Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Патрол 2001г д.б. дизел автоматик +/- ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Патрол 2001г д.б. дизел автоматик +/- ?

    Не намерих кой-знае колко информация за този модел и година на Нисан, освен че 3-литровия дизел имал фабрични дефекти и често се стигало до смяната на двигателя /гаранционно/.
    Какви са отзивите за автоматичната скоростна кутия?

    Днес покарах малко (по шосе) въпросния екземпляр и съм със сравнително добри впечатления. При кик даун вдига оборотите до около 3500 и след това бързо връща пак на по-горната предавка. Не се усеща съществено ускорение, но все пак си е тежък автомобил... Двигателя ми се видя доста тих.
    Возеше доста прилично и в завой беше доста стабилен /с 2.5" окачване и 31" гуми/.

    Моля колегите, които са притежавали такъв да пишат - какъв е разхода градско/магистрала, каква е скоростта, до която може да се кара на дълъг път без да се мъчи мотора и т.н.
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

  • #2
    До: Патрол 2001г д.б. дизел автоматик +/- ?

    Тази тема прегледа ли я?

    Коментар


    • #3
      До: Патрол 2001г д.б. дизел автоматик +/- ?

      да, прегледах я преди 2 дни, току що още веднъж и от 8 страници по моята тема намерих това:
      Първоначално публикуван от BadAngel Преглед на мнение
      за което се радвам искрено, но искам да ти кажа, че говориш така, защото не си имал патрол У61 с новия 4 цилиндров дизел ZD30 в момента от новите джипове на нисан най-здрави се оказват патфайндер/навара мураното... си е паркетник, а патрола все още носи старите проблеми, въпреки че е с нови фарове (сега напоследък зацикля трансвера при автоматиците и е много весело, като не може да минеш на 4х2 ) също дефектира системата за телескопичния заден мост или там квото е, абе дето се увеличава хода на колелото

      Първоначално публикуван от BadAngel Преглед на мнение
      точно, 3.0 двигателя е боклук 2.8 по-бива, но пък той пука глави, по принцип има нещо куцо в патрола, виж при бензина грешка няма 4800 кубиковия бензин е ток и жица
      Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
      С 2.8 съм имал и бях доволен,с 3.0 имам приятел , взе го нов сега е на близо 200 000 и проблеми никакви.Карал съм го доста и е по добър от 2.8 , дай да не спорим
      Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
      Както по-горе написах аз не съм чел някъде или срещал някой който да е доволен от 3.0 ТД на Нисан. Познавам и имам наблюдения върху Патрул с такъв двигател купен нов на който му е заменен двигателя в гаранционния срок а сега собственика му се опитва всячески да продаде защото и от новия двигател има дълъг лист с оплаквания.

      По въпроса за двигателите съм чел доста мнения отвън, ето един цитат който до голяма степен ги обобщава:
      ***

      CONCLUSION
      The Patrol is a robust vehicle that stands up to some punishing
      treatment. The aging live axle front and rear mounted to a rigid
      chassis is tried and proven even though it offers a truck like ride.
      Wheel travel and durability off road proves it to be one of the
      best set ups for 4x4 driving. The interior is below average grade,
      generally uncomfortable, seating is low and difficult vision is
      experienced. Layout is basic but practical. Mechanically the
      brakes are woeful at the best of times only slowing the large
      stumbling vehicle down. Diffs are virtually unbreakable giving
      little or no trouble what-so-ever. Transmissions are generally good
      and strong. The petrol engines and 4.2 diesel engines have been
      around for years and are tried and tested. The 3.0 litre diesel
      leaves a bit to be desired and recommendations are to stay clear of
      this one
      . Some 4.2 turbo engines suffer from overheating and trials
      with the MTQ upgrade with the larger dump pipe, machined and
      modified turbine tends to rectify the over heating. Generally a
      budget priced but reliable vehicle if you can stay away from the 3.0
      diesel.

