Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля ви дайте си мнението относно Нисан Патрол

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Моля ви дайте си мнението относно Нисан Патрол

    Здравейте на всички!Бих искал ако е възможно да ме посъветвате какво да направя в дадената ситуация.Имах мерак от много време на Нисан Патрол къс и по новичък.Натъкнах се на един преди няколко дни 2005г, 3.0д, 80000км внесен преди месец от Германия.Колата много ми хареса направо грее.Има туктаме някоя ръждичка под калниците но е слабо.Мотора направо мърка работи много добре според мен(така си мисля аз де не ги разбирам много много).момчето дето го продава каза, че е бил новият мотор 160 коня и бил мн по- надежден от предишния.Всичко беше супер докато баща ми не отвори капачката на мотора откъдето се долива маслото,на работещ двигател пръскаше масло оттам,леко но го правеше.Бащата (той ги повече разбира) като отсече "не тоя двигател има проблем ше ходиш много по сервизи заради него",забелязах че и турбото е леко омаслено.Та моля по компетентните ако може да си дадат мнението дали е нормално това което прави мотора, и заслужава ли си да карам колата на сервиз да я гледат там или изобщо да не се занимавам, и да потърся друга!

  • #2
    До: Моля ви дайте си мнението отностно Нисан Патрол

    Някой "пръскат", някой не. Не се сещам за колега с такъв във форума, че да го питаме.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #3
      До: Моля ви дайте си мнението отностно Нисан Патрол

      Това пръскане май е някакъв стар мит, свързан със стара, може би съветска техника.... В крайна сметка, това пръскане зависи от устройство на главата, разпределителния вал, от къде точно се подава масло в главата, къде точно се намира капачка и прочие....
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #4
        До: Моля ви дайте си мнението отностно Нисан Патрол

        Това не е критерий.Моят не съм забелязал да пръска чак но си духа от там.Важното е да не "духа"през щеката еле да пръска.

        Коментар


        • #5
          До: Моля ви дайте си мнението отностно Нисан Патрол

          не е хубаво това с омаслената турбина, казвам го от опит, който ми струваше 1ххх лв.

          Коментар


          • #6
            До: Моля ви дайте си мнението отностно Нисан Патрол

            Първоначално публикуван от BADJOBLAGOEV Преглед на мнение
            Здравейте на всички!Бих искал ако е възможно да ме посъветвате какво да направя в дадената ситуация.Имах мерак от много време на Нисан Патрол къс и по новичък.Натъкнах се на един преди няколко дни 2005г, 3.0д, 80000км внесен преди месец от Германия.Колата много ми хареса направо грее.Има туктаме някоя ръждичка под калниците но е слабо.Мотора направо мърка работи много добре според мен(така си мисля аз де не ги разбирам много много).момчето дето го продава каза, че е бил новият мотор 160 коня и бил мн по- надежден от предишния.Всичко беше супер докато баща ми не отвори капачката на мотора откъдето се долива маслото,на работещ двигател пръскаше масло оттам,леко но го правеше.Бащата (той ги повече разбира) като отсече "не тоя двигател има проблем ше ходиш много по сервизи заради него",забелязах че и турбото е леко омаслено.Та моля по компетентните ако може да си дадат мнението дали е нормално това което прави мотора, и заслужава ли си да карам колата на сервиз да я гледат там или изобщо да не се занимавам, и да потърся друга!
            Съвсем нормално си е да пръска. Просто от въртенето на разпределителните валове е. На 10 км пак пръска.
            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
            ... Не се сещам за колега с такъв във форума, че да го питаме.
            Споменавал съм го над 100 пъти.
            Първоначално публикуван от bubi Преглед на мнение
            не е хубаво това с омаслената турбина, казвам го от опит, който ми струваше 1ххх лв.
            при У61 е често срещано "изпотаване" по връзките на въздуховодите и турбината. Ако се отвори въздуховода преди кулера (точно пред челния прозорец е), ще се види и масълце. Така си е . Системата за еко-меко и т.н. вкарва маслени изпарения обратно в мотора. В зависимост от това с какво масло се е карало и на колко колометра е сменяно, се получава разход, който не е защото мотора е "охлабил".
            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

            Коментар


            • #7
              До: Моля ви дайте си мнението отностно Нисан Патрол

              колега нормално е когато се върти разпределителниа вал ,ако се вижда ида пръска ;не разбирам какво очакваш.да е сух ли

              Коментар


              • #8
                До: Моля ви дайте си мнението отностно Нисан Патрол

                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                Някой "пръскат", някой не. Не се сещам за колега с такъв във форума, че да го питаме.
                Изпускаш вече компресията Мите. Аз имам такъв. 2005год е без проблеми мотора. Ако не си го счупиш сам не се чупи. Моя е вече на 200 000км.

                ПП Мойта турбина е леко омаслена от както съм го купил. Не е стегнат добре маркуча към кулера. Там му е проблема.
                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                Вальо. О888 557Ч7Ч
                Silverado 1.3 i

                Коментар


                • #9
                  До: Моля ви дайте си мнението отностно Нисан Патрол

                  Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                  Изпускаш вече компресията Мите. Аз имам такъв. 2005год е без проблеми мотора. Ако не си го счупиш сам не се чупи. Моя е вече на 200 000км.
                  Пръска ли?
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • #10
                    До: Моля ви дайте си мнението отностно Нисан Патрол

                    Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                    Пръска ли?
                    Да, ако е запален. На студено държи малко по-високи обороти а капачката за маслото е над валовете. Няма начин да се въртят в масло и да не пръска. Ако дадеш газ фърля чак на капака. На топъл двигател, без газ почти не праска, ама пак има малко.
                    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                    Вальо. О888 557Ч7Ч
                    Silverado 1.3 i

                    Коментар


                    • #11
                      До: Моля ви дайте си мнението отностно Нисан Патрол

                      При някои модели автомобили, точно над разпределителния вал има пластмасов капак- (маслоотразител). Като тук на схемата- поз.20. В такъв случай не може да пръска от капачката, но пък може да духа ...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Моля ви дайте си мнението отностно Нисан Патрол

                        Поправка малка на снимката...
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • #13
                          До: Моля ви дайте си мнението отностно Нисан Патрол

                          Мотора за който говориме има повече валове. Ако има заинтересовани утре мога да снимам какво се вижда под капачката. Аз на тази кола само динамо съм сменял, че сам си го нагласих. Тоя калпавия мотор само го карам.
                          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                          Вальо. О888 557Ч7Ч
                          Silverado 1.3 i

                          Коментар


                          • #14
                            До: Моля ви дайте си мнението отностно Нисан Патрол

                            Мотора е калпав, ама до края на 2002г. После си е много добър. Почти всички двигатели пръскат по малко през капачката за доливане, или поне почти всички, които съм имал или отварял, ако през капачката се виждат клапани, валове и т.н. Ако се вижда само вътрешна капаковидна ламарина, която покрива клапаните/валовете, то тогава няма да пръска, естествено.

                            А омасляване по въздуховодите след турбото, в това число и интеркулера, си е съвсем нормално явление, още като излезе от завода. От там минават маслените пари за изгаряне. Вкарват се преди турбото, и всичко след това е мазно, а на места - по ръбчета и вдлъбнатини се слува и да се събере по малко в течно състояние. Парите, преди да влязат там, минават през клапан за налягане и маслоотделител, но никой маслоотделител не може да обере всичко.

                            Ако само това са му кусурите - взимай го.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Моля ви дайте си мнението отностно Нисан Патрол

                              Лично мнение
                              Аз бих предпочел с 2.8 мотора , на новото купе.Поне за него части има, дори и прословутите проблеми с главата , са като че ли по-рядко срещани, на късата база е достатъчен като възможности.
                              3.0 мотора нещо много кофти отзиви откъм блок.Може и да не ти се случи , ама....

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X