Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с маслото на Нисан Терано 2 2.7тди 99г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Да ползвам темата, тъй като ми предстои смяна на маслото.
    Гледам в сайтовете маслените филтри ги дават с два вида резби , 3/4"-16 и 1"-12.
    Тераното е 2.7 ТДИ 2001 год.
    Кой филтър е правилния ?
    ​​
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • #32
      MANN W 933/1 е правилния.

      Не знам в кои сайтове гледаш, ама нещо са се объркАли. Масления филтър е еднакъв на всичките терано 1 и 2 2.7, от първото до последното.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #33
        Ясно , благодаря Спарки ! ​​​​​​

        Инъче в частите. бг гледах.
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • #34
          Спарки, мисля че ги има с два вида резби, едната е по-широка, дали не беше на 2.7 ТД, а тесната на ТДИ ?!
          Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
          X-trail 2.2 Di 2003
          Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение
            Спарки, мисля че ги има с два вида резби, едната е по-широка, дали не беше на 2.7 ТД, а тесната на ТДИ ?!
            Мда, така се оказва. След 1996-та са с "новия", според MANN.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #36
              С по-големия отвор маслен филтър е за ТД, с по-малкия отвор е за ТДИ, въздушните филтри също са различни.
              Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
              X-trail 2.2 Di 2003
              Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

              Коментар


              • #37
                Какво е логичното обяснение , че се изисква смяна на маслото през 6 месеца ?
                Който търси , намира !
                Човекът е човек, когато е на път !

                Коментар


                • #38
                  Логичното обяснение е че маслата, за които тоя мотор е правен, нямат нищо общо с модернно масло, камо ли полусинтетика или синтетика.

                  При все това, аз го сменях 2 пъти годишно, което при мен е нещо като 7-8000км пробег. Ако имаш по-малко от 10000км годишен пробег, съвсем спокойно можеш да го сменяш веднъж годишно, стига да не наливаш някой боклук. Аз си карам всичките возила само с пълна синтетика.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #39
                    Здравейте!
                    Смятам за следваща смяна на масло да сложа ФУКС TITAN GT1 FLEX3 5w-40. Какво е мнението ви? Терано 2.7тди 2001 година. Благодаря!

                    Коментар


                    • td120
                      td120 коментира
                      Редактиране на коментар
                      За тоз мотор/година избягвайте масла,в които присъства категорията ACEA C(x).Пари на вятъра.
                      Слагайте "нормално" дизелово масло,като от долното мнение.
                      Ако държите на Фукс,то потърсете

                      Fuchs TITAN Supersyn LONGLIFE 5W-40

                      FUCHS TITAN SUPERSYN LONGLIFE SAE 0W-40

                      Fuchs TITAN Supersyn PRO 229.5 SAE 5W-40

                      или кое да е 0w-40; 5w-40 ACEA A3/B3/B4 от други марки. Но без C3 на етикета.Нито требе на мотора,нито ще му действа благотворно.

                  • #40
                    Ми няма лошо. Но моторът е всеяден, та велика разлика не очаквай. Винаги съм бил привърженик на добрата синтетика. Погледни и Amsoil Signature 5w40. Нямaш катализатор и DPF и маслото е особено добро точно за такива случаи.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #41
                      Благодаря на отзовалите се, за бързата реакция. Да разбирам, че няма проблем да го сложа, но следващия път мога да избера по подходящо?

                      Успешен ден!

                      Коментар


                      • #42
                        Първоначално публикуван от Rosen_v Преглед на мнение
                        Да разбирам, че няма проблем да го сложа, но следващия път мога да избера по подходящо?
                        Няма проблем да го сложиш. За другия път просто търси масло, което е ACEA Ax/Bx а не ACEA Cx. Нямаш катализатор и DPF и са само пари на вяръра (ACEA Cx са по-скъпи), освен че и като параметри точно за тоя двигател Ax/Bx са по-добри. В общия случай ACEA A3/B3 или A3/B4 са най-разпространени с тоя вискозитет.

                        ...и сменяй на най-много 10000км, не на 15000. Не че нещо ще му стане, но това е класически дизел, чието масло става на катран доста бързо, в сравнение с някои модерни. Например трилитровия дизел на терано го цапа много по-малко - на 2000-3000км маслото още има прозрачност, докато при 2.7 си е доволно почерняло.

                        Моя съм го карал с всичко от 20W50, през 15W40, 10W40, 5W40, до 10W60. Както писах, моторът е всеяден. Накрая пердашех 5W40 Motul по веднъж годишно преди зима и толкоз.

                        Важно е масленият филтър да е MANN.

                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #43
                          Разбирам, благодаря за разяснението, полезно е. Винаги сменям масло на 8-10000 или година. А относно филтъра - защо е важно да бъде МАНН? Гледам са ми дали КНЕХТ. Да го връщам ли?

                          Коментар


                          • #44
                            Защото специално на тоя двигател, при всички останали, които съм пробвал (4-5 вида, и евтини и скъпи), след 2-3-4 месеца започва да качва масло по-бавно и по-бавно, като като приближи годин /7000+ километра, започва да се моте по 2-3-4 секунди при първо палене. С MANN няма такова нещо и си качва масло еднакво бързо до последно. Според мен на другите клапанът започва да изпуска по малко и след една нощ престой филтъра остава празен.

                            Оригиналния също е MANN в опаковка NISSAN.

                            Няма да е проблем да оставиш тоя филтър, но ако при първо палене започне да се мота преди да изгаси лампата на маслото, да знаеш че е от това.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • Rosen_v
                              Rosen_v коментира
                              Редактиране на коментар
                              Благодарско! Жив и здрав!

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X