      ***
      Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
      Информацията изложена по горе е доста обобщена.Аз бих помолил всеки който е имал или има такъв джип (3.0 ди) , и е имал или има проблеми да ги сподели тук обстойно , ако може със снимки , коментари и тн.
      Всъщност идеята струва ми се не е лоша.Какво ще кажете да се направи една обширна тема в която всеки да сподели малко по подробно и ако може със снимки кави ремонти е правил по автомобила си , поради каква причина и тн.Тогава вече нещата ще се избистрят и иформацията ше може да се систематизира.Иначе сега звучи така: -това не добро , не го взимай. И защо? Ми щото така съм чул.
      Тук не искам никой да обидя.Просто би ми било много приятно да видя мнение от сорта: -джипа ми е на .....километри.На .... километра даде едикакъв си дефект което беше установено при разглабяне на ...
      И тн.
      Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
      По принцип от едно мнение за един конкретен автомобил трудно могат да се направят принципни изводи. Най-добре е разбира се да се погледне статистиката на сервизите обслужващи определена марка/модел двигател и тогава сравнително по-точно могат да се направят някакви по-общи изводи.

      Но понеже стана на въпрос ще дам и един конкретен пример: понеже собственика на Патрула за който става въпрос не пише тук накратко.

      Нисан Патрула на около 50000 км блокира двигател, според фирмения сервиз непоправимо и затова му го сменят гаранционно с нов. Новия 3.0ТД в момента е на 120 000км. като оплакванията от него са следните:

      1. Малка тяга, с 33" гуми не успява да се движи с над 120...
      2. Огромен непосилен разход ~30/100

      Двигателя е обслужван според правилата с правилните консумативи. Многократно е ходил на сервиз и центровка. В един момент собственика реши че трябва да пробва и със т.н. "чипове" и за целта инвестира допълнителни 1700лв. Има някакъв ефект върху мощността но за сметка на още по-голям разход. Във всички сервизи вдигат рамене и твърдят че всичко си му е наред...

      В същото време сега на пътешествието което организирахме Тони от Варна с дълъг Патрул, 2.8ТД и 33" гуми направи разход под 14/100 и мощността го удовлетворяваше а за вървенето който е идвал с нас знае (особено като го караше Виктория )

      В никакъв случай не бих обобщил от този конкретен случай но все пак е база за размисъл. А част от стойностните мнения по въпроса за съжаление не мога да цитирам тъй като идват от работещи в съответния сервиз. И те са че с този двигател постоянно има някакви проблеми и то от различно естество... Сигурен съм че има и противоположни мнения но ако аз си избирам автомобил не бих желал да играя на лотария. Защото по същата логика за 4.2 литровия двигател досега не съм срещнал нито едно отрицатателно мнение или недоволство...
      Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
      на венци му е леко на душата . ....
      новия 3.0тди не се стопля. стабилизиращата щанга(на задния мост) има фабрично заложена дефектна ел. връзка която кара лампата на таблото да свети. отстранява се в сервиз безплатно.
      с 33'' не съм си карал колата но с 255/85/16 bf върви със 160.разход 12/100
      Дълга база е
      Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
      Добре ,хайде малко по подробно за "проблемния" 3.0 DI.
      Моделите 1999-2000г имат проблем с оразмеряването на картера и дренажните канали по които маслото зе връша от главата , през блока обратно в картера.Получава се парадокса че в някой моменти например движение на висока скорост по магистрала маслената помпа засмуква масло с по голяма скорост отколкото то се връща в картера.Последиците са ясни.Обикновенно щетите са толкова тежки че се налага смяна на целия двигател.
      EGR - системата на 3.0 на моменти връща до 30% от изгорелите газове обратно в всмукателните тръби.(за да се постигне ниско ниво на НОx.
      Това е свързано със силно зацапване със сажди на част от всмукателните тръби.Често отлаганията са толкова много че едната от всмукателните тръби почти се запушва .Последствия:-намалена мощност , черен пушек от ауспуха и дигане на разхода.Много често от нагара клапаная на ЕГР-а заклинва в положение при което остава отворен и при режими при които това е абсолютно недопустимо.
      Има още доста проблемни точки: свръхналягане на турбото , заклинване на лопатките на струиния апарат на турбината в едно положение поради нагар и тн. Има и още доста дребни нещица които могат да създадът обаче големи главоболия.Аз за това казах че искам да погледна джипа за който говори Венци.
      Относно майсторите от сервизите-нямам им никва вяра.Точно от тях съм чул най големите глупости , и съм видял направени не малко простотий поради некомпетентност.И в края на краищата пак относно споменатия по горе проблемен джип.Как е възможно , ясно е че колата има проблем , а в сервиза викат че всичко е наред.Ми толкова е и сервиз и те са толкова майстори.
      Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
      ''Има още доста проблемни точки: свръхналягане на турбото , заклинване на лопатките на струиния апарат на турбината в едно положение поради нагар ''

