Кажете ми моля , възможно ли е този Patrol да е 01.93год?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кажете ми моля, възможно ли е този Patrol да е 01.93год?
Свий
X
-
По принцип да.Това е по-стария Патрол,но е твърде възможно.Значи кола регистрирана 01.1993г,може да е произведена и 1990-1991год.Особено когато се касае за Джип,може да мине повече време от дата на производство до дата на първа регистрация.Най точно кога е произведен може да се разбере с номера на рамата от програма на Нисан.Ако не мошеш да го провериш сам дай номера на рамата и аз ще го проверя.Незнам защо се интересуваш толкова от годината ,но ако ще го купуваш по добре е да гледаш състоянието на автомобила.Успех.NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
-
Малеей ако е испанска сглобка ,а пък ако е 2.8д-4цилиндров бягай далече от него и не си слагай таралеж в гащите.Изключително трудна подръжка,няма части и въобще не ти трябва такова извращение.Значи като си търсех джипка гледах няколко 3.3д и проверявах при колеги вносители на части за японци-хората ме увериха,че има всичко за тях/даже за по-сигурно направих запитване за части по основен ремонт и хората ми дадоха цени и наличности/.Така че 3.3д не е чак толкова проблемен мотор,по-скоро масрафите/данъци,гражданска отговорност,разход и др./са по-големи.NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
Да, испанския Патрол (Y260) има разлики от Y160 и от Y60 (GR-a), но пък чак извращение??? Много неща са като на GR-a, а това което не е без проблеми се сменя с такова от GR - например серво на спирачките. Е има и екзотики, като заден стоп 270лв., но коя кола ги няма?? В немалко отношения предпочитам този Патрол пред GR, както и обратното разбира се.Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнениеМалеей ако е испанска сглобка ,а пък ако е 2.8д-4цилиндров бягай далече от него и не си слагай таралеж в гащите.Изключително трудна подръжка,няма части и въобще не ти трябва такова извращение...
А много ми е интересно кой е тоя 2.8 4-цилиндров дизелов мотор на Патрол?
Коментар
-
...."На нем был установлен дизель Perkins обьемом 2,7 л, а позднее - 2,8 л. Впоследствии испанский Patrol оснащался различными двигателями, в том числе и четырехцилиндровым дизелем объемом 2,8 л, как и NISSAN, а также другими. Позднее продажа машин, выпускаемых в Испании, как и в Японии, под маркой NISSAN, была прекращена. Однако в Иране, где в 1985 году началось производство лицензионных Patrol 160, их делают до сих пор. "....Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнениеДа, испанския Патрол (Y260) има разлики от Y160 и от Y60 (GR-a), но пък чак извращение??? Много неща са като на GR-a, а това което не е без проблеми се сменя с такова от GR - например серво на спирачките. Е има и екзотики, като заден стоп 270лв., но коя кола ги няма?? В немалко отношения предпочитам този Патрол пред GR, както и обратното разбира се.
А много ми е интересно кой е тоя 2.8 4-цилиндров дизелов мотор на Патрол?
Tова намерих при братята руснаци.
Коментар
-
Говоря за Нисан Патрол с мотор 2.8д /чист дизел-без турбина/който е 4 цилиндъра и е испанска сглобка.Ето за него казвам че е извращение.Утре ще проверя и ще напиша и кода на мотора му.Скоро в Мобилето имаше един такъв в Казанлък,който за малко щях да ходя да гледам,но се усетих на време.Много хора даже не са чували за това чудо на испанската техника,но ........уви той си го има.А този модел не излиза по почети никакви каталози,да не говорим че никой не внася нищо за него и покупката му граничи с безумие!!!! Та за него казвам на колегата да внимава да не се насади на Пачи Яйца.А за останалите "испанци" нищо лошо,както каза Яро доста от частите им са заменими с такива от GR.Това е .Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнениеДа, испанския Патрол (Y260) има разлики от Y160 и от Y60 (GR-a), но пък чак извращение??? Много неща са като на GR-a, а това което не е без проблеми се сменя с такова от GR - например серво на спирачките. Е има и екзотики, като заден стоп 270лв., но коя кола ги няма?? В немалко отношения предпочитам този Патрол пред GR, както и обратното разбира се.
А много ми е интересно кой е тоя 2.8 4-цилиндров дизелов мотор на Патрол?
NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
Мотора на Патрлоа 2.8д-4 цилиндара е А4.28 (55кв-76кс).Има го и вав вариант А4.28тд-4цилиндара (70кв-95кс).Не излизат в по4ети никакав каталог нито в програмата на Ниссан.NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
този е с двг. 3.3 , но има някаква драма с нафтовата помпа . Като лейка е . Иначе купето е що-годе прилично . Ламарините също . По окачването и трансмисиите не се чуват някви странни шумове. Поне не за моето непрофесионално ухо . А има ли начин на место да се разбере годината? И какво може да се скапе в помпата? Ремонтира ли се , или се сменя и горе - долу колко би излязло ? Благодаря предварително.ПАНЧО
Коментар
-
Не разбирам какво толкова те притеснява годината? Ако разбира се колата е добре. Пак да повторя, че според моя информация, части за 3.3 дизела на практика не се намират (нови), иначе факт, че този двигател е чутовно здрав (Веско и Петя не случайно с този мотор отидоха до Магадан и се върнаха).
За офроуд, 3.3 е добър избор, но за цялостна (комбинирана) употреба аз бих избрал 2.8тд, което ще рече 260-тка или GR.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар