Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Терано 1 - пуфти като локомотив

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Терано 1 - пуфти като локомотив

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    А е редно, след 1000км да се провери, макар че в сервизното ръководсто може и да не пише.

    Другото - ако е с долен вал, след пристягането трябва да се регулират клапани наново.
    Може ли да е заради пристягането? Да отида ли да я пристегнат?

    Коментар


    • #17
      До: Терано 1 - пуфти като локомотив

      Първоначално публикуван от newage Преглед на мнение
      Може ли да е заради пристягането? Да отида ли да я пристегнат?
      Отиди, но да не е вече късно.
      ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
      Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

      Коментар


      • #18
        До: Терано 1 - пуфти като локомотив

        Първоначално публикуван от newage Преглед на мнение
        Може ли да е заради пристягането? Да отида ли да я пристегнат?
        Всичко може да е. Ако спазваш всичко по сервизното ръководство, и слагаш само оригинални части, би-трябвало да няма проблем, ама случая рядко е тоя.

        Според мен без да я отворят наново, няма да се види какво е. Може и да е пукнала глава. Може и да е пукнала блок. А може и да е просто некачествена гарнитура.

        Дозатягането обикновено е застраховка срещу некачествена гарнитура. Ама в твоя случай проблема вече е налице, така че е добре пак да се отвори и погледне. Поне така мисля аз.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Терано 1 - пуфти като локомотив

          Първоначално публикуван от newage Преглед на мнение
          Може ли да е заради пристягането? Да отида ли да я пристегнат?
          Както ти писаха и колегите,за пристягане е късно.Дали ще е блок,глава или гарнитура/залагам на последното/,трябва да се свали главата.Другото е шаманство,аз поне там съм слаб.Като отворите,ще се види гарнитурата някъде дали си е направила "пътечка".
          Като си правих мотора пристегнах на 500 км и на 1500.Не беше мръднало нищо,но за всеки случай/заради "редовните" части по тия земи/.В други случаи е имало нужда,та това ми е станало навик.
          Мисля,че липсата на притягане ти е изиграло лоша шега.Погледни го от добрата страна/най-тънък ремонт/ и си го имай предвид за напред.
          А че майстора/не му знам името/ не те е привикал след определен пробег да си върже гащите и майсторлука/не да ти тъпче главата за конденз,като си долял половин кило вода/,мен би ме навело на мисълта да не е същия при предстоящата интервенция.

          Коментар


          • #20
            До: Терано 1 - пуфти като локомотив

            Здравейте колеги това за пристягането има идея в него но имам няколко въпроса: когато последната или последните стъпки са затягане на градуси как определяш колко да пристегнеш; това за затягането до колкото знам се прилага само за дизелови двигатели и защо от 7-8 години се занимавам с такива ремонти не е имало нужда от пристягане.

            Коментар


            • #21
              До: Терано 1 - пуфти като локомотив

              а да знаете някой разбиращ в Търново/Горна Оряховица

              Коментар


              • #22
                До: Терано 1 - пуфти като локомотив

                Първоначално публикуван от Patrol fen Преглед на мнение
                Здравейте колеги това за пристягането има идея в него но имам няколко въпроса: когато последната или последните стъпки са затягане на градуси как определяш колко да пристегнеш; това за затягането до колкото знам се прилага само за дизелови двигатели и защо от 7-8 години се занимавам с такива ремонти не е имало нужда от пристягане.
                За това си прав колега,при бензина не е толкова от значение ,плюс това си го пише и на картона на новата гарнитура колко да се стяга.Според мен колегата има проблем с главата или с блока.Не може да даваме прогнози преди да се разглоби мотора.
                0887 526 564/ 0897 933 755 /

                Коментар


                • #23
                  До: Терано 1 - пуфти като локомотив

                  Аз не бих си разглобил мотора ,без сигурни индикации че е духнал(прегряване,липса на топло към парното,надуване,пресечено масло,ръждясала свещ,"извиране" на водата студена,масло във радиатора...)
                  Често при отваряне без сигурни признаци,започваш да се съмняваш във всичко(защото няма видими следи) и се почва-снимка на главата,на блока,и т.н.Това е съпроводено със добро изваждане на финикииски знаци,без сигурен ефект
                  Калин Владов,09РСПБЗН