      ММНОГО точно ! с два случая съм се сблъсквал където челата на буталата бяха като ядени на пасъкоструй но груб ,а двигателите са спрели поради пробив на такова чело .просто дупка на буталото. не ми се мисли даже как са работили тези двигатели малко до преди да спрат окончателно.
      Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
      И въпреки посочените проблеми за мене 3.0. си е по добрия.И да не забравяме че много от проб. са по периферните агрегати , а не по самия двигател.Ми то 2.8 да не би да няма ядове:-прегрява , харчи повече , ниска мошност и главно въртяш момент , трябва да се държи в обороти , турбините масово духат масло , главата се пука и се криви , много често има задрали бутала , на моя бренера на 3-ти цил. се беше разхлабил и чукаше.Капризен на ангренажни ремъци , не един и два мотора се потрошиха поради скъсването им.
      Първоначално публикуван от BadAngel Преглед на мнение
      така е с повечето.. има случаи на патроли, които трошат гаранционно един двигател, слага се гаранционно нов (които е с гаранция 3 години от деня когато е сложен, както всеки друг гаранционен ремонт) и в рамките на тези 3 гаранционни години трошат 2ри двигател..... които на свой ред отново е редно да се смени гаранционно.... по принцип и х-трейловете имат някои от проблемите на патролите, примерно пуши зверски, няма мощност, повече от 80 не може да вдигне.. по-новите вече нямат проблемите с липсата на мощност и т.н. но си пушат здраво
      Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
      Редукторни мостове до момента няма нито един модел на Нисан заводски. Има такив... При Y60,Y61 с LSD са оборудвани или най-евтините модификации или тези които се водят heavy duty и са предназначени за НАТО, КФОР и прочие... взаимозаменяеми са на 100% Мостовете за тези машини освен тази разлика са и почти всичките с барабанни спирачки отзад.

      За всички мостове на Нисан има принудителни блокировки на TJM, на ARB също единствено не съм сигурен за предния блокаж.
      Първоначално публикуван от airone Преглед на мнение
      Искам да споделя следното мнение по темата.В нашето семейство имаме Нисан Патрол ГР 3.0 ТД кьса база, модел 2000.Няма да го хваля, хората които имат подобна машина знаят какво е...

      Искам да кажа, че от изброените проблеми, да чукам на дьрво, нашият Нисан на 100 000 няма никакви проблеми.,Има обаче нещо което не е споменато.На тези километри обаче изгьрмя микро чипьт на помпата...Смяната му беше от порядька на 2000+ лв...

      Досега е сменяно само това!

      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
      Аз имам 3.0 DI Y60. Вече е над 150 000. Изгоря ми динамото. Не можа да издържи едно яко късо. Накладки съм сменял и крушки. Това е.
      Тоя разход 15/100???? Това е или 160км./час или ремарке 3т. До 110 км./час нормален, дълга база 3.0 DI харчи 8.5-9., с неподходящи гуми може 10-11. Засичано с GPS.
      Първоначално публикуван от janissary Преглед на мнение
      Колегите от Нисан, казват, че Y61 е проблемен и ремонта е само нов двигател ......
      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Далече съм от мисълта да агитирам някой да купува Патрул.
      3,0DI се произвежда от 2000г. до днес. Почти стария Патрул + 160к.с. + 380 N/m на 2000 об. Лекомислено ми се струва Нисан да произвежда осем год. проблемни двигатели. Имат проблеми първите 2-3 г. Но всички автомобили (сервизно подържани) са с отстранени дефектни възли. Ако се купува обаче, смятам че трябва добре да се провери историята на колата в Нисан.
      Най добре отиди в Нисан и се поинтересувай.
      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
      А защо да ти се струва лекомислено?
      Нисан преминават през сериозна финансова криза 90-те години, където явно ги спасява Рено. Факт е, че те те не инвестират особено много и често в разработки на нови възли и агрегати. Колкото Тойота например.

