Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подгряващи свещи за 2.8 TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Подгряващи свещи за 2.8 TD

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    28,20 с единична намотка - 1, 2 и 3 цилиндър
    29,85 с двойна намотка - 4, 5 и 6 цилиндър
    цени в еврото в момента

    Искам само да повторя какво написах в началото.Тези трите,които казвате зелени,едната е със да кажем 35% по ниско съпротивление.Сега как да разбера тя ли е сменяна с не каквато трябва,или другите две са сменяни? Няма ли някакви параметри на тези свещи,съпротивление и тнт.
    Нека не ги делим на жълти и зелени,че конструктивният факт,че едните са с две клеми,мисля че е доста по очевадна делителна линия между двата вида.Аз си мислех че за тези взимащи маса от корпус,че при тях витаят в обръщение два вида - с жълти и зелени пръстени.

    Коментар


    • #17
      До: Подгряващи свещи за 2.8 TD

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Пепи, доколкото си спомням не е разликата в намотките братленце!
      Ако сложи не "правилните" моментално пали релетата.
      Мой съвет е "жълтите" само от Нисан!
      Тия от еврото са пробвани - работят като истински
      Ако има пари колегата, естествено по-добре от Нисан да вземе.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #18
        До: Подгряващи свещи за 2.8 TD

        Първоначално публикуван от Patrol fen Преглед на мнение
        Какви са тези свещи по 90лв. задните три оригинални нисан са по 72лв.
        Когато ги няма, ги продават колкото си искат и май от Варна ги доставяха
        Прати му ги.

        Коментар


        • #19
          До: Подгряващи свещи за 2.8 TD

          Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
          Искам само да повторя какво написах в началото.Тези трите,които казвате зелени,едната е със да кажем 35% по ниско съпротивление.Сега как да разбера тя ли е сменяна с не каквато трябва,или другите две са сменяни? Няма ли някакви параметри на тези свещи,съпротивление и тнт.
          Нека не ги делим на жълти и зелени,че конструктивният факт,че едните са с две клеми,мисля че е доста по очевадна делителна линия между двата вида.Аз си мислех че за тези взимащи маса от корпус,че при тях витаят в обръщение два вида - с жълти и зелени пръстени.

          Ако имаш пари смени всичките свещи с оригинални от Нисан.
          Ако нямаш смени ги пак всичките с тия от евро07
          Ако съвсем нямаш смени само изгорялата.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #20
            До: Подгряващи свещи за 2.8 TD

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Ако имаш пари смени всичките свещи с оригинални от Нисан.
            Ако нямаш смени ги пак всичките с тия от евро07
            Ако съвсем нямаш смени само изгорялата.
            Обясни ми работеща свещ защо се сменя ? Падат параметрите ли ?
            И не казвам че е изгоряла,просто една от трите,е със очевадно по ниско съпротивление,как да разбера нея ли да сменя,или другите две ? Не говорим за пари,говорим за логика и параметри.

            Коментар


            • #21
              До: Подгряващи свещи за 2.8 TD

              Свещите стареят. Съответно не греят толкова добре. Сега този мотор е прост и държи и на кофти свещи, даже и на изгорели. Аз миналата зима го палех само с 4 работещи.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #22
                До: Подгряващи свещи за 2.8 TD

                Дали да не проверя компресията ? Усеща се как поне два цилиндъра не палят,моторът е на 209 000 км,гарантирани.Лампата гасне рано.На опелът над трийсет секунди подава ток релето,а лампата гасне за пет,тоест там времето на светене на лампата не отговаря на реалното време през което се подава ток във свещите.

                Коментар


                • #23
                  До: Подгряващи свещи за 2.8 TD

                  Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
                  Дали да не проверя компресията ? Усеща се как поне два цилиндъра не палят,моторът е на 209 000 км,гарантирани.Лампата гасне рано.На опелът над трийсет секунди подава ток релето,а лампата гасне за пет,тоест там времето на светене на лампата не отговаря на реалното време през което се подава ток във свещите.
                  Практически на всички дизели с подгряване има послегреене след запалване.
                  Не вярвам да имаш проблеми с компресията
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #24
                    До: Подгряващи свещи за 2.8 TD

                    Къде тръгна компресия? Въпреки, че така и така трябва да сваляш свещите. Виж свещите и тогава се почва с дюзи, компресия и т.н.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Подгряващи свещи за 2.8 TD

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      Къде тръгна компресия? Въпреки, че така и така трябва да сваляш свещите. Виж свещите и тогава се почва с дюзи, компресия и т.н.

