Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дали имам проблем или .........

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дали имам проблем или .........

    Здравейте колеги,
    искам да попитам и Вас останалите собственици на Терано 2 дали се получава така както при мен, и дали имам повод да се притеснявам, то не точно притеснение но дали да посетя някой майстор.
    Та при включването на климатика забелязвам много често включване и изключване на перката на климатика, тази която е елекрическа. Примерно за 1 мин. се включва на три пъти за по 10 сек. и спира.
    Карам и други автомобили с климатик но съм забелязал, че при тях не е така, като се включи тази перка и си работи по-дълго време. Далеч съм от мисълта въобще да не изключи, но пък толкова често.
    Та въпроса ми е при Вас как е? Има ли такова нещо или си работи постоянно?
    Само да спомена, че климатика е току що зареден с необходимото количество фреон.

  • #2
    До: Дали имам проблем или .........

    Това се случва защото климатика ти достига минималната температура и се изключва за да не му се обледи питата ако пуснеш вентилатора на максимална степен прката и като цяло системата ще се изключва по рядко.Демек всичко е нормално а лятото когато е по топло това ще се случва по-рядко.При тези както и при други японци когато доиде време да спре компресора спира и перката докато при някой европейци не е баш така и перката се контролира по друг начин.
    Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
    Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

    Sofrace Offroad Team

    Коментар


    • #3
      До: Дали имам проблем или .........

      Изчакай да се стопли. Пусни климатика. Ако пак прави същото, значи или е празен. или е препълнен, или е задръстен. В моя случай беше препълнен. Направиха му "кръвопускане" и се оправи.

      Предполагам е или препълнен, или задръстен. Може да питаш колегата Iliikata - http://forum.offroad-bulgaria.com/member.php?u=5873 . Аз щом е за климатик, ходя при него. Сега все още няма навалица. Драсни му едно лично и се разберете. Още повече че и той кара терано, та е съвсем наясно кое-що.

      ПП: Сега виждам че е зареждан. Значи или е препълнен, или е задръстен филтъра със силикагела, и изключва заради високо налягане в системата.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        До: Дали имам проблем или .........

        Аз също мисля, че има някакъв проблем, защото това според мен не е нормално.
        Не може да замръзне толкова бързо питата, защото това започва да го прави още при самото включване, а не след като работи известно време.
        Това за запушването е наистина причина и ще го проверя, т.е. направо ще го сменям.
        А възможно ли е ако има отнякъде лек теч да прави този проблем, защото със сигурност го има, сега даже съм сложил оцветител и ще гледаме откъде е.

        Коментар


        • #5
          До: Дали имам проблем или .........

          Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
          Аз също мисля, че има някакъв проблем, защото това според мен не е нормално.
          Не може да замръзне толкова бързо питата, защото това започва да го прави още при самото включване, а не след като работи известно време.
          Това за запушването е наистина причина и ще го проверя, т.е. направо ще го сменям.
          А възможно ли е ако има отнякъде лек теч да прави този проблем, защото със сигурност го има, сега даже съм сложил оцветител и ще гледаме откъде е.
          Всичко е възможно.

          Както казах, при мен се държеше така лятото. Пролетта бях ходил на профилактика - източиха го, смениха маслото, и го напълниха. Известно време работеше, но като стана горещо и поработи малко по-дълго, започна да "хълца" по тоя начин, и почти да не духа студено. Оказа се че е леко препълнен. Оптавиха нещата и от тогава проблеми не съм имал.

          Всъщност, щом обледенява питата (вътрешната), предполагаемо фреона е по-малко от нужното. Така съм чувал.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            До: Дали имам проблем или .........

            Както са казали хората, тя лисицата си има опашка.

            Та това често включване и спиране на вентилатора на климатика, съответно включване и изключване на компресора, се оказа, че е именно от това, че системата имаше съвсем лек теч от радиатора.
            След смяната му с нов всичко си дойде на място, т.е. вентилатора и компресора си работят постоянно и равномерно.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X