силикона съм 100% сигурен че не направих нищо, даже само си отворих работа да го махам. :-(
                  Георги Тонев

                  Коментар


                  • #24
                    От: ШИБИДАХ НА ТЕРАНО 2

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Провери си капачето под чистачките над вентилатора и двата странични отвора за отводняване. Никога не ми е увличало вода. Въпросния маркуч за оттичане е за конденза от климатика. Излиза в двигателния отсек.
                    Всичко съм поверил.Капаците залепени маркучите са добре-даже и темата за водата беше моя.

                    Коментар


                    • #25
                      От: ШИБИДАХ НА ТЕРАНО 2

                      Бая вода изтече в близките месеци, бая вода се процеди и през шибидаха (как по дяволите се пише тази дума в крайна сметка?) ми.
                      При един от бруталните порои забелязах, че всъщност водата подлизва отвътре, между стъклото и металната рамка върху която то е фиксирано трайно.
                      Има едно уплътнение от външната страна - гумен кант, който обикаля околовръст стъклото.
                      Ужким прилепва плътно, но при мен това беше само привидно.
                      Уплътних с неутрален силикон под този кант и оттогава нямам вода вътре.
                      Георги Тонев

                      Коментар


                      • #26
                        От: ШИБИДАХ НА ТЕРАНО 2

                        Искам малко да посъживя темата, интересно ми е как се е справил колегата с теча в багажника. Имам същия проблем. Някой беше споделил решение от един руски сайт, където човека бута шлаух в уплътнението на вратата, явно, за да го удебели и да уплътнява по-добре. В същото време в този форум някой беше споменал, че проблемът идва от уплътнението на купето.

                        При обилно поливане с маркуч аз забелязах, че при мен вода се процежда през дупката на вратата, през която минава рамото на пантата. Там имаше прокъсано уплътнение, което оправих и бях сигурен, че проблемът е решен, понеже се виждаше, че точно това се случва. Явно това е така при голям поток вода, а при по-малък такъв си намира и друг път.

                        За да не съм окончателно офтопик - аз също имах теч от шибедаха Филмирах се, че трябва да разглобявам тавана и да търся въпросните маркучи, които отвеждат водата. След малко по-внимателно и търпеливо проучване на теча установих, че водата идва изцяло измежду стъклото и металната рамка. При свалянето ясно се виждаше къде е прокъсано, къде влиза вода и е ръждясало. Почистих доколкото мога и уплътних добре. Допълнително залепих и гуменото уплътнение, което обхваща целия модул. Не знам дали беше необходимо, но не пречеше да го направя. Засега след 2-3 валежа проблеми от там няма.

                        Драмата с водата по предните стелки я имаше и при мен като отдясно теча беше минимален само при много силен и продължителен порой. Отляво обаче беше наквасено стабилно. Както вече е споменато - пластмасата под чистачките, от пасажерската страна хубаво се уплътнява капака, за да не тече върху моторчето на вентилацията на купето. От другата страна не виждам смисъл да се уплътнява понеже така или иначе ще тече в легена, който е предвиден да отвежда вода. Там уплътнение фабрично нямаше при мен.

                        Коментар


                        • #27
                          От: ШИБИДАХ НА ТЕРАНО 2

                          При мен теча спря след като залепих външното/горното/уплътнение за купето със силикон.Намазах и залепих най-вече мястото където уплътнението прави дъги в двете си страни.Това помага водата да се отича покрай другото уплътнение и да не влиза в купето.

                          Коментар


                          • #28
                            От: ШИБИДАХ НА ТЕРАНО 2

                            Здравейте,
                            И аз съм собственик на Терано 3 тди.
                            Преди това имах 2.7.
                            Да споделя и аз за проблема с люка.
                            Не капе нито при мивка с четки, нито при дъжд.
                            Но отвътре рамката е изцяло ръждясъла.
                            Вижда се от горе че уплътненията са остарели и не уплътнява добре.
                            Дори не прилепи плътно към купето и при висока скорост се чуя въздуха отвън.
                            И не знам дали да не пробвам в някой сервиз специализиран ��

                            Коментар


                            • #29
                              Оправих си люка, смених го с много по запазен.
                              Но след дъжд се мокри пода на шофьорското място.
                              Може ли някакви снимки на мястото около чистачките което давате че трябва да се уплътни и почисти

                              Коментар


                              • #30
                                Временно решение е. Купих люк, дето изглеждаше направо перфектно, без капичца видима ръжда.

                                ...и беше по-отлепен от друг доста по-ръждясал от него. Отделно при течовете никак не е проблема на уплътняването към тавана. Просто конструкцията на уплътнението е правена от някой, когото бих удушил с голи ръце. Уплътнението е правено така, че под него задължително влиза вода, и задължително има сериозни проблеми да излезе. От това задължително започва да ръждясва и да подкожушва под боята на стойката, като в крайна сметка протича, нищо че стойката/основата е и поцинкована. Под ръба на уплътнението по цялата периферия има прекрасно каналче, нещо като 2x3mm, а там прониква вода даже и капилярно, между стъклото и уплътнението.

                                Ей ви снимка:

                                Уплътнението е залепено САМО към ламаринената основа.

                                В тоя смисъл, ако искате трайно решение, трябва да намерите начин да наблъскате под ръба на уплътнението неутрален силикон например. Ама буквално да наблъскате, докато започне да излиза, по цялата периферия. Така ще запълните въпросната кухина и ще осигурите залепване между уплътнението и стъклото.

                                Ако моментът е изпуснат, следващия етап е пълно разглобяване, почистване от ръжда, боядисване с епоксиден грунд, боядисване с боя, наново залепване, като тоя път преди полагане на уплътнението по ръба на стъклото се слага такова излишество от уплътнител, което да изключи всякакъв теч от там.

                                Повярвайте ми, не искате да правите това. Само отлепването и почистването от ръжда ще ви скъсат нервичките, много е вероятно да ви трябва още едно уплътнение, а мацаницата е огромна, защото се работи с лепило за автостъкла. Отделно след всяко залепване трябва да чакате минимум 3-4 дена, ако се работи с обикновено лепило. Аз работих с такова с втвърдител, та поне това избягнах. Ама такова с втвърдител няма от къде да купите в България, хич да не споменавам че и да купите, нямате ли електрически пистолет за силикон, и то як такъв, няма да може да работите - хем се нагрява преди работа, зашото иначе не може да мине през смесителя, хем трябва да работите бързо, защото иначе изстива и спира да тече през смесителя, което води до пълен брак на смесителя с втвърдителя. Хем изначално си е твърдо и с ръчен пистолет се работи АДСКИ МЪЧИТЕЛНО и с много псуване.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X