      Относно произвеждането на проблемни агрегати - ами това си е при всяка марка. Например Тойота и досега не прави читави скоростни кутии например. Нисан пък в последните 20г. имат един дизел - и това е TD42.

      Ако погледнеш проблемни репорти за 30ZD по Австралийските форуми, ще се хванеш за главата. Проблемите с RD28T у нас ще ти се сторят 'разходка в парка'.
      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Надявам се да стане полезна тема. Сегашните бойци дето ги караме, няма да са вечни. И след някоя друга година избора няма да е много голям.
      Дайте кой каквото знае за 3,0DI да казва. Мой приятел взе 2002г. Не му се четеше рамата и в КАТ го върнаха. Прочете я с UV лампа и отиде за справка в Нисан. Та там му изкараха сменен двигател. По сервизна програма от Нисан. За сега "пее".
      Първоначално публикуван от kiril georgiev Преглед на мнение
      Имам познат с 3.0 двигатела а машината е 2004 година-казва,че е новия който е 160-то коня.На нова година го видях и се оплакваше от дебитомер(ако не бъркам),че постоянно се скапвал.Сменял го в Нисан няколко пъти.От Нисан му обяснили,че имат цяла партида дефектни дебитомери.
      Първоначално публикуван от rado69 Преглед на мнение
      Вече почти година карам Патрол 3.0 ТД 2000г. и съм без забежки. Карам го основно по гората но и по асфалта е доста пъргав и стабилен. Последните дни го тествах на -14 градуса и пали без проблеми. Е сложих му чип и сега е 196к.с. и се промени коренно. Още от 1500 оборота имаш чувството, че нещо изригва от коша.
      Основния проблем който имах е каране на ниските обороти в гората, но вече му свикнах. Особен ефект се постига с добри МУД гуми. Супер доволен съм от КУПЪР СТТ. Доволен съм и от голямото купе(дълга база), че като тръгна със семйството не се замислям къде какво да сложа за разлика от късата база Г класа, която карах преди това.
      Първоначално публикуван от НИК Преглед на мнение
      Здравейте на всички Участници,
      преди няколко дена се регистрирах в сайта а от 3-4 месеца изчитам почти всичко за НИСАН ПАТРОЛ.Благодаря на всички колеги за качествената информация на базата на която взех решение каква джипка да си купя.
      Преди 3 месеца си купих от Германия нов НИСАН ПАТРОЛ LE 3.0 TDI 2008г.дълга база автоматик просто е разкошен наистина е супер
      навъртях му вече 6500 км. както каквото съм изчел тука и в сервизната му книжка,но преди няколко дена забелязах че турбото му е леко омазнено и много слабо е просълзило.
      Веднага отидох в нисан защото е гаранционен но там ми казаха да го карам така то щеси покажело дали трябва да се сменя турбото или каквото било там.
      Просто се притеснявам от компетентноста на майсторите и ако наистина има проблеми в турбото,то поне ако може някой даме посъветва какво да направя зада не оплескаме още повече нещата.
      Или поне качествен фирмен сервиз.
      И нормално ли е на тези километри да се случи това.
      Благодаря ви предварително.
      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
      Искам само да споделя отново, че имам Патрол 3.0 DI който до 180 000км. още не е счупил двигателя. Дори не се чува как работи. Нищо, че е дефектен.
      Първоначално публикуван от drllxr Преглед на мнение
      Колеги аз също карам Патрол 3.0Ди.Карам го от 1 година и за сега съм нямал проблеми по двигателя.Пуснал съм една тема за други 2 проблема.Но по двигателя освен че малко повечко пуши друг проблем нямам.Колата е на 194000 км.Къса база.Като чета тази тема и се чуда дали и боя двигател не е "позапушен" и каде в Пловдив могат да ми го отпушат и каква ще е цената?
      Значи е желателно да се "чипоса" - хубавото е, че имам човек, който прави операцията за доста по-ниски суми от горепосочените - праща VIN-а на колата в Германия, а оттам му връщат подходящия софтуер... ако веднъж е купувал същата версия, цената пада наполовина...

      Този, дето го пробвах днес, не пушеше (поне не видях пушек в огледалото). Двигателят му е сменян и е на 80 000км...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #4
        До: Патрол 2001г д.б. дизел автоматик +/- ?

