Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с 4Н на Терано 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с 4Н на Терано 1

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Ъ? Аз си ги включвах редовно, пък нищо им няма.
    И аз, и аз.

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с 4Н на Терано 1

      Първоначално публикуван от drago_pishinkov Преглед на мнение
      .

      Тъй де за каране назад тръгна реч. Един приятел се опита да ме хвърля по върбите със следната история: Имаше баща му преди време голф 2 автоматичен. Гепило приятелчето колата при първа възможност да се повози, карало на "D" или там каквато беше буквата за нормално движение напред, видяло "R", дръпнало лоста в тази позиция и изпаднала скоростната кутия зад колата. Та дали изобщо е възможна тази манипулация или само щуротии говори. Все пак на колата купуваха нови скорости...
      Това може да стане, само ако някой умишлено му е махнал защитата, която фабрично има, точно за ей такива хрумвания на хорицата.

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с 4Н на Терано 1

        Първоначално публикуван от kalasha Преглед на мнение
        На тераното с афтоматични хъбове при движение ако се пробваш да включиш двойното се осеща и се чува здраво жулене от хъбовете, аз съм пробвал 2-3 пъти и ефекта е все същия, даже се налага да дам на зад за да спрът да жулят.
        Ако при теб не се получава този ефект значи наистена не ти включва 4N или при мен нещо не е наред
        Нормално. Мойте похръкваха понякога, но не винаги. Включваш винаги движейки се направо, с натиснат съединител и изключена от скорост, но в движение.

        Но с ръчни си е по-добре. Сега в снеговете съм ги оставил заключени. От вкъщи до работата ми ми се налага да ги включвам на няколко места, че да мога да карам по-бързо и задницата да не се опитва да изпревари предницата. Няма нито хъркане, нито нищо, а ги включвам при скорости до към 60км/ч.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с 4Н на Терано 1

          Е нали в движение трябва да синхронизира скоростите на двата кардана за да включи, а предния е неподвижен?


          При заключени ръчни е ясно, че скоростта е еднаква и съединител не трябва.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с 4Н на Терано 1

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Ъ? Аз си ги включвах редовно, пък нищо им няма.
            Е, то и аз превключвам от бързи на бавни и обратно в движение и нищо им нямаше на скоростната кутия и раздатката, ама до едно време ...
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с 4Н на Терано 1

              Първоначално публикуван от drago_pishinkov Преглед на мнение
              ...... Та дали изобщо е възможна тази манипулация ...
              Да възможна е, и като правило това е крайният резултат....но без изпадане на кутията....е възможни е от нея да се разлетят части
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с 4Н на Терано 1

                Първоначално публикуван от kalasha Преглед на мнение
                На тераното с афтоматични хъбове при движение ако се пробваш да включиш двойното се осеща и се чува здраво жулене от хъбовете, аз съм пробвал 2-3 пъти и ефекта е все същия, даже се налага да дам на зад за да спрът да жулят.
                Ако при теб не се получава този ефект значи наистена не ти включва 4N или при мен нещо не е наред

                Чакайте бе колеги нали при нормално движение хъбовете са свободни. И след като включиш предният мост и пребуксува тогава заключва. Къкъв е тогава проблема да го направиш в движение

                "Е нали в движение трябва да синхронизира скоростите на двата кардана за да включи, а предния е неподвижен?"

                Не съм сигурен че не се върти, може да не е от тягата на двигатела но мисля че се върти може и да греша.

                Аз си вкючвам предният мост на всички коли и при 80 км. без хъркане и т.н. На нисана несъм го пробвал още обаче на самурая и баба яга като поднесеше и сръчкам предния си влиза в пътя . Тук незнам какво ще стане понеже не ми е ясно при не заключени хъбове какво точно отпред се върти

                Като се заключват хъбовете наистина се чува щракане но като "ги изчакам" после си напъвам колкото си ща! Интерсно е назад като се заключват щракването е много по леко.
                088455338две
                "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
                Джамбазов 2010г..

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем с 4Н на Терано 1

                  Явно на Тераното раздтката е синхронизирана защото си пише че до 40 км/ч може да се включва в движение от 2Н на 4Н. Така процедирам при моето Терано и няма проблеми. А дали си натиснал съединителя, изключил от скорост и тем подобни няма значение щом си в движение. Единствено е желателно да си отпуснал газта за да са с равно ъглови скорости предния и задния мост. Истина е също и ,че най здравословно за хъбовете и раздатката тези деяния да се изършват при V=0.
                  NISSAN TERRANO II , 2.4 i,къса база,BF Goodrich Winter slalom, 235/75/15

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем с 4Н на Терано 1

                    Няма синхронизатори в раздатката. И аз мислех че има, ама нъц. А като се замислиш няма и как да стане. Със заключени ръчни хъбове така или иначе не са и нужни, понеже при изправен волан и натиснат съединител разликата в скоростите на двата кардана са малки. При мен включва съвсем мазно, все едно превключваш от първа на втора скорост, например.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем с 4Н на Терано 1

                      При Витарата хъркаха зъбни колелета в раздатката при опит в движение да включа 4Н а при Тераното го няма това хъркане. Явно има някаква синхронизация.
                      NISSAN TERRANO II , 2.4 i,къса база,BF Goodrich Winter slalom, 235/75/15

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем с 4Н на Терано 1

                        Първоначално публикуван от pastora Преглед на мнение
                        При Витарата хъркаха зъбни колелета в раздатката при опит в движение да включа 4Н а при Тераното го няма това хъркане. Явно има някаква синхронизация.
                        Няма синхронизация. Гледал съм. А и няма как да се направи.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем с 4Н на Терано 1

                          Проблемът решен - изгоряла лампа за 4Н на таблото....Драго идиот.
                          Черно, мирише и разваля характера!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X