Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кажете ми моля, възможно ли е този Patrol да е 01.93год?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кажете ми моля, възможно ли е този Patrol да е 01.93год?

    Кажете ми моля , възможно ли е този Patrol да е 01.93год?
    Прикачени файлове
    ПАНЧО

  • #2
    По принцип да.Това е по-стария Патрол,но е твърде възможно.Значи кола регистрирана 01.1993г,може да е произведена и 1990-1991год.Особено когато се касае за Джип,може да мине повече време от дата на производство до дата на първа регистрация.Най точно кога е произведен може да се разбере с номера на рамата от програма на Нисан.Ако не мошеш да го провериш сам дай номера на рамата и аз ще го проверя.Незнам защо се интересуваш толкова от годината ,но ако ще го купуваш по добре е да гледаш състоянието на автомобила.Успех.
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • #3
      Мен ме съмнява да има Patrol Y160-тка 93г., но най-добре е да се види по VIN-a, както предлага Любашки. Ако е 3.3д или тд, има проблем с частите (трудно се намират), иначе мотора е много здрав.

      Коментар


      • #4
        Мисля , че може , ако е испанска сглобка. А доколкото знам , в Иран ги сглобяват и досега.
        Последно редактирано от Тихомир; 26-01-07, 11:22.

        Коментар


        • #5
          Малеей ако е испанска сглобка ,а пък ако е 2.8д-4цилиндров бягай далече от него и не си слагай таралеж в гащите.Изключително трудна подръжка,няма части и въобще не ти трябва такова извращение.Значи като си търсех джипка гледах няколко 3.3д и проверявах при колеги вносители на части за японци-хората ме увериха,че има всичко за тях/даже за по-сигурно направих запитване за части по основен ремонт и хората ми дадоха цени и наличности/.Така че 3.3д не е чак толкова проблемен мотор,по-скоро масрафите/данъци,гражданска отговорност,разход и др./са по-големи.
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • #6
            Благодаря за обясненията , питам щот доколкото знам след 91-ва са GR . А иначе наистина търся джипка и тази е с много изгодна оферта . Искат му < от 6К. А обикновено тия хубави оферти не са читави.
            ПАНЧО

            Коментар


            • #7
              От това купе има произведени 1993г. но с малки разлики от този на снимката. Цвета също не е от 1993г./ако е оригинален/. Предвид цената, този автомобил според мен е преди 1988г. Поздрави!
              VARADERO SD2

              Коментар


              • #8
                Неточната година на производство е често срещана сред автомобилите в България по много причини, както и голям процент от обявите се публикуват умишлено с неточна дата!
                VARADERO SD2

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                  Малеей ако е испанска сглобка ,а пък ако е 2.8д-4цилиндров бягай далече от него и не си слагай таралеж в гащите.Изключително трудна подръжка,няма части и въобще не ти трябва такова извращение...
                  Да, испанския Патрол (Y260) има разлики от Y160 и от Y60 (GR-a), но пък чак извращение??? Много неща са като на GR-a, а това което не е без проблеми се сменя с такова от GR - например серво на спирачките. Е има и екзотики, като заден стоп 270лв., но коя кола ги няма?? В немалко отношения предпочитам този Патрол пред GR, както и обратното разбира се.

                  А много ми е интересно кой е тоя 2.8 4-цилиндров дизелов мотор на Патрол?

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                    Да, испанския Патрол (Y260) има разлики от Y160 и от Y60 (GR-a), но пък чак извращение??? Много неща са като на GR-a, а това което не е без проблеми се сменя с такова от GR - например серво на спирачките. Е има и екзотики, като заден стоп 270лв., но коя кола ги няма?? В немалко отношения предпочитам този Патрол пред GR, както и обратното разбира се.

                    А много ми е интересно кой е тоя 2.8 4-цилиндров дизелов мотор на Патрол?
                    ...."На нем был установлен дизель Perkins обьемом 2,7 л, а позднее - 2,8 л. Впоследствии испанский Patrol оснащался различными двигателями, в том числе и четырехцилиндровым дизелем объемом 2,8 л, как и NISSAN, а также другими. Позднее продажа машин, выпускаемых в Испании, как и в Японии, под маркой NISSAN, была прекращена. Однако в Иране, где в 1985 году началось производство лицензионных Patrol 160, их делают до сих пор. "....
                    Tова намерих при братята руснаци.

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                      Да, испанския Патрол (Y260) има разлики от Y160 и от Y60 (GR-a), но пък чак извращение??? Много неща са като на GR-a, а това което не е без проблеми се сменя с такова от GR - например серво на спирачките. Е има и екзотики, като заден стоп 270лв., но коя кола ги няма?? В немалко отношения предпочитам този Патрол пред GR, както и обратното разбира се.

                      А много ми е интересно кой е тоя 2.8 4-цилиндров дизелов мотор на Патрол?
                      Говоря за Нисан Патрол с мотор 2.8д /чист дизел-без турбина/който е 4 цилиндъра и е испанска сглобка.Ето за него казвам че е извращение.Утре ще проверя и ще напиша и кода на мотора му.Скоро в Мобилето имаше един такъв в Казанлък,който за малко щях да ходя да гледам,но се усетих на време.Много хора даже не са чували за това чудо на испанската техника,но ........уви той си го има.А този модел не излиза по почети никакви каталози,да не говорим че никой не внася нищо за него и покупката му граничи с безумие!!!! Та за него казвам на колегата да внимава да не се насади на Пачи Яйца.А за останалите "испанци" нищо лошо,както каза Яро доста от частите им са заменими с такива от GR.Това е .
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • #12
                        Мотора на Патрлоа 2.8д-4 цилиндара е А4.28 (55кв-76кс).Има го и вав вариант А4.28тд-4цилиндара (70кв-95кс).Не излизат в по4ети никакав каталог нито в програмата на Ниссан.
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • #13
                          този е с двг. 3.3 , но има някаква драма с нафтовата помпа . Като лейка е . Иначе купето е що-годе прилично . Ламарините също . По окачването и трансмисиите не се чуват някви странни шумове. Поне не за моето непрофесионално ухо . А има ли начин на место да се разбере годината? И какво може да се скапе в помпата? Ремонтира ли се , или се сменя и горе - долу колко би излязло ? Благодаря предварително.
                          ПАНЧО

                          Коментар


                          • #14
                            Не разбирам какво толкова те притеснява годината? Ако разбира се колата е добре. Пак да повторя, че според моя информация, части за 3.3 дизела на практика не се намират (нови), иначе факт, че този двигател е чутовно здрав (Веско и Петя не случайно с този мотор отидоха до Магадан и се върнаха).

                            За офроуд, 3.3 е добър избор, но за цялостна (комбинирана) употреба аз бих избрал 2.8тд, което ще рече 260-тка или GR.

                            Коментар


                            • #15
                              Имам 2 Патрола с 3.3 двигател,невероятно здрав,много трудно може да го убиеш,части за основен ремонт около 700 лева.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X