        пропуснах... сложен му е втори акумулатор допълнително... направо се учудвам, че се е намерило място... под капака е доста "пренаселено"!
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #5
          До: Патрол 2001г д.б. дизел автоматик +/- ?

          Аз имам Патрол 2001 3.0 литров къса база ,автомат градско 15/100 ,а извънградско 9.5/100.В града автомата долу горе бива ,НО извънградско...забрави.Изобщо не ми хареса.Трудно набира за изпреварване.На моменти исках да щракна с пръст и да стане ръчка .Преди да решиш покарай малко извънградско.

          Коментар


          • #6
            До: Патрол 2001г д.б. дизел автоматик +/- ?

            Първоначално публикуван от AERO Преглед на мнение
            Аз имам Патрол 2001 3.0 литров къса база ,автомат градско 15/100 ,а извънградско 9.5/100.В града автомата долу горе бива ,НО извънградско...забрави.Изобщо не ми хареса.Трудно набира за изпреварване.На моменти исках да щракна с пръст и да стане ръчка .Преди да решиш покарай малко извънградско.
            Един донякъде офтопик. Тромавостта на автомата, особено при по-големи от заводския размер гуми, при Нисан (Патрул) и Ленд Крузер се лекува лесно - смяна на управлението. Аз бях доста скептичен, докато не покарах няколко стотин километра градско и извънградско. Впечатлен съм. Колата е на 33+ гуми и дърпа твърде прилично и пита за още. Знам как е с тези гуми и без тунинг на кутията и разликата, по-скоро отликата е съществена.

            Надявам се да съм бил полезен.

            Коментар


            • #7
              До: Патрол 2001г д.б. дизел автоматик +/- ?

              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
              Един донякъде офтопик. Тромавостта на автомата, особено при по-големи от заводския размер гуми, при Нисан (Патрул) и Ленд Крузер се лекува лесно - смяна на управлението.
              Моите гуми са си широчки да, но какво ще рече смяна на управлението?
              (само да не е задкормилното устройство )
              Последно редактирано от Yaro; 20-03-10, 07:49.

              Коментар


              • #8
                До: Патрол 2001г д.б. дизел автоматик +/- ?

                Ако двигателя е сменян от 2003г. (включително) нагоре - няма от какво да се притесняваш. Някъде през 2002г. решават тоя проблем, но точно кой-месец не знам. Информацията е противоречива.

                Чипосва се до 185 коня. Други последствия, освен понижената екологичност, май няма.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  До: Патрол 2001г д.б. дизел автоматик +/- ?

                  Сменен е 2005 год. в Германия. Справка "Нисан" - България и фактурата за смяната. Благодаря за мненията.
                  Трудно е да си мъж на днешно време! Доста се отказаха.
                  "Никой не бива да се шегува с руския президент. Особено на тема война." Бойко Борисов, 30.11.2018 г.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Патрол 2001г д.б. дизел автоматик +/- ?

                    Първоначално публикуван от AERO Преглед на мнение
                    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                    Един донякъде офтопик. Тромавостта на автомата, особено при по-големи от заводския размер гуми, при Нисан (Патрул) и Ленд Крузер се лекува лесно - смяна на управлението.
                    Моите гуми са си широчки да, но какво ще рече смяна на управлението?
                    (само да не е задкормилното устройство )
                    Сменя се управлението на автоматичната скоростна кутия.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Патрол 2001г д.б. дизел автоматик +/- ?

                      Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                      Не намерих кой-знае колко информация за този модел и година на Нисан, освен че 3-литровия дизел имал фабрични дефекти и често се стигало до смяната на двигателя /гаранционно/.
                      Какви са отзивите за автоматичната скоростна кутия?

                      Днес покарах малко (по шосе) въпросния екземпляр и съм със сравнително добри впечатления. При кик даун вдига оборотите до около 3500 и след това бързо връща пак на по-горната предавка. Не се усеща съществено ускорение, но все пак си е тежък автомобил... Двигателя ми се видя доста тих.
                      Возеше доста прилично и в завой беше доста стабилен /с 2.5" окачване и 31" гуми/.

