Здравейте, от къде да търся нова глава за Патрол 2.8 TD 91г.? Оказа се, че тази на моят джип е заварявана и от това , което прочетох по-горе, разбрах, че няма смисъл да слагам втора употреба.....
Здравейте, от къде да търся нова глава за Патрол 2.8 TD 91г.? Оказа се, че тази на моят джип е заварявана и от това , което прочетох по-горе, разбрах, че няма смисъл да слагам втора употреба.....
Колеги,извинявам се че спамя темата,но понеже забелязвам че масово се търсят глави за 2.8тд.
Наистина ли са толкова капризни тези глави на 2.8тд или просто са следствие от лоша поддръжка?
Колеги,извинявам се че спамя темата,но понеже забелязвам че масово се търсят глави за 2.8тд.
Наистина ли са толкова капризни тези глави на 2.8тд или просто са следствие от лоша поддръжка?
Да не си решил да махаш твоя двигател и да си слагаш 2.8 моторетка?????
Колеги,извинявам се че спамя темата,но понеже забелязвам че масово се търсят глави за 2.8тд.
Наистина ли са толкова капризни тези глави на 2.8тд или просто са следствие от лоша поддръжка?
...масово в никакъв случай,просто алуминиевата глава на 6 цилиндровия редовак е податлива на спукване при прегряване и затова трябва всичко в охлаждащата с-ма да е наред и да се следи стриктно температурата на двигателя.
А дали някой не е пробвал да сложи цял двигател от Терано 2 - 2,7 TDi малко по-мощен мотор, малко по-лек и малко по-къс ?
Не е ли по евтино отколкото да се ремонтира Патролския мотор ?
А дали някой не е пробвал да сложи цял двигател от Терано 2 - 2,7 TDi малко по-мощен мотор, малко по-лек и малко по-къс ?
Не е ли по евтино отколкото да се ремонтира Патролския мотор ?
Не знам дали е по евтино ,но къде ще намериш читав 2.7 TDI че да пробваш и за какви пари ще е ?
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Доколкото чета във форума, всички са много доволни от 2,7 TDi - не е така проблемен като 2,8 на Патрола. Само не знам дали пасва на кутията на Патрола директно ?
Щото никой не кара тераното като патрул
Освен това ТД27 има повече коне от РД28Т чак във версията TD27ETi.
И ако не бъркам е с чугунена глава - т.е. май не е по-лек.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Доколкото чета във форума, всички са много доволни от 2,7 TDi - не е така проблемен като 2,8 на Патрола. Само не знам дали пасва на кутията на Патрола директно ?
Не сменяй Патролския двигател с такъв от Терано/няма да издържи на твоето каране/
Само немога да разбера какъв е този мит с проблемния двигател и с "податливата на спукване глава" на RD28T ? Кой е този дизелов двигател с алуминиева глава, който при прегряване не е проблемен и не пука главата ??? Защо винаги проблема се търси в "конструкторска грешка" и се пренебрегва фактора задкормилно устройство? Ми той Гробаря спука дори чугунена глава на SD33 ! А да замениш (сравняваш) шест цилиндров двигател с четири цилиндров е меко казано смешно !
Ми той Гробаря спука дори чугунена глава на SD33 ! ...
.....
Аз имах съмнения за това още като го купувах../италианско каране/но го оставих да видя колко ще издържи!Сега след като смених главата,шлайфах я смених гумичките и припаснах клапаните,се качих на съвсем друг джип!Има моменти когато като си отпусна крака върти големите гуми даже и на асфалт/а преди не му стигаше силичката/сега върви като луд.......няма пълно щастие,на нашето каране нещо рано или късно се чупи!
Коментар