Кажете ми моля , възможно ли е този Patrol да е 01.93год?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кажете ми моля, възможно ли е този Patrol да е 01.93год?
Свий
X
-
По принцип да.Това е по-стария Патрол,но е твърде възможно.Значи кола регистрирана 01.1993г,може да е произведена и 1990-1991год.Особено когато се касае за Джип,може да мине повече време от дата на производство до дата на първа регистрация.Най точно кога е произведен може да се разбере с номера на рамата от програма на Нисан.Ако не мошеш да го провериш сам дай номера на рамата и аз ще го проверя.Незнам защо се интересуваш толкова от годината ,но ако ще го купуваш по добре е да гледаш състоянието на автомобила.Успех.NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
-
Малеей ако е испанска сглобка ,а пък ако е 2.8д-4цилиндров бягай далече от него и не си слагай таралеж в гащите.Изключително трудна подръжка,няма части и въобще не ти трябва такова извращение.Значи като си търсех джипка гледах няколко 3.3д и проверявах при колеги вносители на части за японци-хората ме увериха,че има всичко за тях/даже за по-сигурно направих запитване за части по основен ремонт и хората ми дадоха цени и наличности/.Така че 3.3д не е чак толкова проблемен мотор,по-скоро масрафите/данъци,гражданска отговорност,разход и др./са по-големи.NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнениеМалеей ако е испанска сглобка ,а пък ако е 2.8д-4цилиндров бягай далече от него и не си слагай таралеж в гащите.Изключително трудна подръжка,няма части и въобще не ти трябва такова извращение...
А много ми е интересно кой е тоя 2.8 4-цилиндров дизелов мотор на Патрол?
Коментар
-
Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнениеДа, испанския Патрол (Y260) има разлики от Y160 и от Y60 (GR-a), но пък чак извращение??? Много неща са като на GR-a, а това което не е без проблеми се сменя с такова от GR - например серво на спирачките. Е има и екзотики, като заден стоп 270лв., но коя кола ги няма?? В немалко отношения предпочитам този Патрол пред GR, както и обратното разбира се.
А много ми е интересно кой е тоя 2.8 4-цилиндров дизелов мотор на Патрол?
Tова намерих при братята руснаци.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнениеДа, испанския Патрол (Y260) има разлики от Y160 и от Y60 (GR-a), но пък чак извращение??? Много неща са като на GR-a, а това което не е без проблеми се сменя с такова от GR - например серво на спирачките. Е има и екзотики, като заден стоп 270лв., но коя кола ги няма?? В немалко отношения предпочитам този Патрол пред GR, както и обратното разбира се.
А много ми е интересно кой е тоя 2.8 4-цилиндров дизелов мотор на Патрол?NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
Мотора на Патрлоа 2.8д-4 цилиндара е А4.28 (55кв-76кс).Има го и вав вариант А4.28тд-4цилиндара (70кв-95кс).Не излизат в по4ети никакав каталог нито в програмата на Ниссан.NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
този е с двг. 3.3 , но има някаква драма с нафтовата помпа . Като лейка е . Иначе купето е що-годе прилично . Ламарините също . По окачването и трансмисиите не се чуват някви странни шумове. Поне не за моето непрофесионално ухо . А има ли начин на место да се разбере годината? И какво може да се скапе в помпата? Ремонтира ли се , или се сменя и горе - долу колко би излязло ? Благодаря предварително.ПАНЧО
Коментар
-
Не разбирам какво толкова те притеснява годината? Ако разбира се колата е добре. Пак да повторя, че според моя информация, части за 3.3 дизела на практика не се намират (нови), иначе факт, че този двигател е чутовно здрав (Веско и Петя не случайно с този мотор отидоха до Магадан и се върнаха).
За офроуд, 3.3 е добър избор, но за цялостна (комбинирана) употреба аз бих избрал 2.8тд, което ще рече 260-тка или GR.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар