Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Теранно2/Маверик 97 Проблем температура!ПРОБЛЕМА РЕШЕН!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Теранно2/Маверик 97 Проблем температура!ПРОБЛЕМА РЕШЕН!!!

    Видях 4е има подобна тема...но все пак някой с пове4е опит да каже моля!!! Колата загрява до 1вото деление и само до там....много рядко по наклон или лятото с вкл.климатик отива в следва6тото,но никога до средата...Имам опит с други коли,4е може да е просто не оригинален датчик.Но....наблюдавам,4е перката винаги се върти???
    Не знам нормално ли е или някои е преработвал нещо.Иначе парното си работи нормално....загрява за 5-10мин. при -5 градуса навън.
    Ако някои има същата кола да сподели дали е нормално това въртене на перката казаха ми че може да има увличане...но не смея на студена кола да я запъна с нещо да видя ще приплъзне ли!!!!
    Divers do it deepеr

  • #2
    Колега,ако започнем да разискваме твоя въпрос буквално ще пренапишем другата тема отново.Според мен прочети я внимателно и там ще намериш отговорите на всичките си въпроси.Успех
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • #3
      Аз имам Терано и мога да те уверя,че не е от перката.И моята си върти постоянно,но си загрява нормално.

      Коментар


      • #4
        Термостат.....
        смени го и след това мисли какво може да е.
        А най вероятно след това няма да имаш проблем, за който да мислиш ;-)
        LZ1RED

        Коментар


        • #5
          Не ми стана ясно, дали колата е с бензинов или с дизелов двигател. Моята е с дизелов и се държи аналогично. Двигателя явно достига работната си температура, но стрелката не мърда много над първата чертичка.
          NISSAN PATROL 2.8TD

          Коментар


          • #6
            [quote="redair"]Термостат.....
            смени го и след това мисли какво може да е.
            А най вероятно след това няма да имаш проблем, за който да мислиш ;-)[/quote
            Ако термостата е блокирал отворен при -5град. за какво парно говорим в рамките на 5мин.?
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • #7
              Колега направи прост тест.При загрял автомобил премери температурата на водата при горния маркуч,който влиза в радиатора.Ако температурата е 80град.и нагоре значи всичко е наред.Ако темп. е 50-60град.,значи вероятно или термостата ти е блокирал отворен,или /по-вероятно/отваря по-рано.Това е .Спирам да пиша вече защото почваме да се повтаряме.Успех.
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • #8
                Благодаря Ви

                Благодаря Ви...най-много на Петьо Белята Автомобилът е 2,7 ТДИ
                ....щом при теб е се държи аналогично...значи да не се притеснявам.....поне не много
                Divers do it deepеr

                Коментар


                • #9
                  Колеги , веднъж вече писах по подобна тема , сега ще повторя.
                  Не оставяйте колите си да работят преохладени през зимата.Това е не по-малко вредно от прегряването.Ако всичко е наред , то зиме и лете , не трябва да има никаква разлика в темп. на охлаждащата течност.
                  За това конструктора е предвидил термостати , виско муфи и тн.
                  Ако колата преохлажда , почва се от термостат , виско муфа , или ел перка , датчик на перката.Ако няма ефект , преглежда се аванса на запалването(впръскването).Зацепване на разпр.вал спрямо коляновия и състояние на разпр.вал.
                  Луфт на клапани , състояние на дюзите при дизелите , въобще прави се цялостен преглед на двигателя , докато се отстрани причината.
                  При експлоатация с преохладен двигател:
                  -драстично се увеличава износването на двг. като цяло
                  -увеличава се разхода до 20-30%
                  -двигателя не работи с пълната си мощност
                  -вредните емисий сеувеличават в пъти и тн.
                  Така че взимайте мерки , и не мислете че това е безобидно.
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • #10
                    Абсолютно вярно!
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #11
                      Проблема е ,че не знам колко е нормално да показва на таблото...ето,че и други колеги с такива коли казват,че загряват по-малко.....ако знам колко е нормално да показва на таблото.....ще търся причините....

                      Ето няколко теста които направих:

                      Оставих колата на място 15-20 мин-работеща при темп на въздуха +6+7 градуса

                      1.На огасен двигател установих ,че виско муфата е отцепена/завъртам перката и шайбата не се върти/
                      2.Малкят кръг загрява....но не достатъчно за да отвори термостата явно...
                      3.Радиатора отгоре топъл,но не горещ-отдолу...студен.....
                      4.На пръв поглед термостата е ел. При изключване на буксата която влиза в термостата...на таблото светва...чек...

                      Изводи от гаражни специалисти...... Двигателя не може да достигне определената температура за да отвори термостата и да задейства перката......което не е нормално......
                      Парно има.....

                      А да щях да забравя.... колата е на 250 000 и не знам нещо пипано ли е по нея!!!

                      ПОМАГАЙТЕЕЕЕЕ МОЛЯ!!!!!!
                      Divers do it deepеr

                      Коментар


                      • #12
                        Колеги, съгласен съм с всички изказани мнения, но моята кола и лятото по пясъка и зимата по снега загрявя по един и същи начин. Опитвал съм да я прегрея (слава Богу - не успях), стрелката навлезе в червената зона, след като поработи няколко минути на място - всичко се нормализира. Явно този "проблем" е "особеност" на този мотор. Колега deepdiver_, ако само това ти е проблема - не се вживявай!
                        NISSAN PATROL 2.8TD

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от deepdiver_

                          1.На огасен двигател установих ,че виско муфата е отцепена/завъртам перката и шайбата не се върти/
                          нещо бъркаш.... най-вероятно в писането когато муфата е отцепена перката се върти свободно(лесно) наръка когато муфата зацепи перката започва да се върти с оборотите на двигателя или близки до тях.
                          Първоначално публикуван от deepdiver_
                          4.На пръв поглед термостата е ел. При изключване на буксата която влиза в термостата...на таблото светва...чек...
                          аз за такъв термостат не съм чувал (не казвам че няма) но при повечето автомобили температурния датчик за информация на таблото е букса върху термостата.
                          Както ти каза Redair и другите колеги смени си термостата и после изследвай другите причини, че аз от такива мнения на разни специалисти че виското ми си работи нормално издухах гарнитура и спуках главата.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #14
                            За термостата....

                            Имам снимки на термостата но не знам как да ги кача...
                            що се отнася до датчика за температурата за него знам,тои е отделно.При изключване стрелката на таблото пада на 0...другата букса управлява нещо друго....при изключване на таблото светва чек...

                            Май ще се окаже виско муфата...но не знам колко е нормално да приплъзва и увлича....при мен и при топъл и при студен двигател перката се върти с известно усилие на ръка без да се върти шайбата...
                            Divers do it deepеr

                            Коментар


                            • #15
                              пробвай да я спреш докато върти с навит на руло вестник. пази си ръцете!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X