Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Два NISSAN-а с два инча ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от kinex
    Първоначално публикуван от quadra
    Правилно, кастера и ъгъла на кардана
    Ъгъла на кардана
    да, ъгъла на кардана. или ако искаш - ъгъла на пиньона, който е определящ за ъгъла на кардана. и, не ми се влиза в безмислени спорове...
    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Венцислав Петров
      Има методология за смятане на това какъв ъгъл за кое окачване се прилага. Общо взето с няколко думи до 4" единия вид над 4" другия...
      За някои модели автомобили и съответните окачвания производителите (на окачвания) предписват задължително използване на caster kit. Най-общо при Нисан (идентично е и при Тойота) при лифт 2-3" се използва кит 2-2.5 градуса, а при 4" 3.5 градуса. Над 5" се променят и доста други неща, но тези окачвания не са сертифицирани за ползване по пътна мрежа.
      За да се извърши точно монтажа на двата тампона на всеки носач в комплекта идва и шаблон за монтажа им на конкретния модел автомобил.

      Коментар


      • #18
        Без съмнение при лифт на джипове без горни носачи използването на такива тампони е задължително.Видно е че с тях предния мост се завърта по часовниковата стрелка. Ако не се сменят тампоните пружините ще придобият дъгообразна форма заради завъртането на моста.
        На мен също не ми се спори за глупости Просто попитах защото ми се струва че ако пинйона сочи към раздатката(както е когато не се сменят тампоните) ъгъла на кардана е по малък от колкото ако пинйона сочи към другия диф(както е след смяната на тампоните) Не го обеснявам много точно. Надявам се че поне посоката на завъртане на дифа(моста) съм изяснил как си я представям. Възможно е преди смяната пинйона да сочи на горе а след това към раздатката но тогава след завъртането ще се увеличи ъгъла на кардана в карето на раздатката. Очевидно монтажа трябва да е много прицизен за да се постигне желания баланс.
        В заключение освен да се извиня че съм питал.

        Коментар


        • #19
          Ами то май ъгъла на карето е по важен от дъгата на пружината.
          Пътят е целта.

          Коментар


          • #20
            До: Два NISSAN-а с два инча ...

            къде се продават тези жълти тампони,и има ли ги в комплект?

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X