                      Моля колегите, които са притежавали такъв да пишат - какъв е разхода градско/магистрала, каква е скоростта, до която може да се кара на дълъг път без да се мъчи мотора и т.н.
                      Специално този Патрул със запомнящ се номер , съм го карал и оглеждал внимателно преди , при , а и след покупката му от щасливият му настоящ собственик . Мога спокойно да изразя впечатленията си от 3.0Di T двигателя , който за мен лично е много над 2.8 мотора(динамика,разход,здравина и т.н.),защото имаше доста екземпляри за сравнение , но в крайна сметка изборът се падна на този . Също така автомата му е безупречен(без излишни шумове и удари) , окачването е изцяло подменено с Old Мan Emu затова е и толкова стабилен . С 140-160км спокойно може да се кара по магистрала стига разхода да не те притеснява .Това че е с 2 акумулатора е прищявка на собственика(да не би зимата да паднат температурите до -40С),за мен си беше излишен разход . За проходимоста мисля че не е нужно да се говори - NISSAN PATROL .
                      В заключение искам да кажа че този специално автомобил е в перфектно техническо състояние с изключение на дребните външни забележки , които мисля не са определящи при избора на такъв тип превозно средство !

                      Коментар


                      • #12
                        До: Патрол 2001г д.б. дизел автоматик +/- ?

                        за тромавостта при изпреварване има чалъм, който научих още от ладата и след това пунтото (55кс) - преди правата отсечка даваш газ, като преценяваш така, че да настигаш предната кола точно в мястото където трябва да решиш дали може да изпревариш (дали няма насрещно движение) - като дойде момента или тръгваш да изпреварваш или биеш спирачка...
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #13
                          До: Патрол 2001г д.б. дизел автоматик +/- ?

                          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                          за тромавостта при изпреварване има чалъм, който научих още от ладата и след това пунтото (55кс) - преди правата отсечка даваш газ, като преценяваш така, че да настигаш предната кола точно в мястото където трябва да решиш дали може да изпревариш (дали няма насрещно движение) - като дойде момента или тръгваш да изпреварваш или биеш спирачка...

                          Тедо,

                          Ще ме умориш, бе човек, това беше мнооого отдавна.Спомни си колко и какви коли и камиони / и с какви двигатели /се движеха тогава...И пак на тези пътища Ти не караш ли извън града

                          п.п. Нали се сещаш за онези съотношения мощност и въртящ момент на единица тегло ?

                          Коментар


                          • #14
                            До: Патрол 2001г д.б. дизел автоматик +/- ?

                            физиката е точна наука - няма "отдавна"... Проблемът с изпреварването е само на шосе със завои - на градско къде ще изпреварваш, а на магистралата веднъж като набереш няма проблем

                            За Патролчето като притеснение ми остана само дали ще влиза в гаража, че мястото за маневра отпред е малко, а и вратата на гаража е 205см, а джипа е 195 без огледалата

                            Разходът не ме притеснява толкова - едва ли ще е над 13-14 на 100 средно, а пък аз ще въртя под 20 000км на година...
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #15
                              До: Патрол 2001г д.б. дизел автоматик +/- ?

                              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                              физиката е точна наука - няма "отдавна"... Проблемът с изпреварването е само на шосе със завои - на градско къде ще изпреварваш, а на магистралата веднъж като набереш няма проблем

                              За Патролчето като притеснение ми остана само дали ще влиза в гаража, че мястото за маневра отпред е малко, а и вратата на гаража е 205см, а джипа е 195 без огледалата

                              Разходът не ме притеснява толкова - едва ли ще е над 13-14 на 100 средно, а пък аз ще въртя под 20 000км на година...
                              Явно не си ме разбрал, Тедо!

                              Изобщо не става въпрос за промени в законите на физиката Реч идеше за нещо друго и аз съм го написал - какви коли и камиони и с какви двигатели / мощности/ се движеха тогава и какви сега? Не само този е възможния сценарий за изпреварване извън града, за който пишеш. Какво правиш в колона от автомобили при изкачване, завоите едно на ръка и трафик???/ даже и на равно пак е трудно/
                              Ако става въпрос за движение само в града и по магистрала е различно.Ама ти си знаеш за какво ти е, ако си решил / като те чета е така / -остава да почерпиш

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X