                  Коментар


                  • #24
                    До: Терано 1 - пуфти като локомотив

                    Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                    Аз не бих си разглобил мотора ,без сигурни индикации че е духнал(прегряване,липса на топло към парното,надуване,пресечено масло,ръждясала свещ,"извиране" на водата студена,масло във радиатора...)
                    Често при отваряне без сигурни признаци,започваш да се съмняваш във всичко(защото няма видими следи) и се почва-снимка на главата,на блока,и т.н.Това е съпроводено със добро изваждане на финикииски знаци,без сигурен ефект
                    Mда, точно това най-много ме озадачава, в момента няма нито един от тези признаци. Ако са пробити мемраните на изпарителя ще вкарва вода, само когато е на газ, нали? Пък и няма да върви на газ.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Терано 1 - пуфти като локомотив

                      Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                      Аз не бих си разглобил мотора ,без сигурни индикации че е духнал(прегряване,липса на топло към парното,надуване,пресечено масло,ръждясала свещ,"извиране" на водата студена,масло във радиатора...)
                      Често при отваряне без сигурни признаци,започваш да се съмняваш във всичко(защото няма видими следи) и се почва-снимка на главата,на блока,и т.н.Това е съпроводено със добро изваждане на финикииски знаци,без сигурен ефект
                      Mда, точно това най-много ме озадачава, в момента няма нито един от тези признаци.
                      Възможно ли е сдухана гарнитура на колекторите?

                      Коментар


                      • #26
                        До: Терано 1 - пуфти като локомотив

                        Първоначално публикуван от newage Преглед на мнение
                        Mда, точно това най-много ме озадачава, в момента няма нито един от тези признаци.
                        Възможно ли е сдухана гарнитура на колекторите?
                        Това как го изумува,като краен ефект при тези симптоми?
                        Да не пълня темата с талаш-докато не отвориш мотора си пишем заради писането.Друг е въпросът,дали когато решиш няма да си окъснял и парите да са друго количество.
                        Успех!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Терано 1 - пуфти като локомотив

                          Възможно е да смуче водичка от колекторите.Пак казвам,аз бих се въздържал от обезглавяване за сега.Лично мое мнение.
                          Калин Владов,09РСПБЗН

                          Коментар


                          • #28
                            До: Терано 1 - пуфти като локомотив

                            Първоначално публикуван от Patrol fen Преглед на мнение
                            Здравейте колеги това за пристягането има идея в него но имам няколко въпроса: когато последната или последните стъпки са затягане на градуси как определяш колко да пристегнеш; това за затягането до колкото знам се прилага само за дизелови двигатели и защо от 7-8 години се занимавам с такива ремонти не е имало нужда от пристягане.
                            На въпроса ти,абстрактно:
                            Динамометричен ключ и серпентинообразно притягане на главата.
                            С келяви гарнитури/никакъв дефицит/,се притягат и при бензинови мотори.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Терано 1 - пуфти като локомотив

                              Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                              Възможно е да смуче водичка от колекторите.Пак казвам,аз бих се въздържал от обезглавяване за сега.Лично мое мнение.
                              Колега прав си ,че не трябва да се бърза и да се провери всичко друго преди да започне ремонта.Но в момента в това състояние той не може да рискува да тръгне на дълго, докога и кой да чака!
                              0887 526 564/ 0897 933 755 /

                              Коментар


                              • #30
                                До: Терано 1 - пуфти като локомотив

                                Привет.

                                Преди време ти ми продаде разни гарнитури за глава, клапани, гумички и т.н. Не съм ги ползвал досега - ако требе да ти ги връщам - викай.

                                Айде и повечко късмет с жипчето.
                                Драго
                                Черно, мирише и разваля характера!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X