Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Губи вода

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Губи вода

    Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
    Тая глава не може ли се заварява ?
    Може.Вадят се леглата на клапаните, бренерите и водачите.Заварява се и каквото трябва се сменя с ново.Правил съм доста глави така, не е имало проблеми.Стига тоя който го прави да е в час.
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

    Коментар


    • #17
      До: Губи вода

      Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
      Откъде се купува глава,окомплектовани ли са ?
      Koлега имаме две глави за продан .. ако те интересува виж линк-а подолу .. в едно от последните мнения съм писал за тях.
      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=68578

      Коментар


      • #18
        До: Губи вода

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        Сега ако му кажеш и с какво и как да го "върже" към трансмисията ...
        Офф, мисля си и пиша на компа. Връзването е ясно, ама други сметки трябва да се правят. Тобо ако е мераклия да пусне тема и ще го мислим. Сега да сваля главата, пък после ще се мисли кое, как, колко и т.н.

        Коментар


        • #19
          До: Губи вода

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          Офф, мисля си и пиша на компа. Връзването е ясно, ама други сметки трябва да се правят. Тобо ако е мераклия да пусне тема и ще го мислим. Сега да сваля главата, пък после ще се мисли кое, как, колко и т.н.

          Аз съм много мераклия,хеле пък за червено вино
          Малко ме е срам да призная че имам три Патрола,да не ви се видя лаком Честно казано 3.3Т двигателя повече ми допада,/по една случайност съм завършил ДВГ/ Та минавало ми е мислата да прехвърля от единия/който е без регистрация,и невъзможност да се регистрира/та да прехвърля двигател и скорости.Но трябва и мостовете,диференциалите са разположени различно, трябва и елинсталацията да се подмени,въобще свадбица

          Коментар


          • #20
            До: Губи вода

            Първоначално публикуван от gogomax Преглед на мнение
            Както казват докторите:като го отворим ще разберем какво му е
            Докторите го прегледаха без отваряне.С един уред се изсмуква въздух при запален двигател от разширителният съд,за голяма контактна повърхност се раздробява на много малки мехурчета минаващи през течен реактив,лакмус да го наречем,променя цветът си вероятно от въглеродният двуокис.Тестът е сигурен,надежден. Тоест не надува. Преместих капачката на по хлабавата позиция и сега антифризът не чезне.Вероятно през някое съединение капе.

            Благодаря на всички.

            Коментар


            • #21
              До: Губи вода

              Както се казва "Три пъти мери един път режи "
              Дали водата не отива лекинко в краката ти през радиатора на парното?
              Само се опитвам да дам още един вариант,защото и аз съм завършил ДВГ ,и е по важно да се открие причината отколкото да решиш проблема ,а той да се появи отново!
              [url=http://www.akusherstvo.ru/lines/][img]http://lines.akusherstvo.ru/lineika/706683.gif[/img][/url]

              Коментар


              • #22
                До: Губи вода

                Първоначално публикуван от Van_Nisan Преглед на мнение
                Както се казва "Три пъти мери един път режи "
                Дали водата не отива лекинко в краката ти през радиатора на парното?
                Само се опитвам да дам още един вариант,защото и аз съм завършил ДВГ ,и е по важно да се открие причината отколкото да решиш проблема ,а той да се появи отново!
                Прав си,тази тема я пуснах да огледам хоризонта,никога не бих тръгнал да отварям току така глава.Подведе ме също хоризонталната част от маркуча минаващ над радиатора,който също има пробка за обезвъздушаване,а е под нивото на разширителният съд,аз го обезвъздуша,след време пак е празен.

                Коментар


                • #23
                  До: Губи вода

                  Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
                  Докторите го прегледаха без отваряне.С един уред се изсмуква въздух при запален двигател от разширителният съд,за голяма контактна повърхност се раздробява на много малки мехурчета минаващи през течен реактив,лакмус да го наречем,променя цветът си вероятно от въглеродният двуокис.Тестът е сигурен,надежден. Тоест не надува. Преместих капачката на по хлабавата позиция и сега антифризът не чезне.Вероятно през някое съединение капе.

                  Благодаря на всички.
                  Наскоро имах един фиат (бензинов), който надуваше и изхвърляше водата . Собственика го беше карал на такъв тест някъде и се кълняха че не надува . Обаче се оказа , че от запушено маркуче на разширителния съд (от тия тънките дето са за само-обезвъздушаване ) не им отчитало. Антифриза , вече много разреден, си беше бистър обаче от греста дето някои майстори мажат по водните съединения ли , от други боклуци ли беше запушено маркучето . След отпушването веднага им отчете с теста че надува . Последва сваляне на глава , шлайфане, нова гарнитура и колата се успа. Та да не би и при теб да има нещо такова .

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X