Има методология за смятане на това какъв ъгъл за кое окачване се прилага. Общо взето с няколко думи до 4" единия вид над 4" другия...
За някои модели автомобили и съответните окачвания производителите (на окачвания) предписват задължително използване на caster kit. Най-общо при Нисан (идентично е и при Тойота) при лифт 2-3" се използва кит 2-2.5 градуса, а при 4" 3.5 градуса. Над 5" се променят и доста други неща, но тези окачвания не са сертифицирани за ползване по пътна мрежа.
За да се извърши точно монтажа на двата тампона на всеки носач в комплекта идва и шаблон за монтажа им на конкретния модел автомобил.
Без съмнение при лифт на джипове без горни носачи използването на такива тампони е задължително.Видно е че с тях предния мост се завърта по часовниковата стрелка. Ако не се сменят тампоните пружините ще придобият дъгообразна форма заради завъртането на моста.
На мен също не ми се спори за глупости Просто попитах защото ми се струва че ако пинйона сочи към раздатката(както е когато не се сменят тампоните) ъгъла на кардана е по малък от колкото ако пинйона сочи към другия диф(както е след смяната на тампоните) Не го обеснявам много точно. Надявам се че поне посоката на завъртане на дифа(моста) съм изяснил как си я представям. Възможно е преди смяната пинйона да сочи на горе а след това към раздатката но тогава след завъртането ще се увеличи ъгъла на кардана в карето на раздатката. Очевидно монтажа трябва да е много прицизен за да се постигне желания баланс.
В заключение освен да се извиня че съм питал.
Коментар