Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за стабилизираща щанга на терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Въпрос за стабилизираща щанга на терано 2

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Аз бих пробвал.
    Нали са ... 6 болта. При Голди на крика и после на рампата.
    Не 6, а 4... гайки. При това ако знаеш как ще се катериш на рампата, може и само 2 да махнеш.

    Някой път ще взема да пробвам, като се отвори време.

    А дискавърито е с цели мостове, все пак. Там все пак остава някаква стабилност без щанги. Задната на тераното - иди-дойди, ама като махнеш и предната, нещата със стабилността ще се променят рязко към по-зле.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #17
      До: Въпрос за стабилизираща щанга на терано 2

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      Андро, обикновено до офроуда стигаш по асфалта. Освен това, бързо каране можеш да имаш и по равни черни пътища.

      Карал съм Патрула и без нито една стабилизираща щанга, а сега е и с двете.
      Не мисля, че без щангите беше осезаемо по-проходим. За сметка на това влиянието върху стабилността в завои беше драстично. Без щангите дори такава широка и с нисък силует машина като Патрула люлееше в завоите като лодка. Разликата без/със беше толкова силна, че при първото каране с наново поставените щанги по пътя през Ярема, беше усетена дори от навигатора ...

      Вероятно ще има някакво подобряване на артикулацията, ако се махне стабилизиращата щанга, но не мисля, че си струва. Освен ако, разбира се, колата не се използва основно за траялно каране.
      Знаеш много добре, че има голяма разлика в окачването на Патрула и Тераното отпред. Ето какво казва Голди в тази тема:
      Ходове на окачването на джипове.
      "Качихме Паджерото на Кики.
      Паджерото успя да достигне най- добрите резултати правени до сега на тази естакада. Единствената разлика спрямо моето Паджеро е махнатата стаб. щанга. Явно това дава изключително голяма разлика защото моето даде много лоши резултати."
      П.П.
      Сетих се че Тераното отзад е с 5 линк. Та може и по добре да се получи от Паджерото.
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #18
        До: Въпрос за стабилизираща щанга на терано 2

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Знаеш много добре, че има голяма разлика в окачването на Патрула и Тераното отпред ...
        Остави я рампата! Кажи за змейката на скорост!
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #19
          До: Въпрос за стабилизираща щанга на терано 2

          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          Остави я рампата! Кажи за змейката на скорост!
          Там ще е зле работата. Ама чул съм една мисъл, дето често се употребява тук... за "пълното щастие" .

          Коментар


          • #20
            До: Въпрос за стабилизираща щанга на терано 2

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Там ще е зле работата. Ама чул съм една мисъл, дето често се употребява тук... за "пълното щастие" .
            За липсата на пълно щастие е ясно. Ама ако ще даваме акъли за интервенции по окачването е добре да изясним на хората какво се печели и какво може да се изгуби.

            Та, пак да кажа. Ако колата се кара изключително в гората, на много криви места, с ниска скорост - няма ядове да се кара без стабилизиращи щанги. В зависимост от особеностите на окачването може да има по-голяма или малка полза за подобряване на ходовете.

            Ако обаче се кара и по нормалните пътища, лично аз не мисля, че печалбата си струва повишения риск. И без това джиповете са по-застрашени от преобръщане поради по-високия си център на тежестта, та не виждам много идея да увеличаваме зорлем тази вероятност.

            Със сигурност някои ще кажат, че няма страшно, че се свиква с люлеенето и т.н. Да, така е! Карал съм близо година първо без едната, а после и без нито една стабилизираща щанга и не съм се изтъркалял никъде. Само че съм имал и късмета да не ми се налага да правя резки маневри за избягване на внезапно появило се препятствие при по-висока скорост ...
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #21
              До: Въпрос за стабилизираща щанга на терано 2

              Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
              Здрасти,дано не съм ти лош пророк,но имам чуството,че нещо със щаната ти не е наред,я сия изкривил и като си питал за нова около 700 лв,ти си е завило свят.Не я махай само ще навредиш на авомобила,по моргите ги има за 250 лв.е както казах,не искам да съм ти лош пророк,някога съвета ми може и да ти е от полза ,ако сега греша.Отделно завършил съм и такава специалност,макар,че не ми е това работата и трябва да ти кажа,че стабилизиращата щанга,гаси всички гранични колебания на усукване и напън на моста,та сам прецени ,ако я няма какъв ефект ще има.Успех!
              Е хайде да си поправя проучването-за цената на тази щанга ми казаха в Митвас докато приятеля ми с Тераното чакаше да го приемат.После той се отказа и ходихме до автоморга от където я купи за 250 лв,но няма да кажа автоморгата-а-а!
              имах и Toyota Rav 4 2006g.
              Mitsubishi Lancer 2008g.
              Honda CR-V 1998г.
              Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

              Коментар


              • #22
                До: Въпрос за стабилизираща щанга на терано 2

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Точно за извън пътя няма особено значение, и по-скоро маханещо ще помага.

                А и 50те километра малко ги попресилваш.
                Със сигурност 50те километра в час са малко по пресилени но сам изходил от сигорноста на пътя.Защото съм сигорен че не вози джипа на платформа до гората
                А ти махнал ли си въпросната щанга sparky?

                Коментар


                • #23
                  До: Въпрос за стабилизираща щанга на терано 2

                  Първоначално публикуван от kusemak Преглед на мнение
                  Със сигурност 50те километра в час са малко по пресилени но сам изходил от сигорноста на пътя.Защото съм сигорен че не вози джипа на платформа до гората
                  А ти махнал ли си въпросната щанга sparky?
                  Мойто е семейно, и щанги няма да махам. Така си ми е добре. И в гората се справя като средна ръка джипка. Няма сми от повече. За мен е важно да мога да напълня безопасно със скорост всяко ограничение в България - разбирай 130 по магистралата, и в момента го прави с лекота. А и в гората има доволно мощност.

                  Единствено напролет ще резна малко подкалниците и ще му набутам джанти от Паджеро, че са с 10мм по-изнесени, и ще паснат идеално. Другото - евентуално ще му сложа някакъв щит под картера, че това е единственото, дето ме притеснява отдолу.

                  Ако някой ден ме ухапе мухата достатъчно, ше мисля за някакви отключващи механизми за щангите. Задната е лесна в това отношение - могат да се отключват самите биалетки, но предната е гърч, понеже номера с биалетите няма да как да стане и трябва да се мисли някакъв централен заключващ механизъм.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #24
                    От: До: Въпрос за стабилизираща щанга на терано 2

                    Здравейте!Спарки сложихте ли щит одоло на картера защото малко го натиснах и мисля да слагам и аз нешо да го защитя

                    Коментар


                    • #25
                      От: До: Въпрос за стабилизираща щанга на терано 2

                      Първоначално публикуван от Niko_38 Преглед на мнение
                      Здравейте!Спарки сложихте ли щит одоло на картера защото малко го натиснах и мисля да слагам и аз нешо да го защитя
                      Ще сменям преден диференциал с по-голям, и чак тогава ще го мисля, че май гредичките ще дойдат различни.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #26
                        От: До: Въпрос за стабилизираща щанга на терано 2

                        От месец и половина съм свалил предната стабилизираща щанга.Ако на някой му трябва нека да пише.
                        Определено стана доста нестабилен при скорост над 70-80 км/ч.Особено на черно.Доста по добре се държи на асфалта от колкото на бабуни с леки странични наклони със средна скорост на преминаване 50-60км/ч.Отдавам нестабилното поведение не само на липсата на /стабилизиращата щанга/.а и на омекнали торсиони и амове.

                        Коментар


                        • #27
                          От: До: Въпрос за стабилизираща щанга на терано 2

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Ще сменям преден диференциал с по-голям, и чак тогава ще го мисля, че май гредичките ще дойдат различни.
                          Ok,благодаря за отговора

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X