                      Добре,нека разсъдим логично.Ако една свещ тръгва да "Не грее как трябва" то тя ще изразходва по малко ток,няма начин да изразходи ток който не бива отделен в топлина.Тоест всичко може да бъде замерено,тоест следва да има повишаване на съпротивлението при стареене на свещите,което лично аз не мога да си го обясня ако са намотки от кантал,тантал,или каквото е там,волфрам например.
                      Смятам че чрез замерване на съпротивление свещта трябва да си казва всичко,но трябва и да се знае колко трябва да е това съпротивление.
                      Най лесно е да сменя трите,но нали търсим обяснение,искаме да прозрем в причините и процесите,да ги измерим,анализираме.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Подгряващи свещи за 2.8 TD

                        Аз с мултицета не съм на "ти". Но така, или иначе трябва да разкачиш шините. Ее, от там свалянето е за минути и предпочитам да ги кача на акумулатора. Последните се мерят по особенно.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Подгряващи свещи за 2.8 TD

                          Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
                          Обясни ми работеща свещ защо се сменя ? Падат параметрите ли ?
                          И не казвам че е изгоряла,просто една от трите,е със очевадно по ниско съпротивление,как да разбера нея ли да сменя,или другите две ? Не говорим за пари,говорим за логика и параметри.
                          Ако е с по-ниско съпротивление, значи ще грее много. Не е сигурно, че ще изгори. По-вероятно е тези с по-голямото съпротивление да са дефектни. Не е нужно да са прекъснали.
                          Пробата е сравнително лесна. Сваляш ги всичките и директно към добре зареден акумулатор, една по една. Времето за което ще се зачервят ще те ориентира.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Подгряващи свещи за 2.8 TD

                            Сетих се, че проблема с паленето може да има връзка с този проблем:

                            Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
                            Двигателят е 2.8 ТД , като отворя разширителният съд доста въздух под налягане излиза.Антифризът не е мътен и с ръждива пяна какъвто би бил според мен ако "надува". Гуменият маркуч който минава над радиатора и всъщност е по висока точка от него има пробка за обезвъздушаване,но въпреки че го обезвъздушавам,всеки път е кух.
                            Предположения ?
                            Какво направи?

                            Коментар


                            • #29
                              До: Подгряващи свещи за 2.8 TD

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              Сетих се, че проблема с паленето може да има връзка с този проблем:



                              Какво направи?
                              Оказа се,че когато капачката се затвори до край /има две степени/ налягането което клапанът поддържа е достатъчно за да има малки течове по връзките,някъде към радиатора на парното,и по други места.
                              Тествахме с реактив за газове във водата.За сега карам със капачка на разширителният съд завит на първа степен.Гумената постелка на мястото до шофьора имаше капки антифриз,измих я добре за да наблюдавам,сега пак има.Някой ден основно ще се разглобява и ще се прегледат връзките.Тия дни направо ще купя три свещи от зелените и ще докладвам.

                              ПП.Проявявам интерес по проекта който правиш,интересуват ме похвати за минаването от ресьорно окачване на пружини.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Подгряващи свещи за 2.8 TD

                                Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
                                Оказа се,че когато капачката се затвори до край /има две степени/ налягането което клапанът поддържа е достатъчно за да има малки течове по връзките,някъде към радиатора на парното,и по други места.
                                Тествахме с реактив за газове във водата.За сега карам със капачка на разширителният съд завит на първа степен.Гумената постелка на мястото до шофьора имаше капки антифриз,измих я добре за да наблюдавам,сега пак има.Някой ден основно ще се разглобява и ще се прегледат връзките.Тия дни направо ще купя три свещи от зелените и ще докладвам.

                                ПП.Проявявам интерес по проекта който правиш,интересуват ме похвати за минаването от ресьорно окачване на пружини.
                                Ако вкарва вода в цилиндрите е нормално трудно да пали и да пуши бяло!
                                Следи